1 reakcí na tento příspěvek jawa 21 papíry
Už jen ta atestace, zrovna u fichtla, nebude žádná sranda a pokud nemáš vše originál v TOP stavu, tak na to asi můžeš zapomenout.
E: s předkem ze Simsona na to můžeš zapomenout určitě
Naposledy editováno 08.10.2015 06:55:15
Nejjednodussi a asi i nejlevnejsi u fechtla je papiry koupit. Prerazit nebo prehodit stitek, vymazat cislo motoru z TP a muzes vesele jezdit.
napr. DOKLADY
Naposledy editováno 08.10.2015 08:21:50
1 reakcí na tento příspěvek jawa 21 papíry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 21 papíry
kubacech píše: Jestli je to pravda, tak dostane papíry a zelenou (veteránskou) značku, ALE zjisti si co všechno to obnáší a jaké jsou omezení pro jízdu na takovém stroji.
Už jen ta atestace, zrovna u fichtla, nebude žádná sranda a pokud nemáš vše originál v TOP stavu, tak na to asi můžeš zapomenout.
E: s předkem ze Simsona na to můžeš zapomenout určitě
Jaká jsou omezení pro jízdu na stroji který je na veteránských číslech ? Myslím si,že vůbec žádná.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 21 papíry
PEPAFJR píše: Jaká jsou omezení pro jízdu na stroji který je na veteránských číslech ? Myslím si,že vůbec žádná.
Nemělo by to být užíváno ke každodennímu užívání. A navíc musíš každý rok znovu absolvovat atestaci a udržovat stále původní stav
zdenekhanz píše: Pokud se nemylim tohle není ani 20 nebo 21,ale 05....20 nemela ty listy..mozna se pletu
Jestli listy nebo nelisty delil nejake rok vyroby. Nevim jake. Mam 20 nejake rok pres 1970 (nevim ted presne jake) a 21 z 1973 s listama. Ale co ma kamos 21 z 1975, tak ta uz listy nema...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 21 papíry
kubacech píše: Nemělo by to být užíváno ke každodennímu užívání. A navíc musíš každý rok znovu absolvovat atestaci a udržovat stále původní stav
Jezdis kazdy den na motorce? Vadi jit jednou rocne do hospody? A nemusis na STK.
Litani je jen s vyrizenim papiru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 21 papíry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 21 papíry
kubacech píše: V_i_c_i> třeba na tom chtěl denně jezdit do školy
Chudak kdyz tam musi i o vikendu a pres prazdniny aby to bylo kazdodenni.
kubacech píše: Nemělo by to být užíváno ke každodennímu užívání. A navíc musíš každý rok znovu absolvovat atestaci a udržovat stále původní stav
Můžeš ho používat jak chceš, nikdo nezakazuje,že se nemůžeš každý den se svým veteránem projet, pouze se nesmí používat v některých případech pro podnikatelské záměry. Hlavně se to vztahuje například když si někdo dá starej náklaďák na veteránský čísla a pak by s ním vozil každej den písek na stavby.
A již jsi absolvoval každoroční atestaci ? Je to jen chvilka s papírama a foťákem.
Naposledy editováno 09.10.2015 08:24:05
1 reakcí na tento příspěvek jawa 21 papíry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 21 papíry
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr | macgiver66 | 40 | 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA |
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr | ales799 | 29 | 12.4.2024 v 20:35 elvis78 |
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr | Jawa_Babetta | 14 | 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA |