kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Petta píše: Určitě to má dost poladěný, jelo mu to na rovinkách šíleně. Ještě s 821 jsem neměl ale vůbec nárok, přeletěl kolem mě, jak kdybych stál, na brzdách jsem ho měl a v zatáčkách byl pomalejší, ale přišly rovinky a mával jsem mu..
No tak 821 je výkonem krapet jinde, i kdyby poladěno neměl a i ten štítek kolem světla může ve vyšších rychlostech u S4R dost pomoct. A jestli měl o 20 kg míň než Freedom, tak kila navíc a hlavně aerodynamický odpor můžou dělat ten zásadní rozdíl a na motoru to taková darda být nemusí.
Mimochodem by mě strašně zajímalo srovnání stejný motorky s kapotou a bez ní. Nemáte někdo test kde by třeba zajeli kolo s kapotou, odstrojili a dali ho znova. Nebo vliv na maximálku?
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Aerodynamika minimálně 20-30 kmh na maximálce..
Petta píše: Byl tam ještě jeden červenej a tomu to teda tak nejelo. Neříkám, že jsem chtěl držet krok, ale prostě mu to letělo. Už jsme tu dva, co to tvrdí, tak asi na tom něco bude.
Aerodynamika minimálně 20-30 kmh na maximálce..
Já nerozporuju že mu to asi jelo, jenom řeším proč tomu tak mohlo být.
Petta > když se jako hodně snažím...jedu s přítulkyní do 140km/h ... a velmi kultivovaně ...tak lehce, lehýnce pod osm. Normálně když neblbnu tak 8,5 ... když blbnu před devět...a na okruhu citelně přes deset. U mě dost důležitá teplota... motor jde nejlíp a nejmíň to žere když mi budík ukazuje kolem 90+ na vodě... pak to nejmíň vibruje, minimální pocuk mezi otevřeným a zavřeným heftem, žádný postřely a cukatůra. ... tehdy je to schopný při trochu snahy jet za 8l/100km...
podotýkám že moje nejlepší spotřeba před přemapováním byla 7,2l/100km když jsme jeli do Salzburgu po jeničkovejch silnicích do 150km/h(max)
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Chlapi, nemáte někdo dokument Megatovárny - MV Agusta?? Byl bych vděčný..
Petta píše: Tak to jseš taky každou chvíli na pumpě.. Jsem na tom podobně s Agustou, na pohodu přes 6, v průměru kolem 7,5 a palba na okruhu přes 10 l.
Chlapi, nemáte někdo dokument Megatovárny - MV Agusta?? Byl bych vděčný..
Stáhnout z YT umí spousta nástrojů... nebo najdi na torrentu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin - a tobe to po prenytovani prestalo hazet?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
juraaa píše: Petta> ten cervenej sem mohl byt ja by odpovidalo, ze to moc nejelo
Prohlížel jsem fotky a tvýho jsem nenašel.. Chystáš se i příští rok na Ducati den? Já bych rád, aspoň bude trochu změna mezi všema Ducati,
pokud tu Agustu ještě budu mít..
A neskončím u 899 nebo 1199..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Tak to jseš taky každou chvíli na pumpě.. Jsem na tom podobně s Agustou, na pohodu přes 6, v průměru kolem 7,5 a palba na okruhu přes 10 l.
Chlapi, nemáte někdo dokument Megatovárny - MV Agusta?? Byl bych vděčný..
Taky mi to žere tak nějak... 6,5-8l, palbu radši ani vědět nechci... to mám pocit, že to teče snad proudem...
Spíš by mě zajímalo kolik to žere Spájovy, ten nový tunák...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Podle počítače, kterej matematiku evidente nemusí, papá příjemných 7, 3 litru. V reálu najede maximálně 200km na 18-ti litrovou nádrž. Spíš ale jen 180 a někdy i min.
Zase je ale pravda, že to aspoň jede. Oproti zdechlimu Monsteru, kterej žere stejně je to aspoň využité palivo.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
To r1200r lc jsem mel 1500 km prumer 4.4 a opravdu jsem se neloudal
Naposledy editováno 06.10.2015 19:02:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Ducati v origo stavu jsou asi nejúspornější sportovní motorky, co jsem tak vysledoval.. Nejlepší byla 821 s palbou za 7, průměr 5 a na pohodu i 4 litry..
Jeeeeee a znáš tu o Otesánkovi?
t_freedom píše: to je přesně to co říkám já, proč bysme měli kružítko kupovat min. ve dvou... nebo ve třech. Neveřím tomu, že se budeme všichni hádat kdo bude jezdit...ten bude v práci, druhej zase bude doma hlídat děti a třetímu začne ráno pršet ...
No a ještě jsem si dal dohromady list servisních úkonů na Monsteru přes zimu a nějak mi ta investice do okurhovky nevychází
- uložení krku
- přetěsnění vidlí
- velkej servis i s řemenama
- a dost uvažuju nad novejma kotoučema
ještě že jsem si už řetězovku i s kolečkama obstaral i díky jankovi z Havyřova
Ty scyplyno se žlugnovzgego vibježka Jasná páka a můžeme pořešit taky ty kotouče.Kluci dělají NG a cenu můžu zjistit
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Jeeeeee a znáš tu o Otesánkovi?
Nezavid ;). Po 1700km mam na 821 prumer 5.1, pricemz zajizdeni do 1000km bylo za 4.6 ;)
Holt mas nejaky patecni kus :p
Lazyfucker píše: Jo tunak je dobry prutokac kdyz se topi pod kotlem. Kdyz jsem mel na parndni pujceneho prvniho tak nejudernejsi den byl 11/100 ale jelo to ukrutne
no já než dojedu někam, kde jsou pěkné zatáčky a kde si to chcu užít, tak jedu v EKOmodu, to znamená jen lechtání plynu mezi 3-4tis/ot, a od 90km/h sem zalehlí na nádrži, jak Rossi.... kdybych tahal pořád a všude, tak se nedoplatím a znám každou benzínku po cestě...
na plnou nádrž dám taky asi jen 200-220km
ještě že mě celkem baví jezdit efektivně a plynule, jinak bych se unudil k smrti....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ted sem jel jizdu 2 a 4......pokud tam nebyla jeste druha bila s4rs tak ho mam na videu jak jedu za nim po tom jak nas nahnali do depa po padu, jsme vyjizdeli hned za sebou
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Michal_999 píše: Nezavid ;). Po 1700km mam na 821 prumer 5.1, pricemz zajizdeni do 1000km bylo za 4.6 ;)
Holt mas nejaky patecni kus :p
vo tom to určitě není...
mě žerre všechno... i SSko... běžně s ním jezdím za 7-8l/100km... ...a všichni mě přesvědčujou že to jezdí za 6...
já mám fakt hodně často prostě plnej kotel...tím to asi bude