kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Blek> a přikup si k ní novou menší helmu
Jinac retezovku kdekoliv. Louis.de, motoretezy.cz a nebo zadat na heurece vyhledat: retezova sada multistrada 1200
Vyber znacky uz je na tobe, did, afam, rk...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: Ja obecne nemam problem s elektronikou a modernima technologiema na motorkach. Tohle je samozrejme samoucelna uchylarna, ale i na seriovejch motorkach je to obas na ukor prakticnosti.
Treba ten barevnej displej na monstru 1200 mi prisel uplne na pikacu. Na slunicku jsem nevidel lautr nic. No a jelikoz jezdim jenom kdyz je pekne, byla by to druha vec po elektronickym plynu, co by me velmi prudila. Takze ac nejsem staromilec, v tomto pripade je mi klasicky budik milejsi. Jinak mi ale treba nevadi plastovy kryt svetla, co freedome?
Taky nejsem ten ortodox, co bude tvrdit jak je ABS strasne spatny a ze kontrola trakce je pro posery. Nicmene jak pises - budik musi bejt analog. Ty digitalni otackomery sou sice obcas fakt hezky, ale prakticnost je na prvnim miste. Me treba sere ten prvni digi otackomer na kawach. Na ZX10r mam hned po K5 taky zalusk, ale ten budik mi fakt vadi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: a vůbec toto vlákno je o italských motorkách tak co tady do toho furt kafrá kdegdo
Ja mam italskou husqvarnu :)
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ja mam italskou husqvarnu :)
sem nevěděl že KTM je italská značka
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: Koukám, všichni znudeny... Uz ani ten velkej SF netahne...
Je to mrdka italská, co dole netáhne!
A beztak si ji nezasloužíme
Já bych jezdil, až bych brečel! Není ale kdy a když náhodou jo, tak není počasí. Tak mě to sere, až z toho musím fňukat tady . Navíc se s průběhem stavby RD více a více přibližuju kriminálu. Nejdřív přede mnou schovávali ostré předměty a teď už radši mizí i tupé zbraně typu kladivo a silnější fošna. A stejně to spěje k tomu, že tam nějakýho dělníka umlátím za jeho blbost nebo stavitele za lživé kecy a sliby.
Jen tak mimochodem, nemáte někdo zkušenost s litou podlahou, pochozí vrstva epoxidová pryskyřice? PRaktické zkušenosti případně reference na DOBRÉ realizační firmy? Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: ................ Jen tak mimochodem, nemáte někdo zkušenost s litou podlahou, pochozí vrstva epoxidová pryskyřice? PRaktické zkušenosti případně reference na DOBRÉ realizační firmy? Díky
Poradíme, ale jen za předpokladu, že se jedná o podlahu do garáže pro nějakou tu Ducati.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejavue píše: Poradíme, ale jen za předpokladu, že se jedná o podlahu do garáže pro nějakou tu Ducati.
Jedná se o podlahu do celého baráku včetně garáže, sakumprdum cca 270m2. A v garáži nebude tuctová ducati, ale jiná a mnohem exkluzivnější italská kráska .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: Jedná se o podlahu do celého baráku včetně garáže, sakumprdum cca 270m2. A v garáži nebude tuctová ducati, ale jiná a mnohem exkluzivnější italská kráska .
......... tak schválně, která?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejavue píše: ......... tak schválně, která?!
Ta co je v profilu, už tři roky
O svépomoci i u podlahy začínám po všech těch zkušenostech silně uvažovat. Garáž jako trénink, pak zbytek baráku a obývák a koupelny jako zlatý hřeb nakonec. Nedostatek praxe hravě doženu tím, že u toho budu přemýšlet. Přemýšlení je spolu s flinkem zásadní problém u dodavatelů.
Svépomocí už jsem toho udělal na naší stavbě dost ale jediný co je problém je čas. Když chci chodit normálně do zaměstnání a vidět svoje dítě víc jak jednou týdně, tak by stavba trvala 5 let a to se mi nechce.
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim vrátí řidičák a smaže všechny lživé příspěvky. Pac dyz to tvrdí Pepa, není nutné na vyjádření výrobců vůbec čekat.
Teď nás to opět přenese do debaty, jak je to s erudici Pepy Srsne.. A stále dokola
špekuloval jsem aj o kamenném koberci samozřejmě nejdřív zaizolovat. mechanické vlastnosti toho koberca sou fajn a cena eště víc a je to za dva dny k užívání, ale zas propouští vodu a izolování je mezikrok navíc...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Navíc:
Frennky už našel tu pravou,kterou nikdy nevymění...
Freedom maká,jak barevnej,aby jeho vykořisťovatel měl na pořádný kružítko
Lazyfucker se nakonec smířil s tim,že mu Monster zůstane i když dál tajně touží po BMW
Tifáč už startuje sněžnou frézu,tak má jiný starosti
a kluci z jihu stavěj baráky,tak nemaj čas
Jo a ty sis koupil tak dobrou motorku,že pak v Mostě předjíždíš jednoho za druhym skoro bez vysedání,jen nakláněním svý těžký helmy a taháním za plyn
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale já vysedam! Akorát nemůžu moc v preklapeckach, pač bych to tělo nestihl vrátit zpátky.
Naposledy editováno 30.09.2015 11:28:25