paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Problémy s novým strojem
24.9.2015 v 07:22
Zdravím, jsem čerstvým majitelem horneta 2004 a mám takové dva problémy. První je, že v motorce jak jsem si později všiml, když zmačknu spojku přestane chrastit. Je to nepatrný, ale slyšet to je. Už jsem něco hledal a mohlo by to být spojkové ložisko? Má cenu to opravovat? Další věc dost mi problikává při přidávání plynu podsvícení i ten digitální ukazatel v budíkách, ale i ve vyšších otáčkách. Nebo je to normální? Napadl mi regulátor nebo alternátor. Jinak motorka má opravdu najeto jen necelých 19 tisíc a kromě klasické údržby se naní nic nedělalo, předchozí 2. majitel jí měl 8 let. Jede pěkně, brzdí krásně kotouče téměř nejetý. O to víc mi vrtá v hlavě ta spojka, na druhou stranu já slyšim i trávu růst . Časem jsem dám nějaké foto, ale letos už se asi moc nesvezu. Díky za rady
Předchozí
1 2
Následující

Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 07:33 | Nahoru | #1
Ta spojka je normalni....to neres

Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 07:41 | Nahoru | #2
Spojka standart, problikávání bych koukl na štekry, pořádně docvaknout, prostříknout

3 reakcí na tento příspěvek Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 08:56 | Nahoru | #3
skotečně 19000? to je necelých 1200 km za rok... to se dá najet za jeden víkend... proč by si někdo kupoval novou motorku a pak na ní nejezdil?

(reakce na) Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 09:03 | Nahoru | #4
Harry007> to je jasný ne..koupil si to nějakej děda a jezdil jenom 1. tejden v červenci - dneska takový důchodci prodávaj 95% bazarovejch motorek ..

..a to se vyplatí

touto dedukcí nechť se nový majitel horneta nestresuje ... ono není nejdůležitější kolik má motka namotáno....důležitý je jak bylo o ni staráno a jak ji předchozí driver vodil...
...slabej šustot ve spojce neřeš ,elektriku u hondy radši jo

Naposledy editováno 24.09.2015 09:13:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 10:16 | Nahoru | #5

Harry007 píše: skotečně 19000? to je necelých 1200 km za rok... to se dá najet za jeden víkend... proč by si někdo kupoval novou motorku a pak na ní nejezdil?



To už je trochu nemoc

1 reakcí na tento příspěvek Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 10:25 | Nahoru | #6
Vypočítávači kilometrů jděte do píči, proč ne 1200km za sezónu, znám motorky co najedou i daleko méně km, znam VFR co stoji už 5 let v garáži, znám raptora co odnovoty 2002 najel 2000km, znám Griso co ujelo za 7 let 8000km, znám další 2 stroje ze 70-let který maj najeto 15000km atd, fakt se s tim vypočítáváním kilometrů jděte léčit.

(reakce na) Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 10:27 | Nahoru | #7

Danielos píše: To už je trochu nemoc


To bude závist, že někdo koupil uloženku
Já když prodával Zeda s 17000km tak taky nikdo nevěřil... Že beztak je to stočený, že je to padeny na všechny světový strany a že je to focený aby to nebylo poznat...
Ale že fakt byla jak nová, nebyl jedinej škrábanec se nepřijel nikdo podívat.
Až jeden klučina si vyžádal VIN, zavolal do kawasaki, kde se všechno servisovalo, dojel se podívat přes celou republiku a myslím, že když jí viděl jen z dálky přes plot, bylo vymalováno.
Chápu ty stresy lidí co kupujou, většina chce podělat (čti vydělat) ale sou i "normální" prodejci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 10:27 | Nahoru | #8
Katana> nebuď hloupoučkej....
...u nás v baráku bydleli Beatles....nekecám ,kámoš to říkal

2 reakcí na tento příspěvek Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 10:30 | Nahoru | #9
to jste mi to kluci teda nandali ale na druhou stranu uznávám, že hornet je motorka, ze které stojí za to dělat úloženku

Naposledy editováno 24.09.2015 10:31:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 12:17 | Nahoru | #10

gio9 píše: Katana> nebuď hloupoučkej....
...u nás v baráku bydleli Beatles....nekecám ,kámoš to říkal

Hloupouckej jsi maximálně ty a borci co mají ten super vzorec pro vypočítávání najetych kilometrů , zní to vetšinou takhle: KAŽDEJ NAJEDE za sezónu xyz kilometrů krát roky a máme tu ty "opravdový" kilometry, jenže on není ten každej jako každej . Hele borec, mám servis a tyhle motorky končej většinou u mě protože po těch letech nejdou nastartovat, případně se zprovozní a majitel opět dále nejezdí a tak se zprovoznuji pořád dokola, takže tyhle stroje co nemají nic najeto dobře znám a je jich dost, jenže pro tebe to je "jedna paní povidala" a pro mě realita. Takhle z hlavy ti mužů vysypat seznam tak 20/ 25-ti motorek který za posledních 10 let najely 0-500km za sezónu, 4 takový mi zrovna stojí na dílně plus jedno VFR co 5 let nepoznalo asfalt a jedna MG kterou jsem byl kupovat minulej týden.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 12:23 | Nahoru | #11

Harry007 píše: to jste mi to kluci teda nandali ale na druhou stranu uznávám, že hornet je motorka, ze které stojí za to dělat úloženku

Nestojí za to udělat z horneta uloženku ale někdy se to stane samo, příběh raptora je krátkej stejně tak jako že má za 13let najetých 2000km, koupil si ho jako funglovku podnikatel jehož kámoši měli motorky, jen ho to jaksi nechytlo a najel jen 2000km, dlouho jen stál v garáži než ho borec prodal, prachy ho nepálili a tak tam vydržel pěkně dlouho. Neni o tom že někdo chce dělat z běžné mašiny úloženku ale o tom že není čas.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 12:23 | Nahoru | #12
Katana> hele, neříkám že jsem ZRX1200 neprodával po 7etech s 16000km... ale dneska se tak prodává 75% motorek...
je to trapný... trapný...trapný... to že narazíš na jednu z deseti, protože prostě častěji bys na to narazit neměl...všichni jezděj...jen pár exotů co to maj kvůli stylu a lidí co třeba onemocněj a nejezděj pár let, to bych chápal....ale inzerce je zavalená 10-15let starejma křápama co nemaj na budíkách víc jak 40tkm....
Já mám svojí Ducknu od 2008 a mám na ní 60tkm...za sedm let... takže fakt, že desetiletý motorky maj všechny max. 40t km...je fakt úsměvnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 12:49 | Nahoru | #13
t_freedom> Nedá se ale hned jak někdo napíše ze má Horneta s málo km prohlásit ze je to nesmysl, prostě i takový stroje jsou, a mimochodem mam na dilne i tvou byvalou Kawu s turbínou.

Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 13:19 | Nahoru | #14
tady ale nikdo nepsal, že to je nesmysl... jen se to fakt moc často nevidí... ten můj parník bude příští rok zase počítat od nuly... například... prostě jen vycházím z faktu, že motorky jsou na ježdění... a pokud je tohle pravda, tak to je třeba jen vyjímka potvrzující pravidlo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 13:28 | Nahoru | #15
Katana> Bejval jsem taky jako ty ....ty časy mi chybí -bez urážky
...jenže pak přestaly Rychlý šípy vycházet

(reakce na) Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 13:35 | Nahoru | #16
t_freedom> Bohužel si to náš tupej trh žádá ,spoustu maníků začíná v pozdnim věku a první co chtěj je málo najeto.....tak proč jim nevyhovět že?
Na Fazeru mám namotáno 106tkm a je takhle neprodejnej- ikdyž je na cajku....no co ...nechám si ho

(reakce na) Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 13:50 | Nahoru | #17
Katana> kecy ...fakt?...ono to žije???? pošli nějaký fota? ...jak to vypadá...zajímá mě to moc...

Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 13:54 | Nahoru | #18
Pošli mi SZ tvuj e-mail, aktuálně to není zadna hitparada, čeká na reinkarnaci.

Naposledy editováno 24.09.2015 13:56:39

(reakce na) Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 14:02 | Nahoru | #19

gio9 píše: Katana> Bejval jsem taky jako ty ....ty časy mi chybí -bez urážky
...jenže pak přestaly Rychlý šípy vycházet

Takže to že se mi na dílně scházejí takový úloženky je podle tebe vlhkej sen? By ses divil kolik takových strojů vlastně je, jen o nich nikdo moc neví.

1 reakcí na tento příspěvek Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 21:02 | Nahoru | #20
Tady řešíte, jestli to má nalítáno, nebo nemá nalítáno, ale ještě nikdo tu neřešil to problikávání el. soustavy!! Mrkni na baterku, jestli není těsně před smrtí (u dlouho stojících strojí běžná závada) a projdi všechny spoje, protože jestli ta mašina dlouho stála, nebo naopak jezdila mnohem více, než má na tacho, tak by mohla mít zaoxidované spoje!

(reakce na) Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 23:37 | Nahoru | #21
Harry007> Skutečně. Tu motorku přivezli po třech letech z Itálie, jezdila někde v půjčovně a měla najeto cca 13 tis. Taky bych tomu nevěřil, ale mam jí od sestry přítele a ten na ní věř tomu nebo ne najel za tu dobu ten zbytek. Asi 4500km. Ano je to nářez , ale minimálně posledních 8 let vim, co se s ní dělo a stav tomu odpovídá. Prostě na ní neměl čas a proto jí i prodal. Je to neuvěřitelný, ale je to tak . Na druhou stranu taky neni dobrý, že na ní nikdo kromě výměny oleje a gum nikdy pořádně nesáhnul. Každopádně ti děkuju žes mi udělal analýzu, na to jsem čekal...
Jinak ostatním díky za rady, tu elektriku holt projdem, spojku asi nemá cenu řešit, jenom to nepatrně hučí nebo šustí. Dělala mi to emzeta a to jsem dával spojku novou..., ale tady mi to nedalo.

Naposledy editováno 10.10.2015 20:16:10

(reakce na) Problémy s novým strojem

24.9.2015 v 23:46 | Nahoru | #22
udinar> Baterku dával novou a je fakt nová, ta byl po smrti teď z jara . Myslim že ta motorka má největší problém, že skoro jenom stála a ještě dost často venku pod přístřeškem. Jasný ty spoje projdu

Problémy s novým strojem

25.9.2015 v 06:48 | Nahoru | #23
Bude to chtít proměřit, jestli to dává dost voltů. Mohlo by to být také odcházející relátko, některé Hondy s tím měly problém, ale nevím, jestli zrovna hornet. Jinak je to pěkná mašina, tak ať slouží

Problémy s novým strojem

25.9.2015 v 23:43 | Nahoru | #24
Tak jsme to přeměřili a hornet nedobíjí . Takže to bude, jak asi nejčastějí bývá, regulátor. Mimochodem je od ducati Ještě jsme se chtěli mrknout na altík, ale začal pučet olej. Kde se tam vzal? vysvětlí mi to nějakej horneťák? A fakt jsem to nesundaval u spojky . Ale když jsem potom koukal do příručky, tak se tam asi stejně nic změřit nedá...

Problémy s novým strojem

25.9.2015 v 23:48 | Nahoru | #25
altik je v oleji (u drtivy vetsiny motorek uz mnoho mnoho let), musis to bud nahnout na druhou stranu (a fest) a nebo olej vylejt a pak zas nalejt bude to asi i altik, muj tip.

zmerit se na nem da dost, pouhym okem zmeris jestli je spalenej nebo ne nicmene pred oteviranim vika s altikem se da zmerit po odpojeni z regulatoru - odpory mezi fazema musi byt kolem 1 Ohm a odpory vuci kostre musi byt nekonecno. ale muze zlobit treba az po zahrati nebo neco (a to je pak videt ze je spalenej az kdyz to kuchnes)

Problémy s novým strojem

25.9.2015 v 23:49 | Nahoru | #26
+ pri behu motoru by melo jit z altiku nejaky rozumny stridavy (!) napeti (mezi fazema 1-2,2-3,3-1), aspon 20 V (me slo u ZX9R kolem 20 V, ale ruzny navody pisou az kolem 60 V, ale i tech 20 V bylo cajk)

Problémy s novým strojem

26.9.2015 v 00:05 | Nahoru | #27
Tak to je pro mě novinka, takže jsem zase chytřejší. No doufam že altík ne. Do toho se mi moc nechce, ale možný je všechno. Zatim budem měřit venku, našel jsem nějakej slovenskej testovací diagram No tady to zlobí hned, ve dne jsem si toho nevšim, ale když jsem ho přivez, tak večer je to vidět na podsvícení budíků, jak to kolísá, když se přidává plyn. Jinak je to udělaný, že motorka svítí furt, ani to neni čim vypnout.

Naposledy editováno 26.09.2015 00:07:59

Problémy s novým strojem

26.9.2015 v 00:53 | Nahoru | #28
a kolik ste namerili na baterii pri dobijeni ? nedavno zdechnul kamosovi altik u ZX10R 06, neni to nic dramatickyho, vypustit olej, sundat viko (na to chce dost sily, je tam silna magneticka sila proti) , vyndat altik z vika, odeslat ho na previnuti (asi 2500,- ) a po navratu zas vsechno vratit zpatky. jen tesneni by se melo dat novy, nebo tam maznout jemne cernej silikon na motory

Problémy s novým strojem

26.9.2015 v 08:24 | Nahoru | #29
Já jsem měřil altík u mojí Yamahy a každá fáze mi na volnoběh dávala 40V střídavejch! Normálně jsem to nahodil a měříl jsem to v patici před relátkem!

Problémy s novým strojem

26.9.2015 v 08:53 | Nahoru | #30
Hanz4405 - ohledně spojky, mám R1 2002 a pociťuji totéž, známý má tu samou R1 akorát 2003, tomu to hvízdá fest. Na služební fabii 1,2HTP jsem s tím byl v servisu před 50 000km a řekli, že je to v pohodě. A skutečně vrčí dodnes, takže se nevzrušuj.

A k elektřině, dělalo mi to CBR po koupi, rozebral jsem elektřinu, přepájel kontakty v případě nutnosti a vše bylo ok. Po půl roce se to vrátilo takovým způsobem, že jsem během chvíle nejel. Překvapení se nekonalo, byl vadný regulátor - nedobíjelo mi to. Dostal jsem k tomu při nákupu jetý ale značkový regulátor a měl stejný problém. Koupil jsem úplně obyčejný za 1000 cca a motorka makala, dokud jsem jí neprodal. A maká dál.

Naposledy editováno 26.09.2015 08:53:52
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist