Už to mám skoro složený jen ješte nemám nádrž, naladil jsem elektro, kola, brzdy, vše...
Včera jsem chtěl jen tak zkusit vrknout jestli s tím startér otočí. Zapnu klíček do polohy ON a hned mi začla svítit parkovačka, aniž by byly zaplý světla ale potkávačka s dálkovým nešli rozsvítit. Jinak blinkry a klakson chodí jak maj.
No a startér nic. Nevíte někdo jestli náhodou nemá na startér naávaznost napojení nádrže.
Nevím si s tím rady.
Prosím poraďte mi někdo, díky.
Mirek
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - elektroinstalace
u mojí nejde zatočit startérem, když je čudl na off, u býv. motky to šlo,točit motorem bez jiskry.jinak u tebe bych na to hodil bobek myslím, že si tam zbytečně akorát nataháš vzduch.jednu zavzdušněnou monstřicu (došlo béňo) už sme roztláčeli a jako...no more
btw. taky mám monstříc po laku, ale zdaleka ne hotovou :(
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - elektroinstalace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace
...já vím že není naladěná úplně ok když to nesvítí jak má.
Myslel jsem to tak že sem to včechno nastrkal kde to má být.
Já taky nemám ještě úplně hotovo, chybý blatníky, nádrž, štítek, krovku,.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - elektroinstalace
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace
ktm620> až mi přijdou brýle, tak taky budu z5 zapojovat světlo atd.pak povím jak to svítí
miura>
Naposledy editováno 18.03.2008 17:05:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace
strecmen>No jo no. Ducati, co bys chtěl. Já mám ST 4s a když při vyplým a vynndaným klíčku umývám moto a pustím vodu do levýho nasávacího otvoru tak začne blikat levý blinkr. Zábavné by to bylo kdyby při stříkání do pravého blikal pravý. Ale bohužel. Reklamaci mi neuznali. Mrchy.
hele to byla ironie, nebo jsi to myslel vazne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace
havrajz>strecmen>No jo no. Ducati, co bys chtěl. Já mám ST 4s a když při vyplým a vynndaným klíčku umývám moto a pustím vodu do levýho nasávacího otvoru tak začne blikat levý blinkr. Zábavné by to bylo kdyby při stříkání do pravého blikal pravý. Ale bohužel. Reklamaci mi neuznali. Mrchy.
hele to byla ironie, nebo jsi to myslel vazne?
vapkou se musí opatrně nejen na moto, ale třebas i když člověk umejvá motor u auta
do sání jsem nikdy vodu nestříkal a ani by mě to nenapadlo, zbytečně zasviněnej filtr. možná by bylo zajímavé mrknout se kam se ta voda dostane a nějak vyřešit ať tam nenateče , no a nebo nestříkat do sání a umejt to houbou
už jsem potkal spoustu motorek a aut co nerozdejchala důkladné umejvání motoru. a majitel se vždycka hodně divil. voda pod tlakem je potvora , člověk udělá něco co ponoříš pod vodu a funguje to a vapka se svejma 10atm. tam vodu natlačí
pokud člověk používá pouze zahradní hadici , tak eliminuje většinu takovýchto problémů , i když i hadicí se dá natlačit voda kam nepatří.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace
stáhni si manuál ze stránek duc a je tam i komplet schéma, teda pokud je to ještě aktuální.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace
šimic>dasik> jop mám postahované vše co je třeba, na podzim se mi upekl přerušovač tak to mám ze 3/4 rozhozené ptz někde je zatím ještě chyba...
já to měl rozhozený uplně celý a do tý doby než sem chtěl otočit startérem tak se zdálo vše ok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace
David_900SS>havrajz>strecmen>No jo no. Ducati, co bys chtěl. Já mám ST 4s a když při vyplým a vynndaným klíčku umývám moto a pustím vodu do levýho nasávacího otvoru tak začne blikat levý blinkr. Zábavné by to bylo kdyby při stříkání do pravého blikal pravý. Ale bohužel. Reklamaci mi neuznali. Mrchy.
hele to byla ironie, nebo jsi to myslel vazne?
vapkou se musí opatrně nejen na moto, ale třebas i když člověk umejvá motor u auta
do sání jsem nikdy vodu nestříkal a ani by mě to nenapadlo, zbytečně zasviněnej filtr. možná by bylo zajímavé mrknout se kam se ta voda dostane a nějak vyřešit ať tam nenateče , no a nebo nestříkat do sání a umejt to houbou
už jsem potkal spoustu motorek a aut co nerozdejchala důkladné umejvání motoru. a majitel se vždycka hodně divil. voda pod tlakem je potvora , člověk udělá něco co ponoříš pod vodu a funguje to a vapka se svejma 10atm. tam vodu natlačí
pokud člověk používá pouze zahradní hadici , tak eliminuje většinu takovýchto problémů , i když i hadicí se dá natlačit voda kam nepatří.
Žádná ironie, fakt to dělalo a asi pořád dělá. Podle mne se tudy voda k filtru nedostane. Jsou to jenom "falešný" otvory. A je tam vidět nějakej chladíč jak se dává například na výkonové tranzistory. Asi regulátor dobíjení. Starší model ho mněl pod sedlem kde se prý přehříval tak ho soudruzi z Itálie přesunuli na průvan. A když už tam tu elektriku cpali tak tam asi dali i přerušovač. Jo a sprchoval jsem ji zahradní hadicí. Wapku jaksi nemám a stejně bych měl strach, že mi z toho sleze lak . Mytí wapkou asi není otimální, údajně opravdu ten tlak nacpe vodu pod o kroužky na řetězu, do ložisek...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace
no tak to jo, já bych zkusil vymyslet nějaký kryt na ten přerušovač. (ale pokud vím neměl by být náhodou vodotěsný?, jak konektor tak samotný přerušovač? , to asi bude někde chyba)
no a ohledně vapice, tak i takový ložiska kol, přepákování, kyvné vidlice, ty ji taky nemaj rády. někde v nějakém návodu jsem čet , že se nesmí ani umejvat pneu , že hrozí proříznutí
čejčé mě tak napadá že ty si do té dírky tu vodu stříkáš schválně, no a pak máš z toho radost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace
David_900SS>strecmen>
no tak to jo, já bych zkusil vymyslet nějaký kryt na ten přerušovač. (ale pokud vím neměl by být náhodou vodotěsný?, jak konektor tak samotný přerušovač? , to asi bude někde chyba)
no a ohledně vapice, tak i takový ložiska kol, přepákování, kyvné vidlice, ty ji taky nemaj rády. někde v nějakém návodu jsem čet , že se nesmí ani umejvat pneu , že hrozí proříznutí
čejčé mě tak napadá že ty si do té dírky tu vodu stříkáš schválně, no a pak máš z toho radost
Jasně, když mne začně mytí nudit tak si hned trochu zablikám. No vodotěsný by to být mělo, takže já to vlastně jenom testuju jestli se to nezatáhlo. No ale zase je pravda že mi to jede i ve slejváku na oba válce. ťuk ťuk.
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - elektroinstalace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace
Chuma>Ja jenom porad nechapu, proc si ti Itali nenajmou jednoho Japonce, kterej by jim udelal elektriku, to prece nemuze byt takovej problem udelat to jaks taks vodotesny...
všechny komponenty nejsou výrobky fabriky ducati.
asi se mrknu na výrobce přerušovače, myslím že je tam vyraženo logo bosch. a že by kvůli jednomu přerušovači , který není úplně ok byla všechna elektrika od bosche špatná? horší je postoj autorizáku , že nemaj zájem to řešit
Jasně, když mne začně mytí nudit tak si hned trochu zablikám. No vodotěsný by to být mělo, takže já to vlastně jenom testuju jestli se to nezatáhlo. No ale zase je pravda že mi to jede i ve slejváku na oba válce. ťuk ťuk.
jízda na dva válce je nějaký nadstandart? , ježkovi voči, ještě že už mě ani nenapadá jezdit do servisu, alespoň standartně jezdím na dva válce
je fakt že už mě jednou jednoválec udělali, naštěstí to opravilo kladivo (bohužel je to pravda a ne jen špatný vtip, za kladivem následovalo ještě seřízení špricky na normální funkci )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - elektroinstalace
Chuma>Ja jenom porad nechapu, proc si ti Itali nenajmou jednoho Japonce, kterej by jim udelal elektriku, to prece nemuze byt takovej problem udelat to jaks taks vodotesny...
Hele a na Hondu VFR, která je hořením regulátorů pověstná, dělali elektriku v Itálii?
David_900SS>
všechny komponenty nejsou výrobky fabriky ducati.
asi se mrknu na výrobce přerušovače, myslím že je tam vyraženo logo bosch. a že by kvůli jednomu přerušovači , který není úplně ok byla všechna elektrika od bosche špatná? horší je postoj autorizáku , že nemaj zájem to řešit
Já mám teda na přerušovači napsáno "TL" (žádnej výrobce nikde neni), ale to asi nebude Suzuki, ale Turn Light, no nic. Ale daleko zajímavější je nápis na protikusu relátek - BMW
Jinak já si teda nemůžu na elektriku absolutně stěžovat, všechno je moc pěkně pořešený. Možná proto, že je údajně celá elektrika japonská Až teda asi na zmíněný protikus