kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: blackbiker> Co tam máte na okruh nazutý? Necháváte cestovně sportovní,nebo tam šupete okruhovky?
Jestli pojedeš poprvé tak stačí asi cokoliv...
Já byl letost prvně v životě, a to v Brně, jel jsem na starých pilotroad2 a žádný problém, ale taky u času 2:52
Ted sem přezul na PilotPower (bych řek, něco mezi cestovní a sportovní) a chci letos stihnout ještě ty poslední jízdy začátkem října, snad vyjde počasí a když se dostanu pod 2:45, budu spokojený...
Naposledy editováno 11.09.2015 00:14:39
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 11.09.2015 06:31:52
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Taky nechapu, proc je most tak drahej..
Naposledy editováno 11.09.2015 07:27:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejavue píše: Ty Dukatky byly asi snadné sousto pro tu tvoji potvoru. Co Aprilka? Myslím na motor, to už asi bylo trochu jiné kafe, ne?
Aprilia má všechny předpoklady zadupat na okruhu Duka do země, rychlořazení, asistenty na kdesi cosi, lepší podvozek a nevím co ještě. Nejel jsem na ní, tak nevím jaká je realita, ale nakonec je to vždy o jezdci, který dělá největší rozdíl.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: 550
Taky nechapu, proc je most tak drahej..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Petta> muzu potvrdit, na 1098 jsem byl slaby jezdec se strachem, na HPM jsem si brno uzil daleko vice
Já na litru bych byl na okruhu byl pomalejší a měl bobky.. Na HM mi vadila ta maximálka, ale ono to bylo pro amatéra
tak akorát a v zatáčkách neměl nikdo šanci.
Na Brutale si ten okruh zatím neužívám a bude to trvat hodně dlouho, než to dostanu do ruky. Tak ten tříválec je úplně jinej,
na Ducati možná i silnější bych byl rychlejší, s tou umím jezdit..
Jinak jsem včera dostal nabídku na tu Stradale a ještě bych ušetřil, ale problém je, že se není kde svést, trochu zajíc v pytli..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: blackbiker> Tak to si nám udělal móc velkou radost. Takový parádní video!
Ale podle zvuku si to jel s náma většinou na volnoběh? ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: blackbiker> No možná to vyudil Ondra, když na tom jel domů. Zkoušel maximálku. S jeho pupkem to ukazovalo na palubáku 263Km/h.
No ty krávo to je vocas2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
blackbiker píše: Jsme blízko hranic a němci s cenou nemají problém, takže asi proto. Čecháčci je nezajímají, dobře vědí, že stáhnem ocas a přizpůsobíme se.
Jasný, jsou to kurvy.. Ale na tom videu je vidět, že vás tam moc nebylo. Já nechápu ty ceny volných.. Jako nějaký agenturní ježdění, čert to vem, ale
na ty volný jezdí převážně lidi z ulice s spz, tak by to nemuselo stát takovou raketu.. Nebo dát slevu na mašiny s spz..
Petta píše: Jasný, jsou to kurvy.. Ale na tom videu je vidět, že vás tam moc nebylo. Já nechápu ty ceny volných.. Jako nějaký agenturní ježdění, čert to vem, ale
na ty volný jezdí převážně lidi z ulice s spz, tak by to nemuselo stát takovou raketu.. Nebo dát slevu na mašiny s spz..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Já na litru bych byl na okruhu byl pomalejší a měl bobky.. Na HM mi vadila ta maximálka, ale ono to bylo pro amatéra
tak akorát a v zatáčkách neměl nikdo šanci.
Na Brutale si ten okruh zatím neužívám a bude to trvat hodně dlouho, než to dostanu do ruky. Tak ten tříválec je úplně jinej,
na Ducati možná i silnější bych byl rychlejší, s tou umím jezdit..
Jinak jsem včera dostal nabídku na tu Stradale a ještě bych ušetřil, ale problém je, že se není kde svést, trochu zajíc v pytli..
Souhlas, taky myslím, že při menším objemu je ty výkon lépe kontrolovatelný a dávkovatelný (aspoň pro nás amatéry). S 999 jsem měl Brno za 2:30, což je na takový stroj ostudný čas, ale vědomí, že chci dojet vcelku a několik metrů černá čára před "schwantzovkou" díky absenci antihopu, mě držela dost zpět. Už se moc těším na srovnání s M821.
Koukal jsem na to Stradale a vypadá to jako super univerzál na všechno. Jen, jak je to s těmi bočními kufry? Ty se asi nedají sundat, že?
Petta píše: Jasný, jsou to kurvy.. Ale na tom videu je vidět, že vás tam moc nebylo. Já nechápu ty ceny volných.. Jako nějaký agenturní ježdění, čert to vem, ale
na ty volný jezdí převážně lidi z ulice s spz, tak by to nemuselo stát takovou raketu.. Nebo dát slevu na mašiny s spz..
a to jsem si taky onehda říkal, že už v tom Brně neví co by za to chtěli, ale jak vidím, tak v Mostě je to o kus dál .. Kde jsou ty časy, kdy volné v Brně byly za 250 a byla to skoro regulérní půlhoďka.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: To vedle kola to je kyj na mamuty?
přesně si to vystihnul přesně
edit: podle mě to kazí celkovej dojem z tý motky
Naposledy editováno 11.09.2015 08:57:27