začalo mi drhnout přední kolo na ER-6n 2010.
Musel jsem v koloně najednou prudce zabrzdit, jel jsem sice asi jen 20km/h, ale chytnul jsem za brzdu, co to dalo, parkrát cuklo ABS a stál jsem prakticky na místě.
Od té doby přední brzda při brzdění nepatrně klepe do páčky. Skutečně nepatrně, nicméně předtím to nedělalo.
Co mě vadí víc, že i při běžné jízdě slyším, jak předek drhne. Například jedu 30km/h, vymáčknu spojku a slyším takové přerušování sykání od předního kola. Jako by byl křivý kotouč a v některých místech drhl.
Když zvednu přední kolo a rukou ho roztočím. Slyším, jak drhne a před zastavením se otočí jen tak 3-5x.
Je možné ohnout kotouč při brzdění z 20km/h? Je otočení 3-5x při roztočení rukou ok, nebo drhne příliš?
Kotouče mají stále téměř svých originálních 5mm. Najeto 18k km (4k km moje). 90% brzdím motorem.
Pořád nechápu, jak se to stalo. Třmen se pohybuje krasně volně, nemá kam se dostat bordel, protože tam jsou těsnící prachovky. Kolem pístků taky jen suchý prach, nic, co by je jakkoli omezovalo.
Překvapilo mě, jak špatně brzdí, už nestačí brzdit jen jedním prstem, ale snad si sednou. (NISSIN má "graf", kde NS řadu doporučuje pro "on road 250-1250")
Dotaz na směs nebyl samoúčelný - závodní destičky obout na silnici je první krok k havárii - potřebují se totiž ohřát a pak brzdí, což v provozu nejde = tam musí brzdit ihned! Stejné je to také u pneumatik.
Cestovní desky se naopak na okruhu přehřívají/přestávají brzdit a doslova hoří.