Máme s tátou problém dovezli jsem si novou motorku Ninja r.v. 2004 od jednoho chlápka co zamaskoval všechno co se dalo takže při koupi vypadalo všechno v pořádku motorku jsme po ose přivezli a všechno v pohodě druhý den to jel táta projet a někde z chladiče tekla voda ( opravovaná díra ) tak to jsme opravili ale máme další problém motorka nejde pod 100°C a to za normální jízdy a když se jen zastaví na semaforu je tam 112°C v chladiči je nová destilka komplet umytej žadnej bordel tam není všechno těsní . Vůbec už nás nenapadá co by to mohlo bejt zkoušíme to prvně tady jinak se bude muset do servisu :(
Děkuji za každou radu
1 reakcí na tento příspěvek Ninja - prehriva se
2 reakcí na tento příspěvek Ninja - prehriva se
V současném počasí si myslím, že ta teplota nemusí být problém, ale musí tam být správná chladící směs, která pak nevře při 100 ale při vyšších teplotách.
Moc si to taky nepopsal, co větrák funguje, spíná, co expanzka, teče to z ní, nacucává si to zpátky, co víčko těsní atd. atd.?
Naposledy editováno 06.07.2015 08:12:05
1 reakcí na tento příspěvek Ninja - prehriva se
1 reakcí na tento příspěvek Ninja - prehriva se
sered píše: destilka nebo chadici kapalina - to je z pohledu chlazeni mtoru uplne jedno.!
Není. Měrná tepelná kapacita vody a chladící kapaliny před naředěním je značně odlišná. Při 20 stupních celsia je tepelná kapalina čisté chladící kapaliny zhruba poloviční. Teda lehce přes polovinu cca 2600 dle typu. Při zahřívání sice roste, ale pro správné měření a sledován teploty je bezpodmínečně nutné dodržet předepsaný poměr kapaliny a vody nebo bod mrazu. Při použití neředěné chladící kapaliny např. hrozí přehřátí a poškození/zkroucení hlavy. Při pužití pouze vody je nutná zase dlouhá doba pro ohřev motoru i ochlazení a ventilátor to poté nemusí "stíhat". Hlavně v tomhle horku a opět riziko např. krátkodobého přehřátí.
1 reakcí na tento příspěvek Ninja - prehriva se
Pokud jsi to zkousel nekde na popojizdeckach ve meste a v tomhle vedru, tak bych pockal s resenim na nejake normalnejsi pocasi a delsi projizdku.
Creck píše: Ja pokud jezdil po okrskach tak teplota okolo 75 - 80 , jakmile jsem prijel do mesta a nejake postavacky tak tam bylo kilo cobydup a hned spinal vetrak.
Pokud jsi to zkousel nekde na popojizdeckach ve meste a v tomhle vedru, tak bych pockal s resenim na nejake normalnejsi pocasi a delsi projizdku.
Tyhle Ninji jsem měl dvě a žádná neměla vůbec snahu se přehřívat. Naopak jak tu někdo psal, sahara spínala už při teplotě okolo 100 a to už musela být popojížděčka po městě. Okresky a volnej průjezd městem vždycky do 90. Pokud jede na 112, tak bych řešil to, jestli je motor správně chlazen. Tedy ta vodní pumpa, atd. Prostě správná cirkulace chladící kapaliny.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |