Děkuji za info.
Lukáš
Naposledy editováno 13.06.2015 14:05:13
jsem vlastníkem B400 už přes rok. Kupoval jsem ho po prvním majiteli s 9000km na tachu.
Zalezi co od nej ocekavas, mam zkusenost i s B650(2015).
B650 je dvouvalcova strojovna, ktera ma znatelne vetsi zatah nez 400, otazka je ale, jestli to vubec potrebujes
B400 mi prijde opradu pohodlny stroj na delsi cestovani. Na 10km by ti stacilo i pcx 125/150 si myslim :)
Obcas jezdim z Mlade Boleslavi do Přerova (260km) a musim rict, ze kdyz je pekne pocasi, tak radeji vezmu B400 misto auta.
Nefouka, spotreba pri klidne jizde cca 3,5l i s batuzkem a 55l GIVI Maxia kufrem, pohodli, rychlost (mam valecky Dr.Pulley a pohodove cestovani po dalnici s plne nalozenym skutrem a batuzkem je 140-150 km/h s prehledem)
Secteno podtrzeno: pokud chces vice cestovat a uzit si pohodli i dobreho odpruzeni a nizke spotreby, je to pecka. Ale pokud to planujes jako skutr do prace, neinvestoval bych zbytecne tolik penez do takovehoto stroje a klidne bych poridil neco mensiho.
Osobne nemam zkusenost s jakkymikoli zavadami, ale co jsem slysel, tak jakykoli problem se sekvencni prevodovkou na BB650 je docela draha sranda, coz u B400 nehrozi.
Zalezi na tobe. Osobne najedu cca 10tkm rocne a po 650 se rozhodne nikdy poohlizet nebudu, protoze vyon i spotreba a servisni naklady mi 100% vyhovuji.
Co se tyce spotreby, za poslednich 9000km mam prumernou 3,9, muj kolega s B650 je kolem 5,5
..určitě ti postačí i 250, ale jestli budeš občas vozit ženušku, vezmi toho Buráka 400 a máš splněno. Jízda do práce bude vodsejpat a ve dvou v neděli se nebudeš trápit. A další rok si koupis třeba 650. Vždyť jde vo houbec..
TM
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Burgman 400, nebo 650?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Burgman 400, nebo 650?
Osobně jsem koupil B400 K7 ie. Od roku 2007 mají B400 vstřikování, takže odpadají problémy s karbecem. Na vílety s manželkou to bohatě stačí, výkonu na kochací jízdy je dost
zizour píše: Na 10 km ti stačí 125ccm. S přehledem udělá 90-100m/hod, takže do 10minut jsi v práci. B650 je už jiný stroj. Hlavní rozdíl je v tom, že motor je údajně umístěn v rámu a ne na zadní vidlici. Samozřejmě servis 2válce je mnohem složitější než u 1V. B650má navíc jaksi ovládaný variátor což s sebou ponese další možné problémy. Na druhou stranu 40kW proti 25 je rozdíl a pohodlí je u B650 taky lepší díky té konstrukci.
Osobně jsem koupil B400 K7 ie. Od roku 2007 mají B400 vstřikování, takže odpadají problémy s karbecem. Na vílety s manželkou to bohatě stačí, výkonu na kochací jízdy je dost
Vstřikování má B400 od roku 2003 a výlety se píše s tvrdým Y.