1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alternátor ZX10R 2004
dewwil píše: FiZzeR> kolik maj tloušťku ty podložky u altíku? Bajvoko, vím, že vůle může být na každým motoru jiná...
Ono je jich tam víc, ty vadný maj baj voko přesně 1.00mm, a nahrazujou se 1.20mm (a vůle se pak dohání těma ostatníma, aby tam bylo .6 - .9 axiálně)
A v tom právě spočívá to proč se mi do toho nechce, páč když to rozkuchám, tak musim nejdřív koupit ty stříbrný, pak to poskládat, a pak teprv zjistim jaký musim koupit ty zbylý na tu vůli
Ed: Teda já už bych měl mít ty správný, tj 1.2, ale asi né stříbrný
Naposledy editováno 03.06.2015 23:25:33
1 reakcí na tento příspěvek alternátor ZX10R 2004
dewwil: az mi budes ve 105tis stelovat vuli, tak si pamatuj tech 0.6-0.9 a meni se tam jedna podlozka ktera tuhle vuli nahani, pokud vim
ta stribrna bude teda jina evidentne, esli to zacinam chapat
1 reakcí na tento příspěvek alternátor ZX10R 2004
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alternátor ZX10R 2004
3.50 stojí kdekoli jinde, u nás je to s vysokohorskou přirážkou, ty stříbrný stojej kolem pětikila (potřebuješ dvě) a ty vymezovací asi po pajsce. Plus samo ségrovky replace after removal, ty stojej po kile
Bubrak-ZX10R píše: tady je to jasny, ten toothed washer je zrejme ta vymezovaci podlozka a ten spacer je ta podlozka co se ma nahradit tou stribrnou?
Za dva bludišťáky, akorát že to je - po páté opakuji - ZX1000-C1 generátor, ty jsi tvrdil, že už máš ten novej (ten vpravo, pokud je vidět obrázek)
Naposledy editováno 03.06.2015 23:37:05
FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> Ty na to nešahej, neni důvod proč by se ti tam udělala vůle a i kdyby jo, tak je to jedno, páč je tam jedna megahustomástrblástr krutovelká ségrovka, která celej ten cirkus drží pohromadě, zatímco starej typ drží pohromadě jen sny a naděje...
3.50 stojí kdekoli jinde, u nás je to s vysokohorskou přirážkou, ty stříbrný stojej kolem pětikila (potřebuješ dvě) a ty vymezovací asi po pajsce. Plus samo ségrovky replace after removal, ty stojej po kile
oukej oukej dewwile nesahej na to jo teda v tech 105tis
1 reakcí na tento příspěvek alternátor ZX10R 2004
ja mam altik videt tady
http://bubrak.musichall.cz/pictures/zx10_dead/
Jo, máš ten novej model
Naposledy editováno 03.06.2015 23:48:29
1 reakcí na tento příspěvek alternátor ZX10R 2004
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alternátor ZX10R 2004
Naposledy editováno 03.06.2015 23:51:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alternátor ZX10R 2004
FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> Přední kolo už máš s ryskou, nebo tě to taky teprv čeká? A nezapomínej na misky pružin, které tiše sedí a čekají na svou příležitost
covece o tom kole vim, ale nevim presne kde tu rysku mam hledat navic mam uz druhy kolo, to prvni bylo vyoseny a tohle co mam sem koupil opravovany, ale je ok, nicmene tu rysku sem nikdy nevidel kde ma bejt kde ji hledat
misky mam v pameti, ale to chce prej sundat hlavu, tak to asi necham taky az neco vetsiho, az se rozpadnou asi
vic nic jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alternátor ZX10R 2004
Já bych fakt měl přestat číst ty internety... trošku mi to kazí požitek z jízdy Ale to je pak panečku adroš, když zaslechnu neznámej zvuk nebo zavětřim technickej smrádek (poslední dobou cejtim chvilkama "teplej pertinax", co by to mohlo bejt? )
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alternátor ZX10R 2004
FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> Na kontrolu stačí shodit vačice a hrnky... I výměna by se dala zvládnout i bez vivsekce, desítka má titanový ventily a tudíž celkem měkký pružiny... ale samo je to lepší.
Já bych fakt měl přestat číst ty internety... trošku mi to kazí požitek z jízdy Ale to je pak panečku adroš, když zaslechnu neznámej zvuk nebo zavětřim technickej smrádek (poslední dobou cejtim chvilkama "teplej pertinax", co by to mohlo bejt? )
teplej pertinax nevim co je, ale asi ti nekde tece chladic
1 reakcí na tento příspěvek alternátor ZX10R 2004
Mám několik dotazů..
- Jak dostat složený rotor zpět do uložení, respektivě jak natočit zubovou vůli na zadní části rotoru aby šla nasadit na hnací ozubení? (musí se sundat spojkové víko a spojka??)
- Nezdá se Vám axiální vůle na hřídeli alternátoru 0,6-0,9mm dost velká?
Spojkové víko dolů.
najdi si na spojkovém koši označení např.písmeno C.
-Přesazené ozubení na složeném altíku mírně napružíš šroubovákem...a jde poměrně lehce zasunout zpět přes spojkový koš do svého místa určení.
Toď vše...,ať ti to šlape.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |