Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
odkaz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Propružení s jezdcem vpředu i vzadu cca 30- 35mm.
Vzadu propružení bez jezdce 5-10mm
Vpředu je poměr propružení s jezdcem/bez jezdce cca přesně obráceně
To jsou výchozí hodnoty, které platí obecně pro všechny motorky.
Pokud si ještě vzpomínám, tak u 1098 byl v serii částečně příliš tvrdý zadek a naopak měkký předek, což bylo testovacími jezdci vnímáno jako drobný nedostatek.....
Naposledy editováno 26.05.2015 12:04:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Předek s jezdcem by přesně odpovídal, mám 35mm při výchozím nastavení a 30mm při úplném přitažení. Takže přesně, není co řešit.
Pokud ta udávaná hodnota 30-35mm je správně:)
Ale vzadu je problém.
Zadek bez jezdce mám 12mm což je o 2mm VÍC než by mělo být, s jezdcem mám 22mm což je naopak málo, když má být 30-35mm.
Zadek bez jezdce by chtěl přitvrdit a zadek s jezdcem naopak změkčit:) co teď s tím?:) ještě ten zadek můžu raději jednou přeměřit...:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
jinak je to jak píšeš, předek je pocitově o dost měkčí než zadek, alespoň na esku mi to tak přijde...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ducati-1198S píše: radi5>
jinak je to jak píšeš, předek je pocitově o dost měkčí než zadek, alespoň na esku mi to tak přijde...
Já jsem na okruh D1098 i D1198 výrazně přitvrzoval a výrazně víc na předku, dokonce jsem vpředu měnil pružiny za tvrdší i na mojí relativně nízkou váhu. Podvozek mi pak velmi pěkně doladil Tomáš Mikšovský, kterej mi na ní dvě rozjížďky na Slovači jezdil a vždycky po dvou kolech dojel do boxů, řek Halbichovi, co kde cvaknout a znova a znova. Musim říct, že už jsem pak na tu motorku nemusel nikdy sáhnout, jen jsem dělal pravidelný repase a fungovala noblesně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Co je to "nízká váha" ?:)
Na kolik vyšly pružiny na předek?
Teď jsem koupil do zadu TTX a je tam 80-ka pružina. (dneska tlumič přišel a poslal jsem ho rovnou k Halbichovi na repas)
Na základním zadku je taky 80-ka, ale s tou mi šel zadek v Brně nadoraz. Sice jsem to necítil, ale stahovací páska byla až v tom pěnovém dorazu, což by nemělo lhát.
Nicméně tlumič lehce tekl. Při repasi u Halbicha jsem po konzultaci dal 85-ku pružinu a na doraz nikde nejde.... Ale nesedí zase to statické propružení...
Tak a teď si vyber:)
No asi na tom TTX-u nechám tu 80-ku a uvidím co to bude dělat...
p.s. kdyby někdo chtěl základí ohlins z Ducati 1198s po repasi v ceně 5 000,-kč s pružinama 80 a 85 ať se ozve:)
tlumič má najeto rovných 5 372 km, z toho po repasi 2x20min v Brně a 25km po cestě:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
75 kg jen ty, nebo to počítáš i s kombinézou, přilbou, botama atd?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
krAlik33 píše: Napravo tusim. Ale rikam nevozim to furt. Inac ten kartr bol pri akom naklone?
strašně velkej náklon... úhelník nemám, ale bylo to v poslední levý na kopci před cílovkou v Brně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ducati-1198S píše: radi5>
Předek s jezdcem by přesně odpovídal, mám 35mm při výchozím nastavení a 30mm při úplném přitažení. Takže přesně, není co řešit.
Pokud ta udávaná hodnota 30-35mm je správně:)
Ale vzadu je problém.
Zadek bez jezdce mám 12mm což je o 2mm VÍC než by mělo být, s jezdcem mám 22mm což je naopak málo, když má být 30-35mm.
Zadek bez jezdce by chtěl přitvrdit a zadek s jezdcem naopak změkčit:) co teď s tím?:) ještě ten zadek můžu raději jednou přeměřit...:)
To je strašně tvrdý péro. Použít měkčí pružinu a nastavit její předpětí tak, aby propružení bez jezdce bylo mezi 5-10mm. Pak by to mělo vyjít a tlumič bude mít mmj. dostatečnou dráhu na pružení a neměl by mlátit do dorazu. Ale zase pozor na geometrii motorky. Pokud jde o předek, tak se říká, že není úplně dobré mít předpětí nastavené nadoraz - takže možná tvrdší pružiny a pohlídat si zase ty poměry. Je to zkrátka pakárna...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
XJelen píše: strašně velkej náklon... úhelník nemám, ale bylo to v poslední levý na kopci před cílovkou v Brně
Som si kukol moto a kryt leveho kartru je obruseny to este asi od teba. Keby som to bol ja tak by som si to vsimol. Uz si na tom mal tie karbonove kryty ze?
Díky za tip, vyzkouším tu 80-ku a uvidím jak se to bude chovat.
TTX má navíc hydraulické nastavování předpětí, tak by to měla být radost s tím šroubovat:)
co se týče geometrie, tu bych měl udržet díky stavitelné výšce na zadku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ducati-1198S píše: Biker_xx>
75 kg jen ty, nebo to počítáš i s kombinézou, přilbou, botama atd?
nahej, vysranej, vychcanej, vyhoněnej, oholenej a bez šperků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
no tak to se zase mezi muší váhy nepočítáš:)
ber že se pak najíš, napiješ, oblečeš kombošku, rukavice, nasadíš přilbu, boty, páteřák a jsi na 90-ti:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx píše: Naopak, jen jsem trochu zapracoval na kondici. Z původních 75kg jsem loni shodil 13kg a 17cm v pase a letos jsem na to naplácal pár kg svalů k dobru. Jsem ve svejch 42 letech v kondici, jako nikdy dřív.
jak si to udelal? to bych potreboval taky :) ja shodil 7 kg tim ze jsem lezel 14dni v nemocnici... ale to byly asi svaly
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 30.05.2015 10:48:46
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1237, 1238] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37118 | Dnes v 00:19 fireblader_puvodni |
? pomoc ? nepřepsaný motocykl YZF R1 [1, 2, 3] Yamaha YZF-R1 | Polik0 | 61 | Včera v 20:44 FILODENDRON |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 21.10.2024 v 11:18 xb |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |