Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.5.2015 v 07:53 | Nahoru | #9721
krAlik33> myslíš ten QS od borce z Kuřimi ? Jezdil ho kamarád na staré R6 a jezdí ho i James_71 tak mu kdyžtak napiš ohledně zkušeností

odkaz

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.5.2015 v 09:02 | Nahoru | #9722
Standartne - to trha oci !

Lepsi by stejne bylo napsat zdroj. Ja jsem se s tak malymi doporucenimi jeste nesetkal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.5.2015 v 11:27 | Nahoru | #9723
Ducati-1198S> Pokud máš vpředu i vzadu lineární pružiny (což jsou závodní vždy), tak jejich dotažením (povolením) změníš pouze propružení bez jezdce. Rozdíl mezi propruženími s jezdcem nebo bez Ti zůstane stejné. Takže měníš defacto pouze geometrii a v případě potřeby musíš pružinu vyměnit za jinou. Někde mám uložené manuály pro Öhlins, kde ty hodnoty jsou. Až je najdu, tak je sem dám...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.5.2015 v 11:45 | Nahoru | #9724
radi5> To mi vůbec nedošlo.
Dívám se do tabulky kam jsem si to zapsal a máš pravdu, rozdíl je pořád 13mm, od úplně povoleného až do úplně utaženého.
Jestli postneš ty manuály budeš úplně nejlepší:)

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.5.2015 v 11:57 | Nahoru | #9725
Jj, zkusím je najít. Mám je ve starém a mrtvém ntb... Každopádně pokud si vzpomínám:

Propružení s jezdcem vpředu i vzadu cca 30- 35mm.
Vzadu propružení bez jezdce 5-10mm
Vpředu je poměr propružení s jezdcem/bez jezdce cca přesně obráceně

To jsou výchozí hodnoty, které platí obecně pro všechny motorky.

Pokud si ještě vzpomínám, tak u 1098 byl v serii částečně příliš tvrdý zadek a naopak měkký předek, což bylo testovacími jezdci vnímáno jako drobný nedostatek.....

Naposledy editováno 26.05.2015 12:04:09

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.5.2015 v 13:05 | Nahoru | #9726
Kamikadze-Ace> jj diky. Napisem im

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.5.2015 v 15:20 | Nahoru | #9727
radi5>
Předek s jezdcem by přesně odpovídal, mám 35mm při výchozím nastavení a 30mm při úplném přitažení. Takže přesně, není co řešit.
Pokud ta udávaná hodnota 30-35mm je správně:)
Ale vzadu je problém.
Zadek bez jezdce mám 12mm což je o 2mm VÍC než by mělo být, s jezdcem mám 22mm což je naopak málo, když má být 30-35mm.
Zadek bez jezdce by chtěl přitvrdit a zadek s jezdcem naopak změkčit:) co teď s tím?:) ještě ten zadek můžu raději jednou přeměřit...:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.5.2015 v 15:22 | Nahoru | #9728
radi5>
jinak je to jak píšeš, předek je pocitově o dost měkčí než zadek, alespoň na esku mi to tak přijde...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.5.2015 v 15:33 | Nahoru | #9729

Ducati-1198S píše: radi5>
jinak je to jak píšeš, předek je pocitově o dost měkčí než zadek, alespoň na esku mi to tak přijde...



Já jsem na okruh D1098 i D1198 výrazně přitvrzoval a výrazně víc na předku, dokonce jsem vpředu měnil pružiny za tvrdší i na mojí relativně nízkou váhu. Podvozek mi pak velmi pěkně doladil Tomáš Mikšovský, kterej mi na ní dvě rozjížďky na Slovači jezdil a vždycky po dvou kolech dojel do boxů, řek Halbichovi, co kde cvaknout a znova a znova. Musim říct, že už jsem pak na tu motorku nemusel nikdy sáhnout, jen jsem dělal pravidelný repase a fungovala noblesně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.5.2015 v 15:57 | Nahoru | #9730
Biker_xx>
Co je to "nízká váha" ?:)
Na kolik vyšly pružiny na předek?
Teď jsem koupil do zadu TTX a je tam 80-ka pružina. (dneska tlumič přišel a poslal jsem ho rovnou k Halbichovi na repas)
Na základním zadku je taky 80-ka, ale s tou mi šel zadek v Brně nadoraz. Sice jsem to necítil, ale stahovací páska byla až v tom pěnovém dorazu, což by nemělo lhát.
Nicméně tlumič lehce tekl. Při repasi u Halbicha jsem po konzultaci dal 85-ku pružinu a na doraz nikde nejde.... Ale nesedí zase to statické propružení...
Tak a teď si vyber:)
No asi na tom TTX-u nechám tu 80-ku a uvidím co to bude dělat...

p.s. kdyby někdo chtěl základí ohlins z Ducati 1198s po repasi v ceně 5 000,-kč s pružinama 80 a 85 ať se ozve:)
tlumič má najeto rovných 5 372 km, z toho po repasi 2x20min v Brně a 25km po cestě:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.5.2015 v 16:01 | Nahoru | #9731
Ducati-1198S> Tehdy jsem měl kolem 75kg. A vzadu jsem měl taky TTX, ceny a tvrdosti pružin už si fakt nepamatuju.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.5.2015 v 16:03 | Nahoru | #9732
A mimochodem, když už to tu Ducati-1198S nakous, kdyste někdo věděl o nějakym Ohlinsovym podvozku na R6 2008, docela bych o to měl zájem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.5.2015 v 16:21 | Nahoru | #9733
Biker_xx>
75 kg jen ty, nebo to počítáš i s kombinézou, přilbou, botama atd?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.5.2015 v 17:06 | Nahoru | #9734

krAlik33 píše: Napravo tusim. Ale rikam nevozim to furt. Inac ten kartr bol pri akom naklone?


strašně velkej náklon... úhelník nemám, ale bylo to v poslední levý na kopci před cílovkou v Brně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.5.2015 v 17:45 | Nahoru | #9735

Ducati-1198S píše: radi5>
Předek s jezdcem by přesně odpovídal, mám 35mm při výchozím nastavení a 30mm při úplném přitažení. Takže přesně, není co řešit.
Pokud ta udávaná hodnota 30-35mm je správně:)
Ale vzadu je problém.
Zadek bez jezdce mám 12mm což je o 2mm VÍC než by mělo být, s jezdcem mám 22mm což je naopak málo, když má být 30-35mm.
Zadek bez jezdce by chtěl přitvrdit a zadek s jezdcem naopak změkčit:) co teď s tím?:) ještě ten zadek můžu raději jednou přeměřit...:)



To je strašně tvrdý péro. Použít měkčí pružinu a nastavit její předpětí tak, aby propružení bez jezdce bylo mezi 5-10mm. Pak by to mělo vyjít a tlumič bude mít mmj. dostatečnou dráhu na pružení a neměl by mlátit do dorazu. Ale zase pozor na geometrii motorky. Pokud jde o předek, tak se říká, že není úplně dobré mít předpětí nastavené nadoraz - takže možná tvrdší pružiny a pohlídat si zase ty poměry. Je to zkrátka pakárna...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.5.2015 v 18:30 | Nahoru | #9736

XJelen píše: strašně velkej náklon... úhelník nemám, ale bylo to v poslední levý na kopci před cílovkou v Brně



Som si kukol moto a kryt leveho kartru je obruseny to este asi od teba. Keby som to bol ja tak by som si to vsimol. Uz si na tom mal tie karbonove kryty ze?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.5.2015 v 18:44 | Nahoru | #9737
radi5>
Díky za tip, vyzkouším tu 80-ku a uvidím jak se to bude chovat.
TTX má navíc hydraulické nastavování předpětí, tak by to měla být radost s tím šroubovat:)
co se týče geometrie, tu bych měl udržet díky stavitelné výšce na zadku...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.5.2015 v 18:50 | Nahoru | #9738
Všechno si změř a zapiš ve výchozím stavu, kdy to +- fungovalo. Aby sis to totálně nerozjebal a pak nevěděl co s tím, jako většina kroutičů.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.5.2015 v 19:15 | Nahoru | #9739

Ducati-1198S píše: Biker_xx>
75 kg jen ty, nebo to počítáš i s kombinézou, přilbou, botama atd?



nahej, vysranej, vychcanej, vyhoněnej, oholenej a bez šperků

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.5.2015 v 21:53 | Nahoru | #9740
Biker_xx>
no tak to se zase mezi muší váhy nepočítáš:)
ber že se pak najíš, napiješ, oblečeš kombošku, rukavice, nasadíš přilbu, boty, páteřák a jsi na 90-ti:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.5.2015 v 23:01 | Nahoru | #9741
Ducati-1198S> No teď už mám jenom 67

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.5.2015 v 10:34 | Nahoru | #9742
Biker_xx>
To doháníš ten nižší výkon R6-ky nižší váhou? :) Nepřeháníš to už? :)
Možná proto se ti to špatně překlápí...

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.5.2015 v 11:53 | Nahoru | #9743
Naopak, jen jsem trochu zapracoval na kondici. Z původních 75kg jsem loni shodil 13kg a 17cm v pase a letos jsem na to naplácal pár kg svalů k dobru. Jsem ve svejch 42 letech v kondici, jako nikdy dřív.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.5.2015 v 11:55 | Nahoru | #9744

Biker_xx píše: Naopak, jen jsem trochu zapracoval na kondici. Z původních 75kg jsem loni shodil 13kg a 17cm v pase a letos jsem na to naplácal pár kg svalů k dobru. Jsem ve svejch 42 letech v kondici, jako nikdy dřív.



jak si to udelal? to bych potreboval taky :) ja shodil 7 kg tim ze jsem lezel 14dni v nemocnici... ale to byly asi svaly

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.5.2015 v 11:59 | Nahoru | #9745
assassin> Bohužel, přes to všechno, co už o tom byla napsáno a řečeno na to platěj jen dvě základní věci: Nežrat a hejbat se.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.5.2015 v 12:33 | Nahoru | #9746
assassin> jak pise biker tak nezrar. Mne tento rok pomohlo zhodit asi 15kg nezrar sladke a vicemene pecivo. A hledet na tuky a sem tam nejaky ten pohyb. Jo a este sem zmenil zamestnani a nejsu uz v pressy

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.5.2015 v 13:02 | Nahoru | #9747
Já ani tolik neřešil, co žrát, jako žrát toho přiměřeně málo a často. Na druhou stranu je fakt, že já to hlavně kompenzoval ve fitku, kde jsem fakt makal a to tak cca 5x tejdně.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.5.2015 v 14:05 | Nahoru | #9748
no ja uz s jidlem zacal taky neco delat... ale blby je to s tim pohybem, o vikendu kolo nebo motorka, ale cvicit se nedonutim, totalne me to nebavi...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.5.2015 v 14:29 | Nahoru | #9749
assassin> To nevadí, 80% úspěchu je to jídlo. To cvičení je jen o tom, že jen nezhubneš, ale tu a tam bude i nějakej svalík. Já nevim, jak na tom jsi, ale jestli jsi 100kg hovado, zbyde na tobě dost svalů i tak. Já jsem od narození chcípák, můj genetickej základ je tak těch 60kg, takže na mě naplácat nějaký maso je fakt dřina. Jsem rád, že jsem do toho praštil

Naposledy editováno 30.05.2015 10:48:46

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.5.2015 v 14:44 | Nahoru | #9750
jo ja mam 190cm a 100kg... ted teda tak 95kvuli nemoci :) ale mival jsem 86 v dobach kdy jsem se hejbal a to bych docela bral zpatky :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1237, 1238] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 37118 Dnes v 00:19 fireblader_puvodni
? pomoc ? nepřepsaný motocykl YZF R1 [1, 2, 3] Yamaha YZF-R1 Polik0 61 Včera v 20:44 FILODENDRON
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Ozzy_ 7 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 Krugs 3 21.10.2024 v 11:18 xb
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 maree 5 11.10.2024 v 14:54 maree

TOPlist