Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ducati-1198S píše: Biker_xx> Ahoj, ohledně podvozku na R6 ti bohužel neporadím, ale měl bych na tebe dotaz.
Vidím že máš na R6 kontrolu trakce. Předpokládám, že je to ta, kterou jsi měl na 1198s. Jednotka TC-pod, kterou tvůj set mimo jiné asi obsahuje se dá koupit samostatně za cca 11 000,- a připojit k sériové kontrole trakce právě na 1198s. Uvažuju o tom, protože umožňuje přepínat mezi stupni kontroly během jízdy a ne jedině když motorka stojí, jak to má série. Pak by tam mělo jít předefinovat rozměry kol, když změníš značku pneu atd... Mělo by to snad umět i více stupňů kontroly trakce... Jakou s tím máš zkušenost? Funguje ti to dobře? Co Ducatka? Viděl jsem ji před časem v inzerci... To ti ta síla, lehkonohost, mega brzdy, nechybí?:)
Ahoj. TC-POD umí jen přepínat stupně trakce za jízdy. Nic víc neumí. Já to měl na D1198 komplet s jednotkou trakce (proto jsem ti taky moh prodat tu mojí origo jednotku), ta samozřejmě umí různý gumy a pár dalších nastavení. Stupňů je tam pak 9 místo 8, takže to není důležitý. Ale můžeš si globálně nastavovat ještě 3 základní stupně (mokro, silná kontrola, slabší kontrola), ve kterejch se ta škála 9ti bude posouvat. Navíc to můžeš ještě ovlivňovat tím, že mu zalžeš v obvodu gumy. Nic z toho ale potřebovat nebudeš, těch 9 stupňů ti nabídne všechno, co budeš potřebovat. A aby toho nebylo málo, ta kontrola v každym stupni nastavení 15 úrovní zásahu, od přečasování předstihu na jednotlivejch válcích, přes odpojování zapalování po uzavírání paliva. Funguje naprosto spolehlivě a noblesně. Já o ní prakticky nevim, jen občas slyšim, jak to chroptí z vejfuku a pak vidim na videu, kde a jak mi zabírá. Proto jsem se jí po 2 highsiderech na R6 rozhod pořídit i na R6. A i tam proti ní nemůžu říct ani popel, jsem s tím naprosto spokojenej. Tady jí mám dobře vidět, jak na Ducati zabírala na Panonnii, kdy bylo 40°C ve stínu a SC2ky naprosto tekly a klouzaly jak prase, to jsem už nikdy nezažil (protože jsem přikoupil SC1 ):
http://www.onboard-video.com/cz/Video/view/radek-prusa-ducati-1198s-pannoniaring/789
Bohužel na to svítí dost slunce, ale když to zvětšíš, vidět to je. A ještě jedna věc k domu. I standardní kontrola trakce, co na D1198 je, dle výrobce umožňuje použít jiný gumy, i když se o tom moc nemluví. Prej 1. 3 stupně nastavení poberou kdejaký gumy a jsou určený pouze pro zkušený závodní jezdce (dle výrobce). Takže to bych možná zkusil jako první. http://issuu.com/hellforleather/docs/ducati_traction_control , strana 25.
Ducatka je z domu už rok. Síla mi nechybí, obratnost a brzdy a hlavně ergonomie, resp. pohodlí, mi chyběj dost. Tomu se R6 nemůže rovnat. Jenže i R6 má svoje plusy. Faktor zábavy je naprosto stejnej, náklady na všechno třetinový, nic se na tom nesere, jen do toho leju olej a benzín. A když už by se něco vysralo, z dílů, který posbíráš v paddocku, postavíš druhou motorku. Ale hlavně, šestkový závody jsou mnohem vyrovnanější a zábavnější. A to se mi líbí moc. V litrech je často mezi motorkama rozdíl i 60k a když chceš jezdit trochu vpředu, musíš do toho furt sypat. Mezi šestkama je rozdíl max 20k, skoro 10 let se nijak závratně nevyvíjej a je to víc o jezdcích.
Naposledy editováno 19.05.2015 00:09:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 19.05.2015 00:09:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Rozměr kol bych neměnil, pneumatiky bych zase naopak jiné vyzkoušel, to ale řeší ty první tři stupně standartní kontroly. Nicméně jsem tajně doufal, že pořízením modulu TC-Pod získám právě těch 15 stupňů zásahu, že ji "zjemním". Takhle mám klasicky 3 kontrolky a přijde mi to takové buď nic nebo naopak zbytečně moc, ale je pravda, že jsem s ní moc nelaboroval a jezdil většinou na 4-ku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx píše: Proto jsem se jí po 2 highsiderech na R6 rozhod pořídit i na R6. A i tam proti ní nemůžu říct ani popel, jsem s tím naprosto spokojenej.
Cau. Vim ze jezdis rychleji nez ja, ale ... ty uz si absolovaval dva hasany na R6ce ? To musis silene rvat na vyjezdech ne ? Posledni nabeh na hasana (nastesti zvladnutej) sem mel uz asi pred trema lety, obecne mi prijde ze na to sestky nejsou moc nachylny. A naopak si na tom krasne clovek cvici "mekky" zapesti. Mam takovej lepsi pocit ze to mam pod kontrolou ja, a ne nejaka nablbla elektronika.
Pravda jezdim taky spis tvrdsi pneumatiky, ktery poustej citlivejs no .....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx píše: Ozzy_> Já když koukám na nějaký videa šestek, co tam borci dělaj s plynem v největších náklonech, tak mi taky neni jasný, kde jsem k tomu přišel. Bylo to hned z kraje, když jsem na ní začínal jezdit. 2x jsem šel na hubu a tak 5-6 jsem ustál, takže to nebyla ojedinělá věc. Tak jsem to pořídil a mám klid. Teď už se jen zpětně podívám na video, kte je ukazatel vidět a vím, kde to s plynem přeháním a kde mám rezervy. To mi přijde jako naprostá pohoda a jsem si jistej, že už se mi ta investice (možná mnohonásobně) vrátila. Já jsem taky docela lehká váha, loni jsem měl 63kg, letos asi 68kg a neumim sedět vzadu, tak možná i to má vliv. Jo a pak vlastně, mně to ladil Murkin, takže to mám namatchovaný jak sto kurev
Snad to nekdy vyjde a svezu se za tebou, abych mel predstavu. Jses ted akorat zhruba o 2-3 vteriny rychlejsi, tzn idealni cil .... clovek te uvidi dve ostry kola, a muze zkoumat kde to je nejvic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx píše: Ozzy_> Teď jsem v tom Mostě jezdil tužku, jen jsem se rozcvičoval před sezónou. Loni už jsem tam dal nejlíp 1:47,0 a pod 1:48 už jsem jezdil docela stabilně. Ode mě se neuč, já jezdim jak kokot. Jsem línej řadit a pozdě brzit, pak klopim jak hovado, no prostě všechno špatně..
Vidis, ja radim rad, a a brzdim pozde ale hlava mi nejak nedava ject velkej naklon, tak jen liznu vingl a zas to stavim. Takze taky jak kokot Dame to dohromady, a bude to fajn. A v moste mam osobak 51.5, takze i tvoje "rozcvicovani" je porad hluboko pod mym osobakem Takze si myslim ze se od tebe mam co naucit ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
radi5 píše: Ducati-1198S> Ve sběrných surovinách.
Mimochodem, slušnej dvojsmysl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Btw ide nekdo z vas 25.5. na slovakiu s Fialom?
Este sa spytam co hovorite na te cesku quickshifter? Ma to cenu davat na moto? Nebude s tym vic problemu jak uzitku?
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
co projede ve sběrně přes váhu tam už musí zůstat:)
Ale to bude tím, že mě vůbec nenapadlo využít váhu ve sběrně právě k tomu zvážení... Opravdu dobrý tip.
btw už jste někdo vážili svoji okruhovku? Docela by mě zajímalo co kdo navážil:) Já určitě do sběrny zajedu:)
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jo budik funguje. Sorry zabudol.som ti odpisat ale kym si mi odpisal uz som zohnal ine budiky a tie idu v pohode
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jde mi o to, že standartně se doporučuje:
- předek bez jezdce: 5-15mm, ale ohlins údajně: 20-30mm (což je rozdíl)
- předek s jezdcem: 25-30mm, ale ohlins údajně: 1/3 zdvihu (při celkovém zdvihu 120mm = 40mm, taky velký rozdíl)
- zadek bez jezdce: 0-10mm, ohlins: 5-10mm (beru, že shoda, neřeším)
- zadek s jezdcem: 25-30mm, ohlins: 1/3 zdvihu (při celkovém zdvihu 127mm = 42mm, zase velký rozdíl)
s předkem se do toho všude uváděného standardu nevejdu ani s úplně dotaženýma pružinama! (ani s jezdcem, ani bez)
tak kde je pravda? :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35865 | Dnes v 20:10 Chuďas899 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |