AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
Óóóó... parádní provedení . Ten PAVík asi fakt nebude originál, ale tvořivost a také bych řekl, že to ani časově nemohlo moc korespondovat, pač si moc neumím představit, že by policajti spojovali dvě vozidla tak věkově od sebe.
Jinak možná ani ta motorka není originál, i když má originál doplňky. Nejsem si jist, zda ty bez plastů měly padáky, ale určitě na nich neměly žádný světla. Tady to není moc vidět, ale jestli to jsou modrý, tak to tam určitě nemají co dělat, nebo to nesplňuje dnešní a nesplňovalo by to ani tehdejší předpisy .
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Pokud jde o policejní moto /myšleno VB/, mohu říci, že se nelze řídit ničím stoprocentním. V roce 1989 jsem po škole začal sloužit u VB a měl k dispozici Jawu 350/634 v barvách a skryty VB. Mám ji dodnes neb jsem ji v devadesátých letech po vyřazení koupil a před pár lety na ní udělal generálku a obnovil nástřik. Vím jak vypadaly i jiné moto z jiných útvarů či okresů, takže mohu odpovědně říci, že i když byl dán samozřejmě určitý odstín žluté pro veškeré vozy i motocykly VB, zcela klidně jste mohli najít vedle sebe dva, které se odstínem lišily a to někdy dost výrazně. U motocyklů pokud vím si nástřik dělaly jednotlivé Krajské správy VB sami/ dnešní praxi - dodávky vozidel v policejní úpravě od výrobce neexistovaly/. Tudíž stříkali barvy resp. odstíny i mírně jiné. Pokud jde např o nápisy VB na moto, pokud měla kryty , byly samozřejmě na těchto, některé měli nápis i na podsedlových schránkách , ale to zcela vyjimečně a mám podezření, že to byla spíše individuální úprava. To, že některé jezdili bez krytů je spíš otázka, že krytů nebylo dostatek - dělalo je pokud vím družstvo Velorex. Zkrácená sedla se dávaly až na pozdější typy 638 / i když nelze vyloučit že i na 634 zpětně/a to z důvodů montáže radiostanice za zkrácené sedlo. Perličkou je, že plastový kastlík na tuto RDST byl vlastně nádržka na vodu z WC. Prostě do něčeho se to schovat muselo a tehdejší RDST byly o něco větší než dnes. Jinak na malých policejních útvarech jezdili policisté v uniformě běžně i na civilních motocyklech - měli jsme i modrou Jawu 350 a stříbrnou MZ 150 /opět perlička - jezdí u nás na útvaru dodnes!!/.
Více na: http://www.motorkari.cz/tema/?t=166266
Copyright © Motorkari.cz
S tím vybavením bych nebyl tak ortodoxní.....
jestli je na nádrží uzký chromový plech, nebo velký z nákolenicema....
přední blatník...první nebo druhý typ
harmoniky a nebo plechové kryty předních vidlí.....
Motorky se taky asi někdy nabourali a pak tam dali co bylo zrovna při ruce ve skladě....
Naposledy editováno 03.04.2015 21:49:59
bimbo750 píše: Sofia:>
...
S tím vybavením bych nebyl tak ortodoxní....
jestli je na nádrží uzký chromový plech, nebo velký z nákolenicema....
přední blatník...první nebo druhý typ
harmoniky a nebo plechové kryty předních vidlí.....
Motorky se taky asi někdy nabourali a pak tam dali co bylo zrovna při ruce ve skladě....
Jasan .
O ruznejch skládačkách po haváriích a úpravách během provozu vím a něco jsem i dokumentoval. Kupodivu trochu v tom měla pořádek i Jawa jako taková, která vždy udělala odchylku od základního typu, která charakterizovala, že je to policejní motorka a které série. Tak například série roku 1978 byla tuším označena typem 634 - 5 -17... jestli si to dobře pamatuju, případně mohu dohledat. Tomu přesně odpovídá provedení, které stojí v policejním muzeu v Praze. Série vyrobená v roce 1980 byla tuším označená 634 - 7 - 11... ale netvrdím to s určitostí, musel bych se podívat. Prakticky to však vždy bylo normální provedení, jak se vyráběla civilka. Takže například modely 78 mají mít klasické nohavice vidlice, starý typ blatníku, jednobudík v plastu, ale pozor, jen na dvě kontrolky - motor nemá montovaný spínač neutrálu, ale má spojkový automat (není to motor 633 bez automatu) a motorka nemá kontrolku blikačů (provedení budíku bez prostřižení a popisu pro tyto dvě kontrolky - později se na vojenských motorkách používal čtyřkontrolkový panel, ale místo dvou kontrolek tam bylo černé stínítko - to jen pro upřesnění), zadní tlumiče s nastavováním tvrdosti jako v kyvky, tedy posouváním spodního chrom kelímku pružiny, aretovaným dvojicí segmentů, nádrž s nákolenicema atd...
Model 80 už měl novější vidlici s měchama, stále však nákolenice na nádrži, tentokrát už má klasický čtyřkontrolkový budík i se spínačem neutrálu, ale ještě staré výfuky doutníky. Oba tyto modely mají mít přední kryt řetězu plechový a zadní v barvě šedé, narozdíl od modernějších, lakovaných už v barně moto.
Model 82 už má místo nákolenic pruhy, motor se spodním úzkým uložením (632 - 0), stejně jako model 80 zadní tlumiče se štelováním na klíč a s plastovými kryty, tentokrát však už má dlouhé normální výfuky, ale se starou verzí asymetrických koncovek, co se používal u prvních 634 asi do roku 84, kdy nastoupil model 638 - 5.
To jen kdyby to někoho zajímalo . A podobným vývojem prošly během let i vojandy. Tam je hodně zajímavý naopak vývoj maskování, tedy chromování, lakování ráfků, lakování brzdových bubnů a štítů u některých modelů... ale to je zase jiný příběh .
V tomto smyslu je i zajímavý přístup dokumentačního oddělení Jawy. Policejní 634 svým provedením vlastně odpovídala civilní verzi, tak jsem nezachytil zvláštní manuál pro policejní, zato vojenská byla lehce upravená a tak k ní dokonce existoval návod na obsluhu a údržbu (vlastním i s originál motocyklem) a dokonce i katalog dílů. Ten jsem viděl, ale bohužel se mi jej nepodařilo zachytit... takže kdyby někdo měl, mam místo v knihovničce připravené .
A mam vylsedováno, že policejní a vojenské motorky se vždy dělaly v sériích ve stejném roce... jestli to bylo kvůli plánovanému hospodářství, to se můžu jen domnívat .
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Miraz250 píše: T-1000> Jestl mě do toho nic nevleze tak do Německa pojedu taky. Zatím teda nevim v kolik se vyráží s Přebuzi protože dorazim pravděpodobně až ráno tam.
Sraz je letos na Tisové u Kraslic. Přebuz je letos bohužel obsazená.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
http://www.janov-n-n...stika/webkamera.html
Mickaelb: četl jsem to na jawamanii. 3000km dá středový ložisko pomalu i bez oleje. Nedostal se ti do kanálku nějaký bordel? Silikon atd? Od Padalíka nám jezdí asi pět klikovek a mají násobně víc a nic se neděje, ani vibrace to nemá. Muselo se stát něco záhadného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Rozlisovat si to můžeš i sám.
Kamarád k tomu požívá celkem jednoduchý "forichtung "
Já kdysi klikovky občas také dělal, ale dnes už nechávám vydělat jiné. :)
Nicméně kliku si co se scentrování a provedení vždy kontroluju a Padalíkovi kliky i výbrusy beru jako špičkové.,
tak nevím co se šustlo a zajímalo by mě to.
E: nebo to dovez Padalíkovi a chtěj vědět, čím to bylo. Je to celkem férovej chlap a pokd to máš od něj, tak by měl vědět co se stalo.
Naposledy editováno 04.04.2015 15:47:57
Padalikovi to dovezu at zjisti co se stalo, jsem schopny pochopit jeho i mou chybu, zmetek lozisko apod, ale potrebuju vedet cim to bylo, at se mi to zase za tri tisice neopakuje. To uz bych to asi fakt hodil ze skaly...
Naposledy editováno 04.04.2015 15:54:55
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Dneska fajn počasí na ježdění jen by mohlo být teplej. Pomalu se to má vyšplhat ke dvaceti tak to budu muset složit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
a doma jsem zjistil, že je to vlastně
přeznačená LS2 FF370 za půlku ceny!
Naposledy editováno 04.04.2015 19:52:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
... když jsem loni rozebíral jiný motor, byl na středu přetočen středový labyrint, řekl bych že skoro přesně o 180° (aretační kolíček zevnitř v čele byl zničen, asi chybná montáž)
Kanálky byly sice nahoře na spoji čelo - váleček krásně průchozí, ale dole se směs nedostala do labyrintu, takže ložiska nemazaly, nebo jen velmi málo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Bohatost směsi šteluju na Yamaze podle svíček. Taky se na XJ přicpával palivový filtr tzn. nemusí tam jít dost paliva u čz to může být obdobné. Problém býval i s podtlakem v nádrži (ucpaná dírka ve víčku). Myslím že se na to přijde během sezony.
Jak tenkrát řešili na popularu mlžení oken když nemá topení.
Na motorku jí ale dostávám velmi, velmi těžko.
textil oblečení teda nicmoc, podšívka jak igelit, a hlavně divný střihy.
Kalhoty by možná šly, ale nemaj zip na spojení s bundou. Navíc kalhoty už mám, takže jsem je nestudoval.
Ani bundu bych tam nevybral , bo maj příliš krátký střihy a přitom nemaji zip na spojení s kalhotama, takže bych se v nich necítil a zákonitě v nich nastydnou ledviny.
Jedna z těch bund byla sice delší, ale zase vypadala jako pytel, takovej divnej střih...
Jedině kožená bunda je opravdu hezká, i by mi seděla pěkně, ale za ty prachy (3500) by se ve výprodeji sehnala možná i lepší značková.
Rukavice celkem asi OK, jsou to takový letní tenký.
Boty jsou silniční se sliderama, takže se na jawu příliš nehodí. Vypadaly solidně, ale nestudoval jsem je nějak podrobně.
A nakonec jsem si tam ještě pořídil údajně vodotěsnou USB nabíječku (1,5A) za 300 Kč. Foto sem dám pozdějc, až to namontuju na Jáwu.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Až bude nálada, čas a ochota, dát za to ten ranec, doseženu origo věci (světlo, sedlo atd)
Zatím jsem tam nechal to, co jsem zatím sehnal.
Motor běží, ale díky hadici odtahu smradu to nechce moc do otáček, poblbnu s tím až venku sleze to hnusný, bílý a studený. :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
jen není v chromu, ale lakované. S tím sedlem to je horší, v Chotusicích se mi nic nepovedlo sehnat a nové nějak nechci. To mi k tomu to kožené s pérama sedí líp. :)
Edit: Ale pokud najděš něco, co bys nepotřeboval, určitě dej vědět.
Naposledy editováno 04.04.2015 22:11:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Vše nasvědčuje tomu, že se jedná skutečně o "odbrandovanou" LS2 FF370 bez clony. Pokud tu někdo vlastní originál, tak můžeme porovnat rozdíly....
Na originální LS2 370 najdeš celkem dost recenzí, vesměs pozitivních, ale musíš samozřejmě brát v úvahu, že je to levná čínská helma, u které je pravděpodobné, že nevydrží déle jak 2 sezóny...
Po odklápěčkách koukám příležitostně už delší dobu, bo mě sejří kombinace integrálka + brýle.
Můžu zodpovědně prohlásit, že zatímco odklápěčku z lídlu (1500Kč) bych nekoupil ani kdyby byla za 500,- tak tato vypadá daleko solidněji.
Ovládací prvky neskřípou, při odklápění čelist nevrže, plexi jde pěkně ztuha tak akorát.
Tahle nemá sice sluneční clonu, ale je to myslím dobře, bo by jinak museli ušetřit na něčem jiným, což by byla škoda. A navíc co tak píšou tady na fóru o hlučnosti LS2 přileb, tak snad největší hluk vzniká právě u ovládání clony. A i u té lidlové je právě clona fakt tragédie, strašně špatně se ovládá, vrže a máš pocit že musí každou chvíli upadnout.
Oproti lidlové má naopak navíc plexi s pinlockem (stejně jako originál)
e: seřadil jsem věty trochu logičtěji...
Naposledy editováno 04.04.2015 22:46:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |