paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Zalepené štelování sytosti směsi u karburátorů
13.2.2015 v 14:18
Ahoj,
pořizoval jsem si svou první motorku a jak už to tak dopadá, je s ní víc práce než zábavy, ale za nic na světě bych tu krásku nevyměnil

Mám Yamaha Virago 535 ročník 1990. Nemám tolik zkušeností s opravou motorek, ale učim se rychle. Má divnej zvuk, svíčky uplně černý, plyn špatně reaguje... motorka se dusí... vyměňoval jsem je už dvakrát a dost rychle odcházejí, postupem času mi došlo, že jde o bohatost směsi (vyměňoval jsem i membrány, protože se mi zdály poničený a myslel jsem že by to mohlo být tim).

Nakonec jsem přišel nato čím to je (snad), ale je tu malej háček. Nějakej inteligent (předešlý majitel) zalepil ty blbůstky kterejma se šteluje sytost směsi a zalepil je na uplně pitomim místě očividně. Mohli byste mi poradit, jak to dostat ven a vyměnit, aniž bych zničil karburátor? Novej se schání celkem blbě a není to zrovna levná záležitost.

Díky

1 reakcí na tento příspěvek Zalepené štelování sytosti směsi u karburátorů

13.2.2015 v 14:30 | Nahoru | #1
1. otevri si servisni manual a podivej se kolik ma byt hladina. TO je v drtrivy vetsine pripadu pricina bohaty smesi.
2. Ty pilot screw jsou nekdy zaslepeny z vyroby, vetsinou se to delalo pro USA trh.
3. Pilot srew ti stejne neresi bohatost v celem spektru otevreni klapky.

edit: jinak nema moc cenu to stelovat, dokud nebudes mit sesynchronizovany karburatory.

Naposledy editováno 13.02.2015 14:31:32

1 reakcí na tento příspěvek Zalepené štelování sytosti směsi u karburátorů

13.2.2015 v 17:57 | Nahoru | #2





Pokud tam jsou gumový zátky, tak už to někdo šteloval, pokud je tam plíšek, je to z výroby, dotáhnout a zpět povolit o dvě otáčky, štelují vzduch, ale než začneš blbnout s nastavením směsi, prostříkej si a rozhýbej ty vidličky na sytiči, vloni to řešil snad každej druhej, tím ,že sytič nedoklapne, máš černý svíce...a nastav si hladiny, když jsi měnil membrány, pak hledej další.. A koukni na vzduchový filtr, popřípadě vyhoď to myší hnízdo...

(reakce na) Zalepené štelování sytosti směsi u karburátorů

13.2.2015 v 21:13 | Nahoru | #3
Přesně jak píšou gugo a rancher, do šroubů bohatosti vrtej až když selže všechno ostatní. Ty se samy od sebe nerozeštelujou.

Jako první zkontroluj vzduchový filtr, ten se časem zanese a to obohatí směs. Je v rámu pod nádrží.

Zkontroluj i to dovírání sytičů - stačí aby mechanismus trošku drhnul nebo přireznul a problém je na světě.

Pak změř hladinu v karburátorech - na zahřátém a běžícím motoru. Můžeš mít v zavíracích ventilech usazeniny které brání jejich dovření, pak se hladina zvedne a opět je to příliš bohaté.

Pokud je filtr čistý, sytiče dovírají a hladiny jsou v mezích, pak teprve dumej, jak se dostat k šroubům volnoběžné směsi.

Zalepené štelování sytosti směsi u karburátorů

13.2.2015 v 22:13 | Nahoru | #4
a to se šteluje až když je teplo a ne v zimě při teplote kolem 0

Zalepené štelování sytosti směsi u karburátorů

23.2.2015 v 19:16 | Nahoru | #5
....

Naposledy editováno 06.04.2015 18:41:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zalepené štelování sytosti směsi u karburátorů

28.3.2015 v 10:48 | Nahoru | #6
gugo> , rancher>
Ahoj, omlouvám se za svou stupiditu předem, ale jak se dá změřit hladina v karburátorech a co je hlavní, jaká hladina , myslíte tu u benzínu u plováku? Nemáte třeba odkaz na stáhnutí toho nastavování, nějakej návod, nebo tak něco? Moc by mi to pomohlo.
Díky

Zalepené štelování sytosti směsi u karburátorů

28.3.2015 v 13:36 | Nahoru | #7
Je to v servisnim manualu. Bezne je to vzdalenost od spodni hrany karburatoru k plovaku, ale u kazdy motorky je jina. Stahni servisni manual

1 reakcí na tento příspěvek Zalepené štelování sytosti směsi u karburátorů

28.3.2015 v 15:32 | Nahoru | #8
Už jsem to našel jak se to dělá snad mi to pujde. Když už se mi povedlo ty Pilot screw vyndat, nevypadají úplně nejlépe. Nevíte prosím kde bych mohl koupit nové? Na wemoto.cz kde obvykle nakupuji je nemají, nebo mají jen tyhle: http://www.wemoto.c...burettor_-_main_jet/
a to si nemyslim, že jsou ty správný, takhle nevypadaji.
Máte nějakou osvědčenou stránku?
Díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zalepené štelování sytosti směsi u karburátorů

28.3.2015 v 16:08 | Nahoru | #9

(reakce na) Zalepené štelování sytosti směsi u karburátorů

28.3.2015 v 16:27 | Nahoru | #10
rancher> Moc děkuju, tohle je parádní stránka, určitě na ní najdu všechno, co potřebuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zalepené štelování sytosti směsi u karburátorů

31.3.2015 v 01:35 | Nahoru | #11

Saygon píše: gugo> , rancher>
Ahoj, omlouvám se za svou stupiditu předem, ale jak se dá změřit hladina v karburátorech a co je hlavní, jaká hladina , myslíte tu u benzínu u plováku? Nemáte třeba odkaz na stáhnutí toho nastavování, nějakej návod, nebo tak něco? Moc by mi to pomohlo.
Díky



Nastavení hladiny

(reakce na) Zalepené štelování sytosti směsi u karburátorů

9.4.2015 v 22:03 | Nahoru | #12
dedek_new>
úžasný, přesně tohle jsem hledal :) moc děkuju.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist