Naposledy editováno 12.10.2014 18:07:04
sten14 píše: Jo aha to je tajný jinak abych se přiznal tak u jawy jsem se ani nezastavil mě to přijde jako hokus pokus
Mates moto servis to neni pokus, kupuji od jawy udajne jen dily a pak delaji jiny vzhled nez Jawa, viz ty jejich Calif s 4T i 2T motorem za cca 70 tisic.Viz TADY Konecne nekdo, kdo to dela pro lidi a vse si tam muzes zvolit sam podle toho co se libi tobe a ne nejakymu inzenyrovi z Jawy
aklenot píše: Mates moto servis to neni pokus, kupuji od jawy udajne jen dily a pak delaji jiny vzhled nez Jawa, viz ty jejich Calif s 4T i 2T motorem za cca 70 tisic.Viz TADY Konecne nekdo, kdo to dela pro lidi a vse si tam muzes zvolit sam podle toho co se libi tobe a ne nejakymu inzenyrovi z Jawy
Tak nevím měl jsem na mysli tu 660 sportněco to mě přijde trošku zvláštní ale zrovna ta 350tka je pěkné retro
-Lapchik- píše: Se nám to vlákno s gumama zase nějak zvrtlo
...mě se v Holešovicích nejvíc líbila ta kawa W800, to je naživo fakt paráda, ještě lepší než na fotkách.
A do Letňan nejdu, protože po obědě vytlačím Versyse z garáže a hééén hééén - do Hraštice na kafíčko
Ja Letnany musim, mam tam neco vyzvednout, tak uz to tam omrknu. Nebyt Versys ve Vlasimi, tak bych dneska snad taky vyrazil, bylo fakt pekne. Dnes jsem stacil jen opravit na octavce mlhovku s dennim svicenim. Jinak den uplne prokaucovanej ...
Co se mi z obou výstav zamlouvalo, jsou malorážky. Skoro všechno do 400ccm bych si vyzkoušel
Krejza píše: sten14> To jsi od loňska tak porychlil, že chceš okruhové gumy?
Nazuj Anděly a neřeš to. Ty ti stačí na vše, co od gumy na V můžeš chtít.
no naposled jsem letěl tak rychle že mě byly střechy malé(loni jsem propadl střechou) ani jsem neporychlil ale chtěl bych zkusit něco co bude lepit a tohle mě bylo doporučeno i když jsem si to myslel že je to zbytečné tak jsem to tady nahodil kvůli názorům
Já po více než 30 tisících km zjistil, že Angel GT na naši motorku stačí. A i v tom počasí, které je teď, nádherně drží a jdou do kraje.
Krejza píše: sten14> Jestli chceš dát o litr víc a mít nájezd přinejlepším poloviční a nejspíš i ne moc dobrý vlastnosti za mokra, tak si je kup.
Já po více než 30 tisících km zjistil, že Angel GT na naši motorku stačí. A i v tom počasí, které je teď, nádherně drží a jdou do kraje.
já jsem rozhodnutý na ty Angel GT jen zkouším alternativu kdyby někdo třeba věděl o gumě která je fakt top zatím mám top Angel GT
!! ROZMĚR NEMĚNIT - ZMĚNÍ TO CHOVÁNÍ MOTORKY A TO HLAVNĚ V NÁKLONECH !!
oni borci šikmovocí vědí proč zrovna ten rozměr co tam je, tak bacha, ale je to tvoje věc
Naposledy editováno 26.03.2015 21:00:18
GT-největší nájezd(jistota ke konci nic moc)-12tis
RS-skoro se jim vyrovnají,možná lépe drží(pocit po celou dobu životnosti),horší na vodě-10tis
Mt-skoromotardová guma,nejměkčí,vzorek(hloubka) jako kráva,takže zvládne blato,vodu,na lehčí motorky,mizí před očima,drží jak přibité-5tis
...ale půjdu teď znova do GT-prý si je musím znova vyzkoušet,pořádně
...gdyby ty Mt nebyly tak drahé...
Naposledy editováno 26.03.2015 21:44:41
ramlik píše: Lyžař>
GT-největší nájezd(jistota ke konci nic moc)-12tis
RS-skoro se jim vyrovnají,možná lépe drží(pocit po celou dobu životnosti),horší na vodě-10tis
Mt-skoromotardová guma,nejměkčí,vzorek(hloubka) jako kráva,takže zvládne blato,vodu,na lehčí motorky,mizí před očima,drží jak přibité-5tis
...ale půjdu teď znova do GT-prý si je musím znova vyzkoušet,pořádně
...gdyby ty Mt nebyly tak drahé...
Dobrá recenze na všech jsi jezdil?
Naposledy editováno 27.03.2015 07:26:57
-Lapchik- píše: a já jsem vám byl minulý týden ve fabrice, kde dělají protektory na náklaďáky, traktory, a podobný maxigumy. Já byl vyvalenej, jsem vůbec netušil, jak se to dělá... tím samozřejmě nenabádám ke koupi protektorů na motorku , jen že to bylo hodně zajímavý. Toliko k tématu.
Kam ty se všude nedostaneš Pepiku ........
RS 2.984 - 2.268 - 5.252
A GT 3.605 - 2.903 - 6.508
RS II 3.852 - 2.679 - 6.531
Mutant 3.906 - 3.035 - 6.941
Jistě by se dalo najít u každé gumy lepší cenu, ale pro orientaci...
Ještě, zkoušel někdo ty Roadsmarty II? Cenově proti GT prakticky žádný rozdíl...
GT mají trochu tvrdší směs(větší nájezd),ST jsou jako RS
...osobně mě na Mutantech vadil pocit jakoby hrnutí se do strany v zatáčce nebo při prudkém brzdění,nejvíc u nové gumy-zřejmě způsobeno vysokým a měkkým vzorkem,a taky má nejostřejší profil-kam se podíváš,tam jedeš
pokud hodně cestuješ,a ještě k tomu ve dvou,s plnou polní,bral bych GT
Naposledy editováno 27.03.2015 09:31:51
ramlik píše: sten14> jo,ale ty Mt na pegasu strada(něco jako simson) ,posez-ovladatelnost-zábava
GT mají trochu tvrdší směs(větší nájezd),ST jsou jako RS
...osobně mě na Mutantech vadil pocit jakoby hrnutí se do strany v zatáčce nebo při prudkém brzdění,nejvíc u nové gumy-zřejmě způsobeno vysokým a měkkým vzorkem,a taky má nejostřejší profil-kam se podíváš,tam jedeš
pokud hodně cestuješ,a ještě k tomu ve dvou,s plnou polní,bral bych GT
Tak jestli to dobře chápu tak st a rs jsou měkčí ?tudíž budou lepe držet na úkor najezdu coz mě moc nevadí ale budou horší za studena a když bude pršet .......
Krejza píše: sten14> Moc nad tím přemýšlíš, každá guma na úrovni GT, ST atd. tě udrží, jen to musíš umět s plynem a rozložením váhy během jízdy. Jak nebudeš jezdit v souladu s mašinou, budeš mít problémy a je jedno, co budeš mít obuto.
jen dodám,že nejhorší gumy byly ty z fabriky,myslím D221(už je to dávno)