GSXR rv. 2001-2002
R1 rv. 2000
CBR rv. 2000
Mám 954 trošku naladěnou,ale není to o výkonu,ale o jezdci a ten výkon využiješ naplno nejen na okruhu,ale i na cestě.
Jó a koupil jsem si ji za svoje a ty co jsem měl před tím-taky za svoje
Protože se držím hesla - koupím si sám a taky si toho vážím!
Znám dost kluků co jim koupil tatínek moto a kde jsou - nevážijou si toho,honí to za studena,bo go jim zaplatí taky tatínek,když to složijou-zaplatí opět tatínek!
assassin>drak09 > no holka na gsxr750 a triumf nad R1kama je presne to co nahrava bubrakovi... on tvrdi to same...
busa vs gsxr ... no je to papirove 164koni proti asi 175? to uz neni tolik a pokud se jede start z mista a na 1/4 nebo dokonce 1/8 mile tak ma jasne navrch ten lehci a to suza s neco okolo 170kg sucha vs busa s neco pres 200 sucha je uz dost rozdil...
to ze start z nuly v rukou je jasny... proto bubrak pise ze skoule letmej start... repsektive kdyz te pak nekdo na top speedu dojizdi, je jasny ze tam ma vic koniku.
jinak me na kratkej sprint vyklepne kamos na +-50 konovym enduru... z nuly to fakt o spickovym vykonu nerekne nic...
jak rikam vsechny TLS maj v technicaku 92kW a prvni generace ma o cca 10 koni odbrzdenejch vic nez nasledujici.
bubrak: jestli ta 750 ma horsi brzdy nez litr tak je to bida... i ty sestipisty na litru k1 brzdi nic moc... to mi tele brzdi lip:)
ad gsxr750 a R1, ono to 750 ma 141 koni ale s naporem ke 150, na rozjezdu nezalezi vubec na prubehu vykonu v nizkych otackach, ale na rozvoru a rozlozeni hmotnosti, to tak do 100-130km/h, tam se s zadnou motorkou neda jet na jeji hrane vykonu, protoze se to zveda a ztraci se tim akcelerace, tj potom nad 130 uz ma 750 ke 150 konim a jede jak R1 a lip nez 929
mimochodem, testovali sme to tak ze sme se i prohazovali, ja dal ZX9 kamosovi a ten mi s ni zas ujel kdyz sem ja ridil R1 nebo GSXR750 nebo 954RR, a byly videt rozdily prave mezi 954 a 750 a R1, taky mi se 750 ujel do kopce kdyz sem jel na ZX10, z kopce se na rozjezdu drzel chvili na stejno a pak sem mu zacal ujizdet ja, je to presne o tom jak pisu, ZX10 ma mensi rozvor a u 750 lze pro akceleraci pouzit vic vykonu, ac stale pod maximem co ta motorka v tech otackach dokaze (na rozjezdu tedy v tech spodnich), proto ani nema sanci treba zadnej dvouval, kterej svoji devizu tahu ve spodku nemuze vyuzit
ad Busa - tam je to opravdu o pilotovi, Busa ma extremni vyhodu prave v rozvoru a vaze na startu, kde se tomu nalozi, motorka se nezveda ale tahne to dopredu, tam mi ujede jednoznacne, do 150, pak ji zacnu dojizdet, ale na 400m to nestihnu, K1 je na tom imho hur nez ZX10 (edit: ve smyslu, ze to pak tolik nedozene), ale treba K5 by tu prvotni ztratu nemusela mit tak velkou jako ZX10, tam bych si nebyl tak jistej
a ta 1/8 mile prave hraje naopak pro Busu
jinak nekteri lide jezdi s omezovacem zdvihu vidli a to da hodne, tak 0,5-0,7 vteriny, na to pozor jestli to nekdo nema, to pak nelze porovnavat
ad brzdy 750, me prisly jako u ZX9; 929 nebo dokonce 954 byla uplne nekde jinde, i R1 brzdila lepe, ale zase nevim co kde bylo za desky, ale obecne sem slysel ze CBR a R1 brzdi lepe, tak to bude asi proste zase fakt :)
a nakonec za co mam motorku - vzal sem si uver, kterej splacim :)
edit: jo a 954RR je nadherna motorka :)
Naposledy editováno 07.03.2008 01:06:36
P.S. at zije forever nova 220ti konova gsxr 1000 model 09 s 15ti stupnovou kontrolou trakce a systemy autowheelie, abs, srs, ods, sssr, nsdap, cssd a podobne!!
Naposledy editováno 07.03.2008 02:39:45
Drak 09>Pánové,
když tady píšete, že jste jednou jeli někde na něčí motorce, tak se o to prosím neopírejte. Vemte si na brzdu dvě stejný mota a nechte změřit výkon na zadním kole. Vsadím se s Váma, že tam bude rozdíl jako hrom. Na takovýhle porovnání je třeba vzít do ruky údaje od výrobce a porovnávat.Nějaký že jsem si půjčil moto od kámoše a bla bla bla. to je na nic. A tvrzení že výrobce kecá (to je k Tobě Bubráku), např pořád zmiňovaná Honda, je kravina do nebe volající. Pracuju na zkušebně ve Škodovce a to si piš že všechno, i měření výkonu,krouťáku,spotřeby... podléhá pravidelným auditů, které si výrobce musí platit u nezávislé auditorské společnosti. Tudíš platí, co je psáno, to je dáno. Takže Bubráku, příště až budeš posuzovat půjčený motorky, sežeň si mota ihned po kontrole v servisu a po seřízení, musí mít stejně najeto, naprosto stejná trať i teplota, stejné a stejně sjeté gumy a pak se dej do porovnávání.I tak to je ale jen částěčně relevantní, jelikož každá mašina jede nepatrně jinak.Ještě k porovnání GSXR-750 a 929.
Honda 929 rv.00:výkon 147koní,103Nm,váha suchá 170kg
Suzuky GSXR-750,rv.01:výkon 141koní,84Nm,váha 166kg
To jsou fakta!!! Takže mi netvrďte, že GSXR-750 jede líp.
Tak zdar
SUZUKI - Jede líp a má lepší vlastnosti,..my jezdíme na silnici a ty ve zkušebně s ůdaji od výrobce.a jízda je souhrn všech vlastností a pocitů a z toho výjde "celkové" hodnocení!Ale to je pouze můj názor podložený jízdou!/na Fire Blade 98,00,02 najeto cca 60.000 km na GSX R 750 cca 12.000 km + okruhy/
Naposledy editováno 07.03.2008 06:25:03