globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Když MG spadne no bok, co ty válce?
14.2.2015 v 18:05
Nedá mi to se nezeptat. To uspořádání válců na MG je sice zajímavé, ale nedovedu si představit co se stane, když to někde v zatáčce položíte na bok - to musí ten válec pěkně schytat, ne? A existují na to vůbec nějaké pořádné padáky?


Naposledy editováno 14.02.2015 18:17:24

(reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

16.2.2015 v 15:22 | Nahoru | #31
JurassMo> no...to je spíš o tom, že jich je málo...když byla nová...stála o 20% víc než dnešní tří a čtyřletý

Když MG spadne no bok, co ty válce?

16.2.2015 v 18:36 | Nahoru | #32
My máme s Guzzou taky jedno sklouznutí před pár lety, v malé rychlosti (cca 30-40kmh, nedostali jsme přednost) a hliníkový padák válec zachránil Padák byl sice sedřený, ale škody na válci a ventildeklu žádné Nevím, co by to udělalo ve větší rychlosti či při nějakém nárazu, ale ani to nechci vědět Na druhou stranu by mě zajímalo, jak by držel ten padák válce co tam mám teď... Mám takový pocit, že je to spíše lahodící oku než na nějakou aktivnější ochranu Na druhou stranu je myslím úplně jedno s čím to položíš, hlavně že je člověk celej. Jiné motorky mají jiná choulostivá místa než válce...

3 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?

16.2.2015 v 19:19 | Nahoru | #33
Jmenovat všechny příspěvky nebudu, ale souhlasim, že italové jsou geniální dizajnéři, ty guziny vypadaj suprově Nebejt to italská mrdka, tak do ní snad jdu - a to je druhá stránka věci: Dizajnéři sou to skvělý, ale posledního slušnýho strojaře měli v 16.století, jmenoval se Leonardo... (Mluvím ze zkušenosti a srdcařům se předem omlouvám )

Takže jestli chceš motorku, kterou si bude každej na parkovišti prohlížet, kup to Ale jestli na ní chceš i jezdit jinak než jako na odrážedle, tak vyškrtni itálii z výběru. Ale kámoš třeba říkal, že měl italskou motorku vyrobenou v úterý a ta se "moc" nesrala.

Jinak když to pošleš pod náklaďák, bude ti buřt, jestli se utrh válec nebo ne. Každá motorka má něco, co o Scanii vočešeš...

Když MG spadne no bok, co ty válce?

16.2.2015 v 20:54 | Nahoru | #34
a je to

1 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?

16.2.2015 v 21:09 | Nahoru | #35
Všechno důležité bylo řečeno. Nicméně, to poslední při pádu co mě bude zajímat je stav motorky. Vytrčený válec ti navíc může zachránit kotník, páč se nestane, aby ti noha zůstala pod motorkou, která se klouže po zemi. Rozhodně je to jednoduší opravit, než, když liskneš se čtyřválcem, kde bez padáku úplně jednoduše rozbiješ víko altíku, nebo rovnou altík a ohneš kliku. Olej teče ven, game over. To se u Guzzi nemůže stát. Hlavu i válec opravíš max za 15 tis. ale půjde to i za 5 a nemusíš ani vymontovat motor z rámu.
Když si vzpomenu na všechny ty bouračky, co jsem viděl a urvané držáky na motorech a nebo rámech, probroušená víka...

(reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

16.2.2015 v 21:14 | Nahoru | #36
mvmoto> Solidní argumentace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

16.2.2015 v 21:23 | Nahoru | #37
XVavron> To mi chceš tvrdit, že národ, kterej stvořil značky jako Gilera, MV Agusta, Laverda, Ducati, Benelli nemá talent na strojařinu? To co měli odvahu stvořit a pustit na silnice, nikdo na světě neudělal... podívej se co tyhle fabriky pouštěly na závody před i po válce, co vyráběli v 60-tých letech.
Amerika se zasekla u vzduchem chlazeného dvouválce, Evropa bez Itálie, taky nic převratného nenabídla a Japonci? Jediná Honda dělá zajímavé koncepce motorek. jako podelný vidlicový čtyřvál, plochý šestiválec, NR750, řada VFR.. Zbytek mele dokola furt to samé.

A u nás? Vrchol techniky je JAWA Retard 1000, nebo FGR a to všecko navíc VERY limited edition.

Naposledy editováno 16.02.2015 21:26:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

16.2.2015 v 21:41 | Nahoru | #38

mvmoto píše: XVavron> To mi chceš tvrdit, že národ, kterej stvořil značky jako Gilera, MV Agusta, Laverda, Ducati, Benelli nemá talent na strojařinu? To co měli odvahu stvořit a pustit na silnice, nikdo na světě neudělal... podívej se co tyhle fabriky pouštěly na závody před i po válce, co vyráběli v 60-tých letech.
Amerika se zasekla u vzduchem chlazeného dvouválce, Evropa bez Itálie, taky nic převratného nenabídla a Japonci? Jediná Honda dělá zajímavé koncepce motorek. jako podelný vidlicový čtyřvál, plochý šestiválec, NR750, řada VFR.. Zbytek mele dokola furt to samé.

A u nás? Vrchol techniky je JAWA Retard 1000, nebo FGR a to všecko navíc VERY limited edition.



Čekal jsem nějakou takovou reakci. Možná máš v lecčem pravdu. Já mám s italskejma strojema blbý zkušenosti, tak na ně mám blbej názor. Ten tvůj ti neberu

Bohužel, o vrcholu NAŠÍ techniky se dnes už opravdu mluvit nedá...

e: Moje konkrétní zkušenosti: Fiat Ducato s geniálnim přístupem k čemukoliv, Alfa Romeo 155 s jejich fantastickym vysokootáčkovym twin sparkem, Cagiva Roadster - jedna z posledních čezet po zásahu italů, Balicí mašina už nevimjakýho typu s přístupem k čemukoliv obdobně jako u Ducata, a dá se pokračovat... Na údržbu jsou ty jejich stroje prostě na hovno a že ji docela vyžadujou...

Naposledy editováno 16.02.2015 21:47:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

16.2.2015 v 21:57 | Nahoru | #39
XVavron> tak zrovna vyhlášený držáky od Hondy (CBF a kdo ví, co ještě) se dělají v Itálii...co se strojírenství týče, tak jejich zbraně např byly vždy skvěle vymyšlené, když chtěli- beretta 38 nebo neskutečný píčoviny- FIAT-Revelli M1914

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

16.2.2015 v 22:13 | Nahoru | #40
VeFeRák> Kvéry maj celkem vyhlášený (a jako všechno ostatní krásný a precizně zpracovaný - tohle italům fakt upřít nelze), ale v této kategorii bych stejně hledal spíš v německu nebo rakousku... Koneckonců Benelli, Beretta a... co tam je za další zbrojovky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

16.2.2015 v 22:40 | Nahoru | #41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

16.2.2015 v 22:56 | Nahoru | #42
VeFeRák>Bod pro tebe. A kupodivu většinou samý lepší jména... Ale to mě nadosmrti nepřesvědčí koupit si kdy nějaký italský vozidlo, leda bych vlastnil servis...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

16.2.2015 v 22:59 | Nahoru | #43
XVavron> máš peška, mám Lancii

(reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

16.2.2015 v 23:03 | Nahoru | #44
VeFeRák> Tak to gratuluju

1 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?

16.2.2015 v 23:12 | Nahoru | #45
Taky Lancia, ale ne Thesis, ale Lybra. Thesise bych rad, ale jako auto pro radost. Emblema V6...

Naposledy editováno 16.02.2015 23:13:44

Když MG spadne no bok, co ty válce?

16.2.2015 v 23:34 | Nahoru | #46
La delta

Když MG spadne no bok, co ty válce?

16.2.2015 v 23:46 | Nahoru | #47
MG se zásadně,ale zásadně v zatáčce,nepokládájí..

Když MG spadne no bok, co ty válce?

16.2.2015 v 23:49 | Nahoru | #48
Deltu,jsem měl a nemůžu,říct,ani popel.. na svou,dobu auto se super motorem (HF 1,6T),čitelným podvozkem a dobrýma brzdama..teda,možná ta spotřeba a slabší,kastle..

Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 09:54 | Nahoru | #49
Pár italů jsem jezdil anikdy mě nenechali ve štychu.BMW jsem si tehdá koupil jen proto,že jsem dal na takový kecy.

(reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 09:55 | Nahoru | #50

mvmoto píše: Taky Lancia, ale ne Thesis, ale Lybra. Thesise bych rad, ale jako auto pro radost. Emblema V6...



ehmm, a co myslíš, že mám?

Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 12:02 | Nahoru | #51
Vim, ze mas Thesis. To sem nedavno postrehl v jinem vlakne. No ale jakou vybavu a motor, tak to nevim. Tvuj profil mam v hlave hlavne diky nc 30. Tu v peknym stavu marne shanim uz dlouho.

Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 13:02 | Nahoru | #52
Ne, mám V6 Emblemu, proto jsem to psal...

(reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 13:08 | Nahoru | #53

XVavron píše: Jmenovat všechny příspěvky nebudu, ale souhlasim, že italové jsou geniální dizajnéři, ty guziny vypadaj suprově Nebejt to italská mrdka, tak do ní snad jdu - a to je druhá stránka věci: Dizajnéři sou to skvělý, ale posledního slušnýho strojaře měli v 16.století, jmenoval se Leonardo... (Mluvím ze zkušenosti a srdcařům se předem omlouvám )

Takže jestli chceš motorku, kterou si bude každej na parkovišti prohlížet, kup to Ale jestli na ní chceš i jezdit jinak než jako na odrážedle, tak vyškrtni itálii z výběru. Ale kámoš třeba říkal, že měl italskou motorku vyrobenou v úterý a ta se "moc" nesrala.

Jinak když to pošleš pod náklaďák, bude ti buřt, jestli se utrh válec nebo ne. Každá motorka má něco, co o Scanii vočešeš...

tak tohle snad ani nemá cenu komentovat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 13:09 | Nahoru | #54
XVavron> Sám som dovážal motorky a predával rozdr bané talianske motorky lebo zákazníci chceli lacné. Doma sa v tom rýpali, na vrakoviskách hladali súčiastky a vypisovali na fórach sprostosti. Ja som mal vždy taliana nového alebo zánovného a menil som tisícky km len olej.
A kedže téma je Guzzi, mohol by si mi ten náročnejší servis ozrejmiť ? Možno mi niečo ušlo

1 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 13:21 | Nahoru | #55
hledal jsem prodejní výsledky Guzzi, stačí mi čísla, kolik se vyrobilo třeba Stelvií, Brev a třeba V11, v jakých počtech se cca pohybujeme, netuší někdo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 13:29 | Nahoru | #56
alexa7> To nebylo nic konkrétně proti nějaký značce (snad leda proti Fiatu ). Jen prostě nemám celkově s italskou produkcí dobrý zkušenosti, takže mám tenhle názor. Ale vidím, že jsem zde tvrdě narazil, je to tu samej milovnik ´cuore sprtivo´...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 13:31 | Nahoru | #57
XVavron> je divný narazit ve vlákně o italských motorkách na jejich milovníky a příznivce, taky fakt..

Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 13:32 | Nahoru | #58
Já myslim, že spolehlivost je u všeho sporná, aneb i BMW má své mouchy: čerpadla, palivoměry,převodovky. V Itálii jezdí italskejch motorek spousta asi jako v čechách škodovek, tak to asi zase tak strašný nebude. Další věc je, že obecně taloši kašlou na údržbu, a tak když si pak někdo koupí italskou motorku dotaženou z itálie je k těmto povídačkám o nespolehlivosti už jen krůček. Další věc je ovšem dostupnost náhradních dílů a rychlost dodání to v italském případě není zrovna ideální.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 13:51 | Nahoru | #59
VeFeRák> Pravda, moje blbost. Připojil jsem se kvůli zvědavosti, jak je to technicky řešený s tim padáním u véček...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?

17.2.2015 v 13:58 | Nahoru | #60
XVavron> technický řešení tě zajímá, ok, ale napsat, že to je italská mrdka je blbost...a to mám tyhle věci na háku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 MaraGuzziV11 536 13.4.2024 v 16:28 JVK
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 Koudy01 76 27.6.2022 v 10:22 Anti
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 Markus.1 301 14.8.2020 v 23:59 Koudy01
Tachometr Moto Guzzi V11 štylák 0 21.9.2019 v 01:29 štylák
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 Koudy01 3 24.7.2019 v 06:42 Koudy01


TOPlist