globalmoto_kveten





Téma: V-MAX - X4
 
15.2.2015 v 12:23
Čau borci,je někdo kdo jezdil V-Maxe i X4 a mohl by mi je srovnat podle vlastní zkušenosti?díky.

1 reakcí na tento příspěvek V-MAX - X4

16.2.2015 v 08:37 | Nahoru | #1
Jak bys je chtěl srovnat? X4 stále mám a na V-maxovi sem se párkrát taky svez, na starym i na novým. Je důležitý vědět jestli chceš srovnávat starýho nebo novýho. Ale nejspíš starýho co? Novej se jen tak s něčim srovnat nedá. Obě dvě obrovskej krouťák, tahnou od spoda jako blázen, i když je X4 řaďák. Obě jsou poměrně pohodlný, X4 má v základu širší, křeslovitější sedlo, trochu pohodlnější. O V-maxu se tvrdí jak se kroutí v zatáčkách. S X4 si v tomhle dvakrát nepolepšíš, je taková mastodontnější, těžší, pocit vlnění v zatáčkách je normální. Ani jedno neni supersport. Řazení obdobný, jsou to oba japonci, přesný. Brždění taky obdobný, tim myslím špatný u obou. Na hraní si v zatáčkách je vhodnější V-max, je kratší a lehčí, i když se "vlní". Na delší cestu, pohodovější svezení rozhodně X4.
Kdyby tě ještě něco zajímalo co sem nenapsal, tak rači do PM.
Stejně nějlepší je se na obou svézt a podle toho se rozhodnout
Gal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-MAX - X4

16.2.2015 v 08:47 | Nahoru | #2
Gal: Souhlas, X4 se musí do zatáček víc lámat. Nesedělo mi podřazování s meziplyny - nějak se mi nedařilo trefovat se do správných otáček při vrknutí.
Starý Vmax (u nového nevím) má debilní tankování a mrňavou nádržku - pokud je vybaven V-boostem, jezdí se doslova od pumpy k pumpě. X4 je víc na cestování, Vmax pro zábavu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-MAX - X4

16.2.2015 v 10:57 | Nahoru | #3
1100Virago> Je fakt, že u maxe sem nikdy netankoval, měl jsem ho půjčenej jen párkrát na svezení a nepřišlo mi divný, že někdo tankuje, když já taky s X4. Ale rovnou říkám, že 14litrů nádrž a z toho 4 litry rezerva na X4, taky není žádná sláva Kluci se mnou jezdí rádi delší trasy, protože každejch 100 - 150 kiláků tankuju a oni se protáhnou aspoň. Ale musím jezdit jako poslední, protože to temný dunění z originálních vejfuků se prý nedá moc dlouho poslouchat Jo a taky přístup k dílům na X4 je dost děsivej. Nikdy se nedovážela do evropy, je vyráběná jen pro USA a Japonsko. Ale stejně bych jí nevyměnil ani za nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-MAX - X4

16.2.2015 v 11:11 | Nahoru | #4
Gal: Já teda nevím, ale originální výfuky X4 neduní, originální výfuky šeptají
Hodně věcí na X4 pasuje z CB1300 a zbytek se shání v Německu, kde je dost silná komunita - ale to určitě víš...

Každopádně, já ztratil kontakt s Vmaxem i X4 už před léty, obojí už jejich majitelé prodali.

(reakce na) V-MAX - X4

17.2.2015 v 08:46 | Nahoru | #5
1100Virago> Mám tam origo laufy a tak nějak potichu duní Je fakt, že nemám tušení jestli z nich někdo předemnou už něco nevyndal, ale sou nerozebiratelný, tak nevim Ale když to srovnám s bratrovo XJR, tak duním podstatně víc
V německu se na to daji sehnat různý ledacosi. Třeba přídavná nádrž do podsedlovky, nebo místo airboxu, upside down vidle. No dá se z toho udělat úplně jiná motorka. Jen to něco stojí

V-MAX - X4

18.2.2015 v 21:30 | Nahoru | #6
Mrkni na www.vmax.cz tam o Maxovi najdeš všechno. Na X4ce jsem jel je to už dost roků zpátky, takže jen co mě utkvělo v paměti, že byla hodně pohodlná a proti Maxovi taková „měkčí“ a těžkopádnější, ale zase na druhou stranu z toho vyplývající pohodovější svezení. A hůř brzdila, ale to neznamená, že brzdy jsou horší . Každopádně X4 je nádherná motorka a super svezení. S Maxem se asi budeš déle sžívat, trvá celkem dlouho, než se s ním naučíš opravdu jezdit… Jinak to udávané vlnění je odvislé ani ne tak o malé tuhosti rámu, jak se všude uvádí, ale záleží na kvalitě obutí a předních vidlích. A nepřidá tomu pochopitelně ani zadní vysokoprofilový „balón“. Hodně pomůže tlumič řízení. Max na 17“ kolech a na USD vidlích je úplně jiná motorka, tam nic takového vůbec nenastává. Co se týká spotřeby je to silně individuální. Co jezdíme, tak někdo při společné pohodové jízdě na dovču jede i za 6.5 litrů a třeba já se nedostanu pod 8. Ale je to o tom, co kdo má na motoru. Obecně nejvíc žere Max bez Boostu s Dynojetem stage 7. Jinak pokud se rozhodneš pro Maxe, tak moc neváhej opravdu pěkných k prodeji rapidně ubývá i v Německu. 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist