Tady na foru jsem si něco přečetl o rozdílech mezi různými verzemi, mmj pohon vaček, seřizování ventilů...
Potřeboval bych tyhle verze rozeznat od pohledu. Ideálně fotky, vyražený typ na bloku ap
Děkuju.
1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 750
Kam se ten typ razí? Najde se nějaký přehled těch kodů?
Neměním motor v motorce, ale VFR jsem si vytipoval jako vhodného kandidáta do letadla. Z toho pohledu mne mmj zaujal náhon vaček ozubenými koly, což by slibovalo větší spolehlivost. Musím počítat s tím, že by dostával dost čočku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
Nicméně - zkus najít někoho, kdo ten motor do letadla už zastavěl a má s ním něco odlétáno, pak bych nad tím přemýšlel, jinak ne...
P.S. 2T motory jsou do ULLa podle mě lepší - sice asi větší spotřeba, ale relativně dost levnější GO než u 4T...
Naposledy editováno 02.02.2015 00:55:30
R 582 je s prominutím předražená a rozežraná choulostivá mr.ka.
VFR by v mém případě většinu času makal max na 50%, což by s vyřešeným chlazením vody a oleje mohl dát.
Jaké kody najdu vyražené na motoru a kde, pls?
Má VFR (750, popř.1200) chlazené písty ostřikem olejem ze spoda?
PS: když si tady čtu zkušenosti a zážitky s těmito bajky, mám cukání. Ale kanystr a vercajk se na tom asi vozí blbě, co ?
1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 750
Rozstřik oleje do pístů má asi každej motor, jinak by se nemazali válce. buď tam bude navrtaná tryska z ojnice nebo tam budou z bloku vyvedený trysky. RC36 měla chladič oleje každá takže nemusíš nic vymýšlet, vše je připraveno.
Trysky na chlazení pístů nebyly v motorech pokaždé, na mazání pístů obvykle stačí olejový aerosol uvnitř bloku.
RC 24, 36 ap najdu vyražené na bloku, nebo to jsou typy celé motorky?
Jde mi o to, že když někde uvidím vymontovaný motor, rád bych poznal, s kým mám tu čest a nepořídil si jen něco podobného, např VF 750
Možná se ptám blbě, ale z aut jsem zvyklý na rozličné motory ve stejném bloku a bez znalosti konkrétního kodu to je prostě hrouda litiny s pěti svíčkama
1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 750
Inzerát s motorem ale chce za to nesmyslnou cenu, tolik skoro stojí celá motorka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
Takže typ motoru odpovídá viceméně motorce. Tím se snad prokoušu
Ten inzerát je fakt mimo. Především chci celý motor, s elektrikou, karbecy a airboxem, abych mohl řešit úpravy a ne se zabývat kompletací a oživováním. Max jsem ochotný si dořešit výfuk...
Jak je to se zapalováním?
Předpokládám, že RC24 bude mít trazistorový bezkontakt?
Ale pozdější RC36?
Nerad bych si komplikoval život s nějakou řj...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
Každopádně jsem zvědavý jak to dopadne doufám, že sem dáš výsledek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
Regulátor? Tzn regl dobíjení je někde v rámu?
Chladič origo není podmínkou, budu mít lepší podmínky k chlazení a větší boj s aerodynamikou.
V sobotu se chci jet podívat na to rogalo. Třeba mne to pustí
1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
A co to zapalování?
Nedaří se mi to nikde vyhrabat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
Viděl jsem fotku motoru, ze kterého visely zapalovací cívky na vysokonapětových kabelech, ale víc vidět nebylo.
Např zminovaný R582 má elektroniku integrovanou v cívkách a ty jsou napojené přímo na stator bezkontaktu (Ducati)
1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 750
edit: ano, cdi je Capacitor discharge ignition, tyristorové zapalování
Naposledy editováno 05.02.2015 20:28:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
Je dobíjení a zapalování integrované na jednom statoru, nebo oddělené?
Já se hrabu hlavně v klasických autech, příp v těch leteckých Rotaxech, takže tady jsem hooodně mimo mísu
Základní nastavení předstihu je dané polohou statoru?
Má to nějakou regulaci dle zátěže?
Jsou se zapalováním nějaké potíže?
Naposledy editováno 05.02.2015 20:37:42
1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 750
Mimochodem, tvrdí se, že když svíčká dá dvě a více jisker za sebou, tak to zlepší hoření a výkon.
Min u leteckých motorů se vypnutí jednoho okruhu projeví poklesem výkonu.
Byl už nějaký tuning na toto téma?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 750
1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 750
Multispark má vliv hlavně u motorů s neoptimální směsí, dobře fungující motor zapálí už první jiskrou, druhá je zbytečná. Proto jsou multispark téměř jen druhovýrobní zapalování kterýma si lidi vylepšují stará auta a motorky.
Více svíček na válec je pro spolehlivost, na výkonu se to projeví u velkých válců, kde už se rychlost hoření projeví, tak má smysl mít na každé straně hlavy jednu svíčku. Mimochodem právě tam patří běžné "malé" letecké motory - 9-litrový šestiválec, to jsou kýble jak kráva.
Když už bych z toho chtěl mít radost, obestavěl bych třeba 14ti válcový Aš-82. Obsah cca 45L, kompresor a necelých 2000 HP...
Vypnutí jedné svíčky/válec se zrovna slušně projeví už u toho blbého R582, což je šestikilo dvoulampa.
VeFeRák: máš krásné pracoviště... Prolezli jsme mmj vaši sín tradic, kde me chytlo plexi z S-199 a pak jsem bombardoval elektrárnu na velkém simu. I přistál
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 | Honda_VFR | 14 | 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM |