paolo_novy Přidat reklamu

Téma: vše okolo S4R a S2R
 
27.1.2015 v 23:28
ahoj, na jaře chci kupovat monstra S4R nebo S4Rs, byl jsem se včera podívat na jedné S4RS v u Plzně a byla ve špatném stavu :( budu na ní mít cca 130 tisíc, vím že to není moc a proto mi nevadí kosmetické vady atd. dejte vědět kdybyste o něčem věděli jinak budu muset koupit Tripla :))

Naposledy editováno 18.03.2015 19:42:50
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 12
Následující

1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

27.1.2015 v 23:32 | Nahoru | #1
Triumph lepší než Monster ne? Radši tripla ber

2 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 00:36 | Nahoru | #2
Kdyz ja bych radeji Duc Duc. Ale kdyz nebude zbyti...

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 07:35 | Nahoru | #3

Stryko píše: Triumph lepší než Monster ne? Radši tripla ber



Ti cipje z Ostravi zabyju

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 07:36 | Nahoru | #4

prodamCBR píše: Kdyz ja bych radeji Duc Duc. Ale kdyz nebude zbyti...



Chvilku ještě vydrž.Určo se něco namane

vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 07:45 | Nahoru | #5
Jj do jara drzim pak chci jezdit

vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 07:51 | Nahoru | #6
Nebo ještě hledat venku.Jen pro info(vím tu cenu http://www.motousat...ter_s4r_s/338032:´-( )

vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 08:02 | Nahoru | #7

vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 08:04 | Nahoru | #8

vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 08:07 | Nahoru | #9

vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 08:08 | Nahoru | #10

vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 08:10 | Nahoru | #11

vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 09:41 | Nahoru | #12
Hele, za tyhle prachy budeš mít veliký potíže sehnat "nízkouhlavu" ...
Klasický S4Rko určitě...možná i s "eSkem" ... a je jich poměrně dost. Jedinej menší problém je servisování 996ky proti 998 ... trochu náročnější na čas, sundavání hlav při ventilech atd.

Budeš muset buď přidat na "volume", nebo koupíš něco k čemu dál nebudeš mít na banán - tzn. velkej servis - počítej, že desítku dáš za servis po dovežení.
Řemeny, kontrola(popř. nastavení vůlí), olej, vzduch filtr, svíčky a 4l oleje.

Naposledy editováno 28.01.2015 09:44:37

2 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 10:47 | Nahoru | #13
ahoj servis je mi jasnej, remeny udelám sám a když se naštvu tak i ty ventily na předchozim monstru se mi povedly i když do 4V se mi moc nechce najezdim málo km takže servisni naklady moc neřešim, horší je to s tou pořizovačkou. uvidíme teď jsem psal dovozci od kterého jsem koupil předchozí Duc Duc. tady na motorkářích je hezká s2r 1000 ale já se bojim že to nepojede

Naposledy editováno 28.01.2015 10:49:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 11:04 | Nahoru | #14
prodamCBR> a jsme zase u toho...
Na quattrovalvole to fakt neuděláš!!! a to se vsadím ...fakt nevíš o čem mluvíš, co všechno za budíky a přípravky potřebuješ. Že se ještě po hrubým nastavení povolujou řemenice a dolaďujou na úhel atd... prostě opravdu neporovnatelný
Věř mi, protže spolu s mým známým děláme právě 900SS motor ...a ventily tady a na Testastrettě jsou fakt jako mezi Horní Dolní a vesmírem.

Ohledně toho S4R ...996 má asi 112 BHP...a S2Rko má 90BHP - dle mě...v běžným provozu daleko líp dávkovatelný. I ty ventily by sis tam s trochou opatrnosti udělal. Quattro je prostě daleko náročnější - ano, jede líp...ale zase, nemá ten hlubokej Ducatí bas a věř mi, že kdekoli na silnici, ti ztrátu 20BHP vykompenzuje srdce jezdce.
Já miluju 998 co mám v TS, ale stejně tak uchcávám z kabrurátorový 900vky co jsem si přivezl na podzim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 11:10 | Nahoru | #15
t_freedom> Nefrajeř šulyňje a raději mu ukaž totok: http://www.motorkar...?ft=137580&fid=6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 11:13 | Nahoru | #16
Ivos> bych raději možná ukázal toho šulina
tam ho všichni jen zmagoříte

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 11:16 | Nahoru | #17
t_freedom> No vidíš!!!Nakonec kůpí 900SS nebo 848 anebo M1200s

vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 11:18 | Nahoru | #18
Jinak fajné aj toto ale ten letmáč http://www.motorkar...-doplnky-694116.html

vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 12:28 | Nahoru | #19
zavolej mi 603874059

vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 13:03 | Nahoru | #20
když už S4 ale obávám se, že u S4 si zrovna se servisem "sámdoma" moc nepomůže...

vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 13:14 | Nahoru | #21
Na servis to dam klidne do Ducati. Tusi nekdo jakej je rozdil v cene kontroly ventilu 996 vs 998? Jinak me prave M900 motorem moc neoslovila, to uz se mi prubehem vykonu a tocenim libila 620i nemusim tocivy 4valce ale sem rad kdyz se to na tech 10 tis necha vytocit

vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 15:04 | Nahoru | #22
Jednoznačně jdi do Tripla. To je daleko lepší motorka. Bez debat.

vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 15:21 | Nahoru | #23
Nemyslim že 130K je na S4R málo. Vždyť už něco pamatujou a jak se říká: "kdo si počká ..." Říkám to proto, že jsem jí měl a když je vidím v inzerci, vždycky zavzpomínám. A ceny mi přijdou slušný ...

vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 15:52 | Nahoru | #24
Vidím to úplné stejne Michal, jednoznačne radši Triumph, parádní mašina. Navic Monster je skoro jedina motorka od ducati co není pěkna ani

vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 16:04 | Nahoru | #25
to je dost individuální protože mně se líbí monster víc než triple a přijde mi nejhezčí ze všech ducatek, takže vzhled tu řešit nemusíme

Naposledy editováno 28.01.2015 16:05:22

2 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 16:08 | Nahoru | #26
Jasne chápu sto lidi sto chutí, to byl jen Můj názor Triumph by byl aspon teda pro mě jasná a lepší volba o tom žádna

Naposledy editováno 11.03.2015 16:14:01

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 16:13 | Nahoru | #27

Stryko píše: Jasne chápu sto lidi sto chutí, to byl jen Můj názor. ale i vlastnostmi a charakterem je Triumph lepší otom žádna



Prosim tě, čím konkrétně je lepší Triumph? Popiš svoje zkušenosti. Díky

vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 16:23 | Nahoru | #28
je lepší tím že se na něm blbě sedí a má problémy s brzdama, startováním a podtlakem v nádrži

Naposledy editováno 28.01.2015 16:23:49

1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 16:45 | Nahoru | #29
A na to jste přišli jak? Že je na foru jedno nové téma starý Triumph mi nestaruje?
Který vůbec Triump bys měl na mysli, kdyby nevyšla ta Ducna? Street nebo Speed?
Já osobně bych třeba si Streeta bral hned.
ALl každému sedne něco jiného. A taky záleží na roku výroby žejo, jak starou moto bys chtěl. Prostě každému se líbí něco jiného Já psal za sebe
Pokud se ti líbí Ducna, bež do ní chybu neuděláš, motorka se vybírá srdcem.

Naposledy editováno 11.03.2015 16:15:02

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 16:52 | Nahoru | #30
Stryko: A to jsou tvoje všechny zkušenosti konkrétně k těmhle motorkám? Takže: píšou na netu, Sršeň říká a ví se prostě o tom žádná?
Popiš svoje zkušenosti. Díky

Naposledy editováno 28.01.2015 16:56:24
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 12
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist