paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Podivné starty
13.1.2015 v 21:46
Zdravim.

Mám cbr 1000rr 2007 a mám problém se startováním.

Věc se má takto - Při startování motor převaluje jako "vejtřaska" při startu. Párkrát naskočí ale pak to kompletně vycucá baterku (během dne ježdění při cca 10- 20 startech).

Mám ověřeno že motorka dobíjí (ale logicky nestíhá na kratších vzdálenostech). Odběr při startu je vyšší. Baterka je ok a startér taky. Zkontroloval jsem kabely baterka - startér a taky jsou ok.

Měl někdo podobný problém nebo zná řešení? díky Honza

Podivné starty

13.1.2015 v 22:00 | Nahoru | #1
..nedobíjí

Podivné starty

13.1.2015 v 22:10 | Nahoru | #2
buď to na ho... dobíjí, nebo baterka v pi..
ale tipuju to první

Podivné starty

13.1.2015 v 22:49 | Nahoru | #3
přeměřit dobíjení

Podivné starty

14.1.2015 v 00:06 | Nahoru | #4
Prvně zkus startovat pomocnou baterkou (klidně v nastartovaném autě) přes kvalitní startkabely (ne přes pět vlasů čínského dědka z pumpy, nebo kaufu) a když chytne normálně, je v háji baterka - neudrží kapacitu, nebo má zvýšený vnitřní odpor. Fungující dobíjení pak nepomůže -baterka ten náboj v sobě prostě "neudrží").
Když závada nezmizí ani při startu přes kabely a vedení mezi baterkou, relátkem a starterem, stejně jako ukostření baterky a motoru, jsou v pořádku, mohou být buď opálené kontakty relátka a mají velký přechodový odpor (zjistíš měřením napětí mezi silovými svorkami relátka při zapnutém starteru), nebo je starter zasviněn otěrem z uhlíků (přes který pak jde svod až částečný zkrat (pak starter skutečně má větší příkon, projeví se to mj. větším pohasínáním kontrolek, totéž udělá mezizávitový zkrat v kotvě), vadné držáky uhlíků, ometené uhlíky, nebo poškození spojů mezi uhlíky a napájecí svorkou, resp, pláštěm starteru (v těchto případech má ale starter menší proudový odběr, než normálně).

2 reakcí na tento příspěvek Podivné starty

14.1.2015 v 07:13 | Nahoru | #5
Jak jsem psal motocykl DOBÍJÍ a baterky mám 2 a obě jsou v pořádku...

J.M.K - Startoval sem i přes auto a výsledek byl stejný takže jediné co není zkontrolované je tedy relátko. zbytek je ok. Díky :)

Podivné starty

14.1.2015 v 07:45 | Nahoru | #6
Měl sem stejný problém- zoxydovaný a zapačený konektor a dráty mezi altíkem a regulátorem. Ale to jsi asi zkontroloval už.

(reakce na) Podivné starty

14.1.2015 v 08:13 | Nahoru | #7
Hrobokop> vyskusal by som startovat tak ze prilozim kabel od baterky rovno na starter,a obides relatko aj ostatnu kabelaz moto a zistis na ktorej strane je problem.

Podivné starty

22.1.2015 v 11:13 | Nahoru | #8
Ja ted mam stejne problem

(reakce na) Podivné starty

22.1.2015 v 11:19 | Nahoru | #9
Hrobokop> Jak jsi vyresil ten problem?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist