1 reakcí na tento příspěvek Sxv 550
2 reakcí na tento příspěvek Sxv 550
1 reakcí na tento příspěvek Sxv 550
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sxv 550
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sxv 550
Nejlepší byl kluk, kterej mi vyprávěl, že vždycke když chtěl jít jezdit, musel si jet nejdřív koupit nový svíce
Tak si to dobře promysli, ať se ti ze snu nestane noční můra....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sxv 550
1 reakcí na tento příspěvek Sxv 550
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sxv 550
necvi píše: assassin> myslis ze SXV nema takovy zaber od spoda jako husaberg a husgvarna 510r ???
Ja na ni nejel, ale co jsem slysel a videl na zavodech tak to na vyjezdech ztracelo, bylo videt jak na delsi rovince se to rozmota s zacne to ostatni dotahovat..... Ona i ta 510 na berga nema, zvlast ty novejsi, jezdil jsem na 06 a pak tusim ze to byla 08 - a ta karbecova jela odspodu o dost lip, ostrejsi reakce, ta s fi jela plynule a asi i v otackach vic, ale dole nic moc - ostatne se casto ty novejsi predelavaj na karbec...
Jako sxv se provozovat da - jen musis mit penize, a zas kdyz prachy mas tak jsou dneska schopnejsi motorky - tak proc nekoupit novy/zanovni neco co zas funguje lip nez "starou" exotiku....
dewwil píše: Řeknu to takhle kamarád ji měl od nové, jede to jak píchlá svině, když jede... Nikdy se nedočkal bez problému ani intervalu výměny oleje, narval do ní horem dolem a pak to radši prodal a koupil R1 Prý si měl koupit tu 450 ta vydrží víc, ono 550 je prý spodek 450 a vršek jen větší vrtání proto se to sere, jo a elektrika je taky nevypočitatelná někomu i ta moto shořela...
A není to náhodou italská motorka??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sxv 550
1 reakcí na tento příspěvek Sxv 550
Here's the stock engine (red) v. modified engine (blue) with headwork done but with standard pistons (no change to compression ratio) + Unifilter air filter.
Power increased by about 13% (9 bhp) and torque increased by about 15% (5.5 ft/lb). The shift in the torque curve is particularly impressive.
The SXV also has a single outlet Silmotor Ti exhaust system.
1 reakcí na tento příspěvek Sxv 550
...tenkrat sem byl ridic kamionu s hutnou vejplatou,, tak sem si mohl tuto drahou kundu vydrzovat..
..v dnesni dobe bych tuto motorku doporucil pouze fajnsmekroj nebo nejvetsimu nepriteloj....
Jinak to SXVčko jede ve špičce trochu líp a myslím, že i točí o něco víc, než SM 510 R, takže to mělo lepší top speed, ale do cca. 160ti jsme na tom byli stejně. Ale je pravda, že já měl +3 zuby na rozetě a on sérii, takže ve výsledku by asi Aprilka jela trochu líp, ale žádný super rozdíl to nebude. Trochu mě ale překvapila ta přední brzda. Myslím, že Aprilka tam má v sérii Maguru a ta po pár tvrdších brzdách zvadla rychleji, než Brembo na Husce. Ale možná by pomohla jen lepší kapalina.
Pro mě osobně to byl v té době motard s nejlepším designem, ale v sérii asi s nejhorším zvukem. Se sériovým laufem je ten zvuk takový nedůstojný, pro motarda, na to si kámoš po KTM taky stěžoval.
Poslední věc co mě napadá je, že je to stříkačka (pro mě rozhodně benefit), ale co si pamatuji, tak třeba Ryan Moore si na to stěžoval (a pak jí kvůli tomu i prodal), protože mu to při circle wheelie chcípalo a nebyl schopen to ani s technikama v Aprilii naladit.