paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CBF alebo VFR ???
Nazdar. Mam v plane vymenit svoje SVčko 650s za niečo pohodlnejšie a viac univerzálne. Vyberám medzi CBF 600S a VFR800vtec, ktorá znich sa viac hodi na každodené dochádzanie do prace, občasne výlety vo dvojici a raz ročne na nejakú tu dovolenku niekam k moru. Ďakujem ... PS o výkon mi ani tak nejede, nepotrebujem jazdiť 200km/h a viac
Předchozí
1 2
Následující

CBF alebo VFR ???

30.12.2014 v 23:45 | Nahoru | #1
Raději to VFR než CBF, kolik budeš investovat?

CBF alebo VFR ???

30.12.2014 v 23:47 | Nahoru | #2
vfr i bez vtecu

CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 00:06 | Nahoru | #3
no tak do tych 85 000kč mam v plane dat za motorku

1 reakcí na tento příspěvek CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 00:12 | Nahoru | #4
jednoznacne VFR.

Do ucpaneho mesta se nehodi ani jedna, takze je otazka, co to dojizdeni do prace, netusim, jak to u vas chodi. Ale jinak bude VFR vzdycky lepsi volba nez CBF.

(reakce na) CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 00:40 | Nahoru | #5

Veverčák píše: jednoznacne VFR.
Do ucpaneho mesta se nehodi ani jedna, takze je otazka, co to dojizdeni do prace, netusim, jak to u vas chodi. Ale jinak bude VFR vzdycky lepsi volba nez CBF.

Souhlas na základě vlastní zkušenosti - CBF600S jsem měl, VFR800 VTEC mám teď. Mám pocit, že VFR víc topí a při postávání v horku někde v koloně je na ní asi větší hic, než na CBF. Ve všech ostatních situacích je VFR příjemnější, a to podstatně, je to dost jiná liga. A VTEC je v pohodě, přechod režimu z 2 na 4 ventily mě nijak neobtěžuje. Naopak, je to jak mít motorku s 2 různými motory podle momentální nálady řidiče. Jen možná pozor na provozní náklady, i menší pád se na VFR prodraží (velké kapoty, chladiče na boku jsou dost na ráně...)

CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 03:51 | Nahoru | #6
VFR Doma jsme měli celou řadu vfr od prvního, který nemělo ještě letmáč po poslední 750. 800 bohužel nebo bohudík ne. Doma se držíme hesla motorka má mít karbec . Jinak vfr 800 je velice chválená motorka na cestování i denní ježdění. Podobně, jako její předchůdci

CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 07:54 | Nahoru | #7
Určitě bych bral VFR,dobře se s nim manipuluje a neni problém s ním cestovat.Výkonu má oproti šestkovýmu CBFu na rozdávání

CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 07:56 | Nahoru | #8
Pokud plánuješ,jak píšeš dovolenou k moři,tak je VFR jednoznačná volba.Na dálnici ho neutaháš a výkonu má dost,když potřebuješ a duší je to cesťák

CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 08:14 | Nahoru | #9
CBF je klasická Hondí ojebávka - lidová motorka sešroubovaná z pár jeklů a plastů co zbyly na skladé. Žádná technika ani cokoliv pokročilého. Jen aby to bylo technicky co nejjednodušší a nejlevnější.
Kdežto VFR byla pro Hondu vždy výkladní skříň, ve které ukazovala co doopravdy umí a kde jsou na výši. Tomu se fakt dá říkat dobrá motorka.
Rozhodně VFR

CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 08:29 | Nahoru | #10
Ano, motor, podvozek, brzdy...vše mluví jasně pro VFR.
Já bych se jenom trochu bál, jestli si pomůžeš s tím zmiňovaným pohodlím...?
Mrkni na:
http://cycle-ergo.com/

Co takhle CBF 1000, nebo Bandit 1200,1250S?
Ono řadových 600cm3 je oproti VFR 800 fakt málo...

Ale pokud ti nevadí posed na SV S, tak je VFR prostě super!Ten projev motoru(teda já jel jen na 750 první generaci)tě dostane!

Naposledy editováno 31.12.2014 08:32:14

CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 08:35 | Nahoru | #11
Cus. Prodam ti sve VFR. Chci stavet barak tak moto jde z domu… jinak bych VFR nikdy neprodal. motorek jsem par uz ridil a několikrát jsem chtel menit. Nikdy jsem ale nenašel nic lepsiho. Tak jsem změnil lak, koupil kufr a tim si pořídil "novou motorku" VFR je to nejlepsi co jsem kdy ridil. Rekl jsem ze zkusim prodat a kdyz se nepovede tak jedine dobre. Mam tu motorku rad. Ve vsech směrech. Cbr je hnus. Jak vzhledove tak na svezeni. (Pro me tedy)

Naposledy editováno 31.12.2014 08:59:34

CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 09:16 | Nahoru | #12
VFR, urcite! Umi toho dost a pritom vzdy pohodlna. Mel jsem posledni karbec,jela velice slusne,par dovolenych v tandemu nebo i ostrejsi vyjizdky s kamarady. Vadil mi jen retez a byla takova mala,mam rad vetsi koraby...ale rad na ni vzpominam a fungovala bezvadne na ty roky.Nebal bych se i starsich udrzovanych rocniku. Jeste ti zbude na peknou dovcu...

CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 09:16 | Nahoru | #13
Za mě taky určitě VFR

CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 09:19 | Nahoru | #14
Jestli budeš jezdit i ve dvou, hlavně dovolenou, tak určitě to VFR bude na tyhle účely lepší.

CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 09:23 | Nahoru | #15
Souhlasím s klukama, vezmi VFRo...i když s rozpočtem, co máš už lze koupit V-Tec 03-04 vzal by jsem starší 01 a pokud nebude vybavena, kufry, hot grips atd za 85t máš vše i se servisem po koupi..je pravda, že do města se nehodí,to je lepší skutr, ale jezdím s ní tak 3 roky denodenně 70km...topí víc v kolonách, ale motorka moc nečeká. Jak psal vqvq,pády mohou být dražší, sám jsem stihl 2, ale s padáky od Rutana se škoda hodně eliminovala. Cestování pohodlné, i když já v sezoně výletů pracuji, tak jen po ČR do 600km max, ale spokojenost. Koukni na můj profil, trochu jsem rozepsal poslední 3 sezony na VFR, ať nepíšu romány a přeji dobrý nákup...

CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 09:28 | Nahoru | #16
jednoznacne VFR. vic legendarni drzak univerzalni snad ani neni

2 reakcí na tento příspěvek CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 09:46 | Nahoru | #17
seikos nějak přehlídnul, že cbf-s má stavitelný štít, sedlo, předpětí vidlic, hliníkový rám, kombinované brzdy s abs, imobilizer - opravdu nejlevnější technika

Vfr neznám, samo že bude lepší (i když na dojíždění asi ne). A majitelé platí špatná ovladatelnost-bachratost v utažených zatáčkách z testů?. Taky si rozhodni jak moc chceš zůstat předkloněný. Ještě je tu podobně těžký vodník bandit650s.

1 reakcí na tento příspěvek CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 11:37 | Nahoru | #18
O VFR sa hovori že je to dost tažka motorka, ako je to pri jazde ? je to citit to vahu myslim ? v zakrutach a tak

CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 11:43 | Nahoru | #19
VFR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 11:47 | Nahoru | #20

bledemon píše: seikos nějak přehlídnul, že cbf-s má stavitelný štít, sedlo, předpětí vidlic, hliníkový rám, kombinované brzdy s abs, imobilizer - opravdu nejlevnější technika

Vfr neznám, samo že bude lepší (i když na dojíždění asi ne). A majitelé platí špatná ovladatelnost-bachratost v utažených zatáčkách z testů?. Taky si rozhodni jak moc chceš zůstat předkloněný. Ještě je tu podobně těžký vodník bandit650s.

ukaz mi jakoukoliv CBF600S s ABS do 85 tis. A argumentovat ze ma CBF predpeti? A kde ma odskok a utlum? Predpeti pruziny ma dnes leccos. Casto i ty nejlevnejsi dvacky. Stejne jako imobilizer. Stavitelny stitek a sedlo je asi jen vtip, ze? To asi nebude nejaky vykrik pokroku

(reakce na) CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 11:47 | Nahoru | #21

Matosv píše: O VFR sa hovori že je to dost tažka motorka, ako je to pri jazde ? je to citit to vahu myslim ? v zakrutach a tak



VFR ma sice nejakych 240kg, ale pri jizde je citit nebudes, hmotnost je sikovne rozlozena. Pokud nejde o zatacky "kolem nohy", nebudes o vaze vedet, v tech utazenych to bude chtit, aby ses naucil jemne s plynem, pocitej s tim, ze po SV to bude v reakci na plyn ze zacatku "neskutecne delo" . Ale neboj se toho

CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 12:04 | Nahoru | #22
Jezdim s ni vsude. I po meste. Jak rozjedes tak o vaze nevis.

(reakce na) CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 12:21 | Nahoru | #23

seikos píše: ukaz mi jakoukoliv CBF600S s ABS do 85 tis. A argumentovat ze ma CBF predpeti? A kde ma odskok a utlum? Predpeti pruziny ma dnes leccos. Casto i ty nejlevnejsi dvacky. Stejne jako imobilizer. Stavitelny stitek a sedlo je asi jen vtip, ze? To asi nebude nejaky vykrik pokroku



třeba tady s abs: http://www.motoinze...44441-cbf-600-s.html
a i kdyby nebyla žádná do 85, tak reaguju na tvé obecné kecy, že je cbf ojebávka. To sis spletl s ncčkama. Srovnej si cbf s xj6 diversion, plno věcí co sem psal tam nenajdeš. Předpětí předních tlumičů rozhodně u rozpočtovek vždy nenajdeš (xj,er6,...)

A ted mi napiš kolik motorek má stavitelné sedlo a ukaž nějaké ty levné dvacky s imobilem a přednim předpětím? Hm

CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 12:24 | Nahoru | #24
Váha je cítit jen při manipulaci na místě, asi stejný u všech motorek s 240kg,jinak hodně utažené zatáčky, jak píše Veverčák, na testy bych moc nekoukal, poslední jsem viděl na model 2014 a o tom se nebavíme, chceš stroj 8-15let starý.... i když u V-tecu jsem měl pocit na místě že je při manipulaci lehčí, i když jsou váhově nastejno, asi nadšení z projížďky mladšího modelu...za jízdy váha zmizí, není až takový mastodont,dobrá ochrana před větrem, jak už to u cestovněji laděných mašin bývá....CBF600 je i přes uvedené moderní prvky a výbavu divná vzhledově, vykouslý předek a řídítka jak hrazda na výmyk

Naposledy editováno 31.12.2014 12:29:12

CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 12:27 | Nahoru | #25
CBF nic moc nuda
VFR bomba výborná motorka
absurdní srovnání!!

Naposledy editováno 31.12.2014 12:28:20

1 reakcí na tento příspěvek CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 12:33 | Nahoru | #26
VFR z vlastní zkušenosti.

(reakce na) CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 12:36 | Nahoru | #27

palma píše: VFR z vlastní zkušenosti.


Samozřejmě

CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 13:01 | Nahoru | #28
Tak ide mi hlavne o tu taku pohodu pri bežnej jazde, aby som nebol po 50tich kilometroch pokrutený jak paragraf na SVčku sa moc nestovat neda, a vo dvojici už vôbec nie

1 reakcí na tento příspěvek CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 13:03 | Nahoru | #29
VFR mi pripadala jak kolobrnda,komu přijde těžká tak se s moto pere a nehraje si s rovnováhou...a to jsem prcek.VFR je těžká max pro holky...

(reakce na) CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 14:20 | Nahoru | #30
lopata75> To je tím,že budeš mít cca 100kg ve svalech? Nevypadáš drobně.Pro subtilnější postavy je manipulace na místě lehce obtížnější. Jinak Matosv,pokroucený nebudeš, váha není na rukách a posez je vzpřímenější,fakt pohoda,to zjistíš sám při 1 jízdě...já se na sv650 svezl a ten rozdíl je o level lepší pro Vfr

Naposledy editováno 31.12.2014 14:21:34
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... Hipinko 10 5.10.2024 v 13:33 Čépa85
Suzuki gsf 650 bandit jede na 2/3 v... Suzuki GSF 650S Bandit, Suzuki GSF 650 Bandit Brygy 14 14.9.2024 v 08:55 Brygy
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 motokuba 5 1.9.2024 v 17:13 Gahan37
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 wer954 4 21.8.2024 v 10:47 Gapyra
Creptus z 05 na 08 Honda CBF 600S Pike46 0 21.8.2024 v 06:55 Pike46

TOPlist