paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Bohatost směsi
21.12.2014 v 21:25
Ahoj, může někdo poradit, kde se upravuje bohatost směsi na 6 Banditu ? Díky

2 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

21.12.2014 v 21:35 | Nahoru | #1
volnobeh na karbecu, zbytek jehlou a tryskama.....

(reakce na) Bohatost směsi

21.12.2014 v 21:38 | Nahoru | #2
Branas_23> Pod kohoutkem takový to černý kolečko na šroubku ?

Bohatost směsi

21.12.2014 v 21:48 | Nahoru | #3

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

21.12.2014 v 22:36 | Nahoru | #4
Každý karbec má ze strany od motoru zapuštěný šroubek(trysku).Tím se šteluje bohatost směsi.Nevím jak na bandasce ale standart je zašrubovat na doraz a potom cca o 1,5 otáčky povolit ale to najdeš v manuálu.Hlavně si to nepleť s tím velkým kolečkem na levé straně prvního karbce!!! Je to jenom na volnoběh cca 1200ot.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi

21.12.2014 v 23:05 | Nahoru | #5
-HARYS-> Ale to bych je asi musel vyndat, abych to na kazdym zvlast udelal co ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi

21.12.2014 v 23:12 | Nahoru | #6

Elmaros píše: -HARYS-> Ale to bych je asi musel vyndat, abych to na kazdym zvlast udelal co ?



No nebo to taky jde takovym spesl sroubovakem za roh... Jinak asi budu hnusnej, ale ses si jistej ze to dokazes sestelovat kdyz si nedokazal najit cim se to steluje?

(reakce na) Bohatost směsi

21.12.2014 v 23:38 | Nahoru | #7
assassin> Je pravda, že se mi to nechce dělat sám, ale já sem to nijak extra nerozdělával, tak sem ani nevěděl kde přesně to je ..

Bohatost směsi

22.12.2014 v 06:15 | Nahoru | #8
Podle sluchu , dle manuálů mě občas moto střelilo z výfuku ,od dob co používám vlastní uši mám klid

(reakce na) Bohatost směsi

22.12.2014 v 09:49 | Nahoru | #9

Branas_23 píše: volnobeh na karbecu, zbytek jehlou a tryskama.....



...neměl bys radit když nevíš

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

22.12.2014 v 10:00 | Nahoru | #10
...proč s tím potřebuješ hejbat???...jinak ze spodu sacích přírub karburátorů je zapuštěnej "pilot screw", kterým šteluješ bohatost volnoběžný směsi...u B6 je podle typu karburace 1 7/8 až 2 1/4 otáčky od utaženýho šroubu dle manuálu...nic nezkazíš s 2 1/2 ot při sériovym laufu a 3 ot. s otevřenou koncovkou...zároveň se změnou bohatosti to chce udělat synchronizaci...a nic demontovat nemusíš, uděláš to i s namontovanou baterií karburátorů a ani nepotřebuješ spešl šroubovák za roh...každopádně jestli nemáš synchronizační budíky a ani si to nikdy nedělal, jakože asi ne, tak se obrať na někoho kdo má, zná a umí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi

22.12.2014 v 18:14 | Nahoru | #11
Filous> mam gsx-f motor stejnej jako bandit, vyndam dynojet (vlastne ani nevim k cemu ho mam podle tebe) a chci videt jak sestelujes smes jen sroubkem na smesi s ladenym vyfukem....kdyz ti to pomuze muzes to u me v praci napojit i na externi lambda sondu.... a jinak bych te chtel videt jak tocis tema sroubkama s namontovanejma karburatorama bez toho spesl sroubovaku

ale jinak proti gustu zadnej disputat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi

22.12.2014 v 21:47 | Nahoru | #12
Branas_23>

...pochopil jsem tvoji odpověď tak, že mu radíš, že bohatost zvýší seřizováním volnoběhu...sorry, teď už jsem pochopil jak jsi to myslel...a máš samozřejmě pravdu...bohatost volnoběžných a nízkých otáček na karbecu přes pilot screw a zbytek spektra jen přetryskováním a změnou jehly...a seřízení s namotovanejma karbcema ti klidně ukážu, kdykoliv se stav, do Benátek to nemáš daleko ...ten spešl šroubovák mi visí na zdi a nedělá se mi s ním dobře...a jinak třeba na mý B12 nebylo potřeba po montáži otevřený koncovky osazovat karbce Dynem...mám teda jen koncovku s origo svodama...jen jsem přidával na volnoběžný bohatosti...nebyl jsem si jistej, protože lambdu nemám, takže jsem s tím mazal na brzdu k Murkinovi a nebylo potřeba ani sahnout...a zrovna tak na okruhový Bandasce, kterou jsem stavěl a s kterou jsme jezdili CEC...ale jinak taky nic proti ničemu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi

23.12.2014 v 00:26 | Nahoru | #13
Filous>

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

23.12.2014 v 03:10 | Nahoru | #14
Filous: ja delal gsx750 a jen koncovka to total rozhodila:( mam sroubovak "zaroh" - samodomo teda - a bez nej bych to nedal (na bezicim motoru)

(reakce na) Bohatost směsi

23.12.2014 v 08:12 | Nahoru | #15

assassin píše: Filous: ja delal gsx750 a jen koncovka to total rozhodila:( mam sroubovak "zaroh" - samodomo teda - a bez nej bych to nedal (na bezicim motoru)



...po montáži koncovky je vždycky potřeba hnout s bohatostí, ale ne vždycky je nutný osazovat karbce Dynem, ale každej motor je prostě "jinej", ale to tobě tušim nemusim vysvětlovat...navíc podle zkušeností se třeba u B6 neúměrně zvedne spotřeba při osazení DynoJetem...a i když je pro mě spotřeba u motorky druhořadej údaj, tak jezdit se šestkou v provozu za 9-10l mi nepřijde uplně easy...a seřizování bez šroubováku "za roh" na běžícím motoru??? ...takový malý tajemství...dělám v rukavicích, bez nich se spálíš a místo šroubováku používám šroubovákovej bit z 1/4 goly

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi

23.12.2014 v 08:19 | Nahoru | #16
Branas_23>

...jakou stage máš Dyno??? ...za kolik jezdí to tvoje Fko??? ...jak jsem psal, spotřeba je pro mě u mašiny tak nějak druhořadej údaj, ale když jsem ladil B6, kde byla stage3, přímý filtry a full exhaust, tak spotřeba při klidný jízdě nešla pod 9l a to je fakt hodně...

(reakce na) Bohatost směsi

23.12.2014 v 08:47 | Nahoru | #17
Filous> mam stage 1, neslo mi o vykon, ale o zvuk....mam to odladeny na brzde prave s tou lambda sondou a paradoxne si myslim ze klidnou jizdou mi to zere min nez predtim, po praze tak 4,5 - 5 a nemusim to tolik tocit. Ale je fakt ze kdyz jedu pilu tak si to tech 8-9 vezme....ale je to konicek tak na spotrebu nekoukam

Bohatost směsi

1.1.2015 v 18:21 | Nahoru | #18
Jak to tady tak čtu, tak to budu asi muset někomu šoupnout a sám se na to vyseru :( Každopádně dík za reakce

(reakce na) Bohatost směsi

1.1.2015 v 18:42 | Nahoru | #19

Filous píše: Branas_23>

...jakou stage máš Dyno??? ...za kolik jezdí to tvoje Fko??? ...jak jsem psal, spotřeba je pro mě u mašiny tak nějak druhořadej údaj, ale když jsem ladil B6, kde byla stage3, přímý filtry a full exhaust, tak spotřeba při klidný jízdě nešla pod 9l a to je fakt hodně...



S dynojetem souhlas. Daval sem ho do Inazumy DRNovi a podle doporuceneho setupu to bylo uplne mimo - podle lambdy jsem to prehazel do uplne jineho setupu a jeste to neni ono - skoro bych rekl ze to vrtani dirky do soupete tam dela zasadni problem, az to budu dodelavat do definitivni podoby asi ji zaslepim...

Ad bit a rukavice, cekal jsem ze na to mas nakej malej sroubovak, ja mam ale navic velky ruce... Sroubovak za roh sem delal uz kvuli vtr ... Tak uz ho pouzivam ikdyz by to slo i jinak :)

Ja mam teda samodomo, ale kdyby se chtel nekdo vybavit "profi" naradim :
www.carbtune.co.uk/c.com/bevel.html
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 108 21.5.2024 v 19:26 Rooks
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman


TOPlist