Téma: FZ1
14.12.2014 v 20:54
Chtěl bych si koupit FZ1, máte s tímto strojem někdo zkušenost?
Ptej se lépe. Podívej se na moji FZ1 v profilu. Rozepsal jsem se tam celkem podrobně a mám tam i ofocený test z nějakého periodika. Pokud tam nenajdeš něco, z toho co tě zajímá, tak se ptej konkrétně. Mám ji více než 4 roky-takže už o ní něco vím. Ale za sebe doporučuji, pokud ji nemáš jako první motorku!?!
Boss.trx850> a tak já se zeptám, je na tom výkonově opravdu hodně podobně jak R1, co jsi měl? Já mám totiž R1, výkonově žůžo bájo, jen prostě na dálky to už není (je.. ale bolí to :D )... a pro spolujezdce už to tuplem není..
A co klikaty okresky? Četl jsem něco o stupačkách, že jsou nízko... Do práce vhodná mašina? mám to cca 12 km.. Hledám prostě takovej univerzál do práce, na blbnutí, na vejlety.. Něco jako když jsem měl Horneta ale s výkonem litra
A co klikaty okresky? Četl jsem něco o stupačkách, že jsou nízko... Do práce vhodná mašina? mám to cca 12 km.. Hledám prostě takovej univerzál do práce, na blbnutí, na vejlety.. Něco jako když jsem měl Horneta ale s výkonem litra
Co třeba tady : http://www.motorkar...amaha-fz1-fazer.html
hlada03> pisu z mobilu-sorry za diakritiku. Pokud hledas univerzala, tak fz1 je ta spravna volba. Je jasne, ze na okruhu budes o dost pomalejsi a stupacky te budou limitovat, ale zase budes vysmaty jak Budulinek na okreskach, vyletech a pripadne jizde do prace. Ja R1 prodal, prave kvuli vaze na ruce-problem s ramenem. Rocnik R1, kterou mas, mela uzasne vyladene karburatory-po tech se mi styska, pokazde kdyz sednu na nejakou novou motorku. Zbytek je ale lepsi. Fz jede parádně, proti r1 lepsi stredni otacky a trosku slabsi vrsek=mensi maximalka. Spotreba stejna. Proti r1 je na fz1 nevyhoda v to, ze sundanim origo vyfuku a vymenou za otevrenou koncovku prijdes o priveru, na r1 byla ve svodech a pak je treba doladovat i kdyz na to vsichni serou.
Naucis se na ni jezdit o neco pomaleji a najednou zjistis, ze kolem cesty je na co koukat. Spolujezdkyne je na tom lepe nez na r1, ale tam to neni tak markantni rozdil.
Ja jsem te vymeny nikdy nelitoval. Ale jsem uz dost vyblbnuty! Ale kdyz ji nalozis, funguje jeste lip a to srdce z r1 se v ni nazapre. Doladuju jen drobnosti. Chystam se na malou upravu prevodu do sily-na maximalku seru.
Naucis se na ni jezdit o neco pomaleji a najednou zjistis, ze kolem cesty je na co koukat. Spolujezdkyne je na tom lepe nez na r1, ale tam to neni tak markantni rozdil.
Ja jsem te vymeny nikdy nelitoval. Ale jsem uz dost vyblbnuty! Ale kdyz ji nalozis, funguje jeste lip a to srdce z r1 se v ni nazapre. Doladuju jen drobnosti. Chystam se na malou upravu prevodu do sily-na maximalku seru.
Boss.trx850> Dík za odpověď! Jinak převod do síly schvaluju, měl jsem na hornetu, mám i teď na R1 a musím říct, že je to pak o něčem jiným
hlada03 píše: Boss.trx850> Dík za odpověď! Jinak převod do síly schvaluju, měl jsem na hornetu, mám i teď na R1 a musím říct, že je to pak o něčem jiným
Převody určitě,ty tomu hodně pomůžou a pokud chceš jezdit svižně,tak určitě přepáčko,stupačky jsou strašně nízko.Pak určitě přitvrdit podvozek oproti továrnímu setupu.Jinak tý motorce není moc co vytknout,SS tomu dokážou ujet jen na dlouhý rovině.
měsíc a půl zpět jsme ji s kámošem přivezli a mě se ten bike líbí.. sice to oproti mýmu superduku nejede (neni to tak divoký) ale zase to má silnější vršek a je to pohodlnější..
posez je fajn, ale změnou řidítek nic nezkazíš. co mi na tom biku vadí jsou bzrdy, ty jsou fakt tragický (oproti SD i mojí ex R1 04) ale to jde v pohodě vyladit lepšíma destičkama (bendix MRR 134) případně pumpou z R1/R6 (ale to neni zas tak potřeba)
koně se daj dohnat výfukem, zvětšenim vstupu do airboxu, zaslepenim SAI ventilů a commanderem.. ladákem ušetříš i dost kg. ten origo je fakt těžkej jako kráva odpojenim přívěry nic nezkazíš, to je běžná věc.
Ještě hodně lidí dává kratší převod.
Stupačky jsou pravda nízko, ale přepáčko už se dá pořídit relativně levně, nebo si necháš jednoduše udělat kratší pevný stupačky.. to taky pomůže.
s bikem se dá cestovat i jezdit po okruhu. je to taková ostřejší universálka. za mě OK
Naposledy editováno 15.12.2014 13:38:50
posez je fajn, ale změnou řidítek nic nezkazíš. co mi na tom biku vadí jsou bzrdy, ty jsou fakt tragický (oproti SD i mojí ex R1 04) ale to jde v pohodě vyladit lepšíma destičkama (bendix MRR 134) případně pumpou z R1/R6 (ale to neni zas tak potřeba)
koně se daj dohnat výfukem, zvětšenim vstupu do airboxu, zaslepenim SAI ventilů a commanderem.. ladákem ušetříš i dost kg. ten origo je fakt těžkej jako kráva odpojenim přívěry nic nezkazíš, to je běžná věc.
Ještě hodně lidí dává kratší převod.
Stupačky jsou pravda nízko, ale přepáčko už se dá pořídit relativně levně, nebo si necháš jednoduše udělat kratší pevný stupačky.. to taky pomůže.
s bikem se dá cestovat i jezdit po okruhu. je to taková ostřejší universálka. za mě OK
Naposledy editováno 15.12.2014 13:38:50
Mají pravdu hoši tady A když už se to tu řeší...nějaký tip na přepáčko? (fakt jsou nízko.. ) a převod dáváte 17+47, 16+46 nebo až 16+47? Díky
Johny89 píše: Mají pravdu hoši tady A když už se to tu řeší...nějaký tip na přepáčko? (fakt jsou nízko.. ) a převod dáváte 17+47, 16+46 nebo až 16+47? Díky
Já měl 16/47 a tahalo to znatelně líp. Jinak přepáčko jsem měl od SBK a můžu jen doporučit,tu motorku to změní k nepoznání.
převod 16/46 luxusní přepáčka teď dělá ARP
Corela91> Ty už jsi supersporty úplně vypustil???
verybusy píše: Corela91> Ty už jsi supersporty úplně vypustil???
njn už je to tak se superdukem je větší zábava
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dunlop GPR 300??? Yamaha FZ1 Fazer | novvis | 7 | 8.10.2024 v 14:46 Animals21 |
Bridgestone Battlax S21 vs S22 Yamaha FZ1 Fazer | Super-Ňuf | 17 | 17.9.2024 v 07:09 zmulin |
Koupil jsem FZ1 Fazer - dotazy Yamaha FZ1 Fazer | Mates008 | 20 | 25.7.2024 v 19:51 Jirka.46 |
jaký olej Yamaha FZ1 Fazer | venagsxr | 11 | 23.6.2024 v 13:33 combust |
Porucha FZ1 Yamaha FZ1 Fazer | P3k5o | 1 | 17.6.2024 v 20:18 Pedl |