2 reakcí na tento příspěvek x-moto go
ale na 90% to je ten píst s válcem, vzhledem ke kvalitě materiálů a výrobci
Naposledy editováno 21.11.2014 10:47:19
VojtasTTR píše: Chlape, tohle není 2T motor pokud ti to žere olej, tak to nebude tím, že je špatný gufero na klice, protože tam fakt žádný není už z výroby .. u těhle číňanů hledej problém na vylítaným pístu, nebo guferách na ventilech..
ale na 90% to je ten píst s válcem, vzhledem ke kvalitě materiálů a výrobci
přesně
Jinak i kdybych měl ten motor teď vyhodit, tak budu spokojenej za službu, jakou odved. Stál mě asi 5.500Kč, takže celková amortizace 14 haléřů na km. Kdo tohle má?
Ale kdo nezkusil, neuvěří a bude pořád vést řeči o něčem o čem nic neví...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) x-moto go
noves píše: VojtasTTR> a jak asik se zaěsní klika aby kolem ní přes ložisko nešel olej do zapalování blázne ? :D
Odpovím ti já. Nemíchej hrušky s jabkama. Fotku máš od spojky a ta je v oleji. Zapalko má gufero u sebe na své držící desce. Gufero rozhodně není v karteru na klice. Nevíš a neznáš o těchto motorech nic tak do bláznů si můžeš psát leda sám sobě.