paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ze 125 na 175
1.12.2014 v 17:40
Zdravim, mám dotaz ohledně přehození motorů 175/477 a 125/488. Mám je obě kompletní pojízdný, ale chtěl bych do té dváci nacpat tu 175mu. Co jsem tu zjistoval, tak by měly být oba motory velikostně stejný až na žebrování, tak jestli tam vleze na výšku. Jde my hlavně o to jestli někdo jezdí s takhle zaměněnýma motorama a jestli měli problém s bengama. Na technickou to není problém přehodit zpět ale jde mi o ten provoz.
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Ze 125 na 175

1.12.2014 v 17:45 | Nahoru | #1
První nehoda a jsi v řiti...

Ze 125 na 175

1.12.2014 v 17:55 | Nahoru | #2
Vleze se tam ten motor vpohodě, stačí to jen přehodit. Práce na dvě hodinky i s kafíčkem a kuřpauzou. Co se týče té legálnosti, tak při běžné silniční kontrole na to asi nikdo nepřijde, ale pokud bude nějaká nehoda, ke které se zavolají švestky, tak se bude slídit. Nevím teda jak moc, asi se půjde po čísle na motoru, pochybuju, že by někdo sundával hlavu a měřil zdvih a vrtání. Ty motory jsou na první pohled velice podobný, takovej rozdíl ve velikosti tam není. Já osobně bych do toho šel, a pro sichr přerazit čísla na motoru. Taky bych si zajezdil, akorát už mi sebrali papíry a na krku mám mařenku . Tak si to dobře rozmysli, ať neskončíš jako já.

Ze 125 na 175

1.12.2014 v 17:57 | Nahoru | #3
V 17ti už bez papírů? Najdi si jiný koníček, třeba vaření...

Ze 125 na 175

1.12.2014 v 17:59 | Nahoru | #4
Byl jsem akorát ve špatným čase na špatným místě... Dvakrát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175

1.12.2014 v 18:34 | Nahoru | #5

rancher píše: První nehoda a jsi v řiti...


Pokud na to má papíry, tak jim to bude u prdele a zkoumat to nebudou,hlavně přebouchat čísla.

Edit: a ještě jak psal přede mnou taky pochybuju, že vezmou z auta nářadí a začnou rozebírat a měřit.

Naposledy editováno 01.12.2014 18:40:33

Ze 125 na 175

1.12.2014 v 18:48 | Nahoru | #6
Přebuchnout čísla a je to v laťi Poptej se v tvém okolí, jistě se tam najde nějaký fachman se zkušenostmi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175

1.12.2014 v 19:11 | Nahoru | #7

ZombiRider píše: Pokud na to má papíry, tak jim to bude u prdele a zkoumat to nebudou,hlavně přebouchat čísla.

Edit: a ještě jak psal přede mnou taky pochybuju, že vezmou z auta nářadí a začnou rozebírat a měřit.



Ano dvácu mám s papírama a po čerstvý technický, tak jsem dostal chut na tu 175..proč nechat ležet ladem takovou sílu že? :) To si taky nemyslim, bojim se právě těch čísel, jestli jsou bengálci tak pečlivý aby kontrolovali čísla kdyby mě zastavili :)

2 reakcí na tento příspěvek Ze 125 na 175

1.12.2014 v 19:13 | Nahoru | #8
Už je to vyše dvadsať rokov, ale 125/476 som upgradoval novou kľukou na 175/477 (bloky ostali staré, takže čísla sedeli) a tú potom vtedy bežnou úpravou na obsah 220ccm. Na takto upravený motor mala vtedy len MZ 250, Jawky 63x, ani MZ 150 nemali nárok.

Netuším ale, či je to tak jednoduché v tvojom prípade.

1 reakcí na tento příspěvek Ze 125 na 175

1.12.2014 v 19:42 | Nahoru | #9
Dváca má jiný zdvih a tím pádem bude mít aj jiný válec - počet žeber.
A protože taková "úprava" je místní folklór, tak při silniční kontrole, má-li řidič papíry enom na dvácu, se bude policie víc zajímat o to, zda-li motorka splňuje daný předpis či nikoliv.
Nemějte policajty za blbce.
Když to nebude vědět ten konkrétní, može se třeba optat.

(reakce na) Ze 125 na 175

1.12.2014 v 20:24 | Nahoru | #10

hycomat píše: Už je to vyše dvadsať rokov, ale 125/476 som upgradoval novou kľukou na 175/477 (bloky ostali staré, takže čísla sedeli) a tú potom vtedy bežnou úpravou na obsah 220ccm. Na takto upravený motor mala vtedy len MZ 250, Jawky 63x, ani MZ 150 nemali nárok.



To muselo být peklo a ještě jezdí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175

1.12.2014 v 22:06 | Nahoru | #11
Zdenalbenal> v dnešní době těch ČZetek už moc nejezdí. Málo kdo se v tom už vyzná a pochybuju, že někdo bude počítat žebra. A i kdyby. Číslo na motoru mluví jasně. Nevím jak by ti dokázali, že máš 175, to by ti museli změřit jak vrtání taa zdvih. Což uznej sám na místě... jak si moc dobře nejde. Nemyslím si, že v dnešní době, kdy 2T 125 lítaj běžně kolem 150, nějakýho mladýho kluka, tak brutální úprava, jako je výměna motoru 125 za 175 ohrozí. Jediné co se stane je to, že nebude brzda provozu a vyjede i větší kopec. Což mu nejen udělá radost, ale i zároveň zvýší jeho bezpečnost v provozu. Navíc ....neudělá nic co by se nedělalo i fabricky. To jest, do jednoho typu rámu nastrkat dva různé motory.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175

1.12.2014 v 22:23 | Nahoru | #12
trigr> Já enom aby se chlapec nedivil...
A rozdíl ve výkonech stopětsedmy a dvácy ČZ je opravdu kulervoucí , že by mě stálo za to riskovat nebetyčný průser.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175

2.12.2014 v 07:41 | Nahoru | #13
Zdenalbenal> rekl bych ze to rozdil je a pocitove dost velky. V zivote jsem nevidel ze by nekomu merili obsah valcu.

1 reakcí na tento příspěvek Ze 125 na 175

2.12.2014 v 07:50 | Nahoru | #14
úplně v pohodě to přehod nevím proč ztoho děláte takovej problém použij kartér zté dváci na sedmu a hotovo čísla ti budou souhlasit a hurá brmbrm

(reakce na) Ze 125 na 175

2.12.2014 v 08:17 | Nahoru | #15
l1bi> to vis bud je to przneni "veterana" ktery tim nenavratne poskodis, nebo pri kontrole ti budou merit vrtani a zdvih....

1 reakcí na tento příspěvek Ze 125 na 175

2.12.2014 v 08:42 | Nahoru | #16
výměna motoru-spodky motorů jsou stejné,to samé rámy motorek,takže přehodit není problém,šel bych spíše cestou do původních karterů dát novou kliku(ze 175)a třeba na fichtlkrámku nebo české motocykly.eu koupil komplet válec na 180tku a přetryskoval karbec,správné otryskování je na netu,nebo napiš PM.

legálnost-je fakt,že dnes jsou v případě nehody advokáti protistran schopný čehokoliv takže spíš než kontroly policie nebo STK,bych měl trochu obavy z tohohle při případné nehodě a taky záleží co máš za řidičák jestli A2 nebo A1,s A2 nemáš vozidlo spůsobilé k provozu naproti tomu jízda s A1 je to předchozí plus hlavně jizda bez řidičáku a to už je flastr jak sviňa a papíry v čistírně.

než se do toho pustíš napiš do ČZ paní Vláškové má tyhle věci na starosti a zeptej se na možnost přestavby z 125 na 175 buď výměnou motoru nebo výměnou sadou co sem psal výše.,měla by vystavit papír a na ůřadě pak legálně přepíšeš.

email: katerina.vlaskova@czas.cz

tel:přes PM

Naposledy editováno 02.12.2014 08:45:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175

2.12.2014 v 09:26 | Nahoru | #17

hycomat píše: Už je to vyše dvadsať rokov, ale 125/476 som upgradoval novou kľukou na 175/477 (bloky ostali staré, takže čísla sedeli) a tú potom vtedy bežnou úpravou na obsah 220ccm. Na takto upravený motor mala vtedy len MZ 250, Jawky 63x, ani MZ 150 nemali nárok.

Netuším ale, či je to tak jednoduché v tvojom prípade.



bezna uprava je co? myslim, ze to zase tak slavne nebylo, protoze pri ubrani vlozky valce na objem cca +200ccm je tak sila vlozky tak mala, ze neodvadi teplo a motor se velice rychle zadre.
Tak by me zajimalo jak jsi na to sel ty

(reakce na) Ze 125 na 175

2.12.2014 v 09:27 | Nahoru | #18

rancher píše: První nehoda a jsi v řiti...



Uz jsi nekdy neco takovyho videl?

(reakce na) Ze 125 na 175

2.12.2014 v 09:28 | Nahoru | #19

Vlasťák1973 píše: výměna motoru-spodky motorů jsou stejné,to samé rámy motorek,takže přehodit není problém,šel bych spíše cestou do původních karterů dát novou kliku(ze 175)a třeba na fichtlkrámku nebo české motocykly.eu koupil komplet válec na 180tku a přetryskoval karbec,správné otryskování je na netu,nebo napiš PM.

legálnost-je fakt,že dnes jsou v případě nehody advokáti protistran schopný čehokoliv takže spíš než kontroly policie nebo STK,bych měl trochu obavy z tohohle při případné nehodě a taky záleží co máš za řidičák jestli A2 nebo A1,s A2 nemáš vozidlo spůsobilé k provozu naproti tomu jízda s A1 je to předchozí plus hlavně jizda bez řidičáku a to už je flastr jak sviňa a papíry v čistírně.

než se do toho pustíš napiš do ČZ paní Vláškové má tyhle věci na starosti a zeptej se na možnost přestavby z 125 na 175 buď výměnou motoru nebo výměnou sadou co sem psal výše.,měla by vystavit papír a na ůřadě pak legálně přepíšeš.

email: katerina.vlaskova@czas.cz

tel:přes PM



Ty to nechapes, on to nechce prestavit, on chce mit 175ccm na 125ccm papirech

Ze 125 na 175

2.12.2014 v 10:10 | Nahoru | #20
přehodit vrch motoru a jezdit a kdyby už teda došlo na nějaké přeměřování, tak se nepřiznáš a řekneš že už to tak bylo.... A kdo dokáže žes to tak už nekoupil??

Ze 125 na 175

2.12.2014 v 11:11 | Nahoru | #21
Přebouchej číslo motoru a přehoď to, nic víc...origo motor s nech ve skříni pro budoucí renovaci a hotovo. Motor 175ccm jede o dost lépe a na běžný provoz je prostě vhodnější. Nějakého průseru bych se vůbec nebál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175

2.12.2014 v 13:20 | Nahoru | #22
trigr> Já neříkám,že by mu na silnici museli měřit objem válce.
Jen vím, že policajti nejsů pitomci a sů schopní na cestě 125ku od 175ky poznat.
A teď si představ - řidičák bude mět na dvácu, motor bude 175ka a na blokách vyražený typ 125...
Takže - nemá na silnů motorku řidičák, motorka néni schváleného typu a motor má přeražené čísla...nesedí typ motoru.
A fčíl mudruj.
Né že by se mu to muselo nekdy vůbec stat, ale náhoda je sviňa.
A moje otázka zní - stójí mu to za to?
To, že já bych to nedělal je jedna věc a to, že on si udělá, co uzná za vhodné, je věc druhá. Každý nechť je odpovědný za své činy.
Jen tak mimochodem - nechápu, proč se mladíci tak vehementně ženů za supevýkonnýma motorkama, když mnohdy jejich jezdecké umění jest zoufalé.
Místo, aby se naučili zvládat techniku jízdy a až potom zrychlovali, tož s vypleštěnýma očiskama hned krůtijů plynem jak zloděj šperhákem a u piva se prsijů, jak to kemu nandali.
Přitem mnohdy na motorce sedijů obráceně a na silnicách to aj tak vypadá. Rovinka, vingl, křížek. Jak kdybych jezdil hřbitovem...

Ze 125 na 175

2.12.2014 v 13:24 | Nahoru | #23
Samozřejmě by musel přerazit i typ motoru, ale to už by vzal při jednom. A i kdyby to náhodou nějaký policajt poznal, tak by to musel být parchant aby ho nahlásil...jestli by se v tom vyznal na tolik, že by věděl že 125ccm má 7 žeber a 175ccm má 8 žeber tak počítám, že by to byl též čezeťák a pochybuji že by měl zájem koupat svého kolegu (pouze hypotéza samozřejmě). Jinak není to hon za nějakýma supervýkonama, ale ta 175ccm prostě jede lépe, nemusí se tolik točit atd atd, prostě na běžný provoz je to vhodnější. A i tak se sotva dostaneš na výkon moderních 125ccm, tak co má být...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175

2.12.2014 v 13:45 | Nahoru | #24
Zdenalbenal> Jak ji policajt pozna? kolik jich vi, ze jedna ma 7 a druha 8 zeber?
S klidnym srdcem bych koupil 175ccm motor, premlatil cisla, alespon typu a jezdil na tom.
175ma jede daleko lepe nez 125

1 reakcí na tento příspěvek Ze 125 na 175

2.12.2014 v 13:51 | Nahoru | #25
Má být to, že udělal neco nesprávného.
Ale což - v České kotlině je to věc zcela normální, jak keho očůrat, podvést a za bukem machrovat, jaký su gerój a ten, co mě kontroloval, hňup.
Když se na to teda nepřijde...
Toť náš národní sport napříč politickým spektrem .

1 reakcí na tento příspěvek Ze 125 na 175

2.12.2014 v 14:14 | Nahoru | #26
Nevím podle čeho, či spíše podle koho takhle soudíš...Podle mě se ptá akorát na to, jak si dopřát alespoň trochu srovnatelný výkon s moderníma 125ccm a přitom nemít problémy s pčr. Je to uplně normální a přijde mi že půlka těch 125/476 má stejně motor z 477. Osobně si myslím, že riziko při kontrole i při případné bouračce je v případě sedících čísel a typu motoru naprosto minimální...Nicméně odpověď již dostal, podle mě netřeba moralizovat a odsuzovat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175

2.12.2014 v 14:23 | Nahoru | #27
KubaLC8> No...
Ví se, že se to dělá.
Když by měl při kontrole podezření a chuť dopátrat se pravdy, tak se dopátrá.
To se klidně vsaď.
Navíc - taková kontrola, byť by dopadla pro mladého špatně, je to nejmenší zlo, co by ho mohlo potkat.
Ze svých životních zkušeností totiž vím, že nemá cenu dráždit hada bosů nohů...

(reakce na) Ze 125 na 175

2.12.2014 v 14:52 | Nahoru | #28

Nevím podle čeho, či spíše podle koho takhle soudíš...


Mě stačí přečíst si jenom diskuzi k danému tématu.
Například:"...bych se nebál","...riziko je naprosto minimální","...přebouchej číslo motoru","...jak to policajt pozná" atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175

2.12.2014 v 15:01 | Nahoru | #29

Zdenalbenal píše: Má být to, že udělal neco nesprávného.
Ale což - v České kotlině je to věc zcela normální, jak keho očůrat, podvést a za bukem machrovat, jaký su gerój a ten, co mě kontroloval, hňup.
Když se na to teda nepřijde...
Toť náš národní sport napříč politickým spektrem .



Takovy moralisticky kecy miluju, posledni dobpou je slycham casteji a casteji v ruznych souvislostech.
U tebe teda predpokladam, ze ses ani jednou nesvezl na silnejsi motorce nez jsi mel RP, auto striktne od 18-ti a pod co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175

2.12.2014 v 15:03 | Nahoru | #30

Zdenalbenal píše: KubaLC8> No...
Ví se, že se to dělá.
Když by měl při kontrole podezření a chuť dopátrat se pravdy, tak se dopátrá.
To se klidně vsaď.
Navíc - taková kontrola, byť by dopadla pro mladého špatně, je to nejmenší zlo, co by ho mohlo potkat.
Ze svých životních zkušeností totiž vím, že nemá cenu dráždit hada bosů nohů...



Tohle vedeli mozna policajti co byli na silnicich nekdy pred 15 - 20-ti lety, dnes jsou ciste v kanclu nebo uz u policie davno ne. Vzhledem k cetnosti policejnich kontrol na celem uzemi CR, znalosti motocyklu CZ policajty bych dnes snad dokonce ani to cislo motoru neprebouchaval.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
olej do tlumiče ČZ 125/488 Stapio 8 27.3.2022 v 20:28 cmiral
pístní kroužky ČZ 125/488 ČZ 125/488 Stapio 9 13.2.2022 v 21:46 Stapio
Válec ČZ ČZ 125/488 Stapio 7 31.1.2022 v 18:30 Destroyer
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37

TOPlist