paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Volnoběžné otáčky
zdravím.....prosím nevíte někdo čím by mohlo být že po ohřátí volnoběžné otáčky klesnou natolik že moto po chvíli zhasne...zkoušel jsem to nastavit a tou matkou na karburátoru....ale stejně po nějaké době jízdy pod plynem a následného zpomalení do volnoběžných otáček se opakuje stejný problém

Volnoběžné otáčky

Skvělá odpověď, děkuji! 29.11.2014 v 22:49 | Nahoru | #1
Nejspíš se motor dusí bohatou směsí. Už si po pár letech přesně nevzpomenu, jak karbec vypadal, ale "matka" na karbci bude nejspíš doraz šoupátka, tím jen nastavuješ "minimální" plyn. Bohatost volnoběhu se šteluje šroubkem, záleží na tom, zda tento škrtí benzin, nebo vzduch. Mám na profilu manuál na WR/CR 125 (SM má stejný motor), tak si jej klidně stáhni, snad v něm něco o seřízení bude. Ale je docela možné, že pořádně nedovírá (nevypíná) sytič a pak se teplý motor rovněž bude dusit. Stejné příznaky jsem měl kdysi na skútru (za letních teplot teplý motor po cca 20 vteřinách zpomalil a zhasl a pro start bylo třeba přidat skoro půl plynu) a tam to typický bývá vadným elementem sytiče. projeví se to i zvýšenou spotřebou.

1 reakcí na tento příspěvek Volnoběžné otáčky

Skvělá odpověď, děkuji! 30.11.2014 v 07:55 | Nahoru | #2
J.M.K. SM 125 má v základu karburátor Dellorto PHBH 28 BS, případně pokud je to 2007+ tak Dellorto VHST 28

Dr_Jarda:
Jak závada vznikla? Sama od sebe? Koupil jsi to tak? Nastavoval jsi někde něco?

Myslím že máš příliš bohatou směs, tj málo vzduchu na hodně benzínu, buď to může dělat závada na sytiči jak psal J.M.K. a nebo jen špatné nastavení.
Na karburátoru máš 2 šroubky jeden viz fotka jeden velký černý, ten co jsi zkoušel nastavovat a vedle druhý malý stříbrný, to je vzducho-běžný šroubek, tak zkus povolit a mělo by být po problému.



(reakce na) Volnoběžné otáčky

30.11.2014 v 11:06 | Nahoru | #3
Akyo> Děkuju, to jsem potřeboval vědět.

Volnoběžné otáčky

30.11.2014 v 18:52 | Nahoru | #4
díky moc....vapadá to na tu bohatou směs
....co by se mohlo stát kdyby to balo takle delší dobu protože se poprvé stalo už asi na konci září ale já potřeboval jezdit do školy tak jsem to začal řešit až teď přez zimu

1 reakcí na tento příspěvek Volnoběžné otáčky

30.11.2014 v 18:54 | Nahoru | #5
jo a Akyo koupil jsem to kupil jsem to v na konci srpna a to toho konce září to bylo v klidu....nikde jsem nic nenastavoval takže nevím čím by to mohlo být vyvolané

(reakce na) Volnoběžné otáčky

30.11.2014 v 21:09 | Nahoru | #6
Dr_Jarda> Když se závada objevila z ničeho nic, tak buď nedovírá sytič (a stále mírně obohacuje), nebo netěsní jehla plováku (vyšší hladina - bohatší směs). Navíc huska s tímto motorem při zapomenutí vypnout sytič zní jako Zetka (pokud pamatuješ krosky ČZ250) a znatelně víc kouří.
A jinak bohatší směs motoru moc neublíží, max. zakarbonuješ výfuk a svíčku, horší by to bylo s chudou směsí - to může u dvoutaktu skončit zadřením, nebo dokonce propálením díry do pístu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Brzdeni na 2-taktu Husqvarna SM 125 antoniinz 27 22.7.2024 v 08:56 Krautkopf
Kdy bych měl kupovat ojetou motorku Husqvarna SM 125, Husqvarna SMS 125, Husqvarna SMR 125 lilbbasedgod 4 16.7.2024 v 12:20 puffybodie
Kdy bych měl kupovat ojetou motorku Husqvarna SM 125, Husqvarna SMS 125, Husqvarna SMR 125 lilbbasedgod 0 15.7.2024 v 21:50 lilbbasedgod
Kdy bych měl kupovat ojetou motorku Husqvarna SM 125, Husqvarna SMS 125, Husqvarna SMR 125 lilbbasedgod 0 15.7.2024 v 21:50 lilbbasedgod
Manuál - Husqvarna sm 125 Husqvarna SM 125 antoniinz 2 18.6.2024 v 06:56 antoniinz

TOPlist