1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...
Vaha se na ovladatelnosti znatelne podepise pouze při manipulaci na miste,jakmile se jede,ovladani nevyzaduje silnejsiho soustredeni.
Jinak co vim,tak at je ten zadni tlumic ulozen dle Rkove nebo Skove verze,vzdy se najde nejaky ten test,ktery ho hani....
Neresit!!TeLeSo ma svoje plusy hlavne v motoru a neotrelosti designu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...
jack.frenk>Flyer> Chtěl bych vidět kde jsi přišel na ten výkon. První tele který se vyráběli měli necelých 118 koní a od roku 1999 snížili na 100. Stejně je to nádhera ten zátah od spodu je super. TL 1000R bere v trošku vyšších točkách. Jsem fanatik!!!!
Pokud vím tak První TeLata Ska, měli psaný papírový výkon 125 kobyl na motoru, Rka měly o deset víc tudíž 135, na 100 kobyl to možná škrtili ve Francii a v Německu kvůli pojistce... :o
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...
1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...
1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...
1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...
PYlot: je to tak, vyrobci udavaji motor na klice a brzda (aspon vetsina pouzivanych) ho zmeri na kole... aby ty parametry bylo mozne porovnavat tak brzda prepocte ten zmerenej vykon (prcte ztraty) a vyplivne "vypoctenej" vykon na klice.... vetsinou se udava jestli je ta hodnota zmerena na kole - tzn bez prepoctu na motor (delaj to tak hodne treba anglani, casaky jako performance bikes atd.) nebo je to hodnota na motoru (+- podobna jako udava vyrobce)
pro ladice nema vyznam ani jedno cislo... spis jen krivka pred ladenim a po... jestli sel s vykonem nahoru (uz neni uplne potreba jestli o 6nebo 8koni) a jestli se podarilo dostat spicky vykonu/kroutaku kde je chtel mit, pripadne jestli se podarilo odstranit nejake propady atd....
1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...
a co spotřeba
spotreba se pohybuje okolo 7,5-8 pri normalni jizde .. ja jezdil nejvic asi za 9,5 ... novejsi modely nez 97 jezdi vetsinou o 0,5 az litr mene....
na cestovani leda zariznout kapoty, dat vyssi plexi a enduro riditka... jak rikam me pri 190cm vadi jen velka vaha na rukou...
1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...
1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...
Ale to je Rko, možná je Sko trochu méně pohodlné...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |