globalmoto_kveten





Téma: Identifikace auta
 
20.11.2014 v 09:24
Netuší někdo co by to mohlo být?




Předchozí
1 2
Následující

Identifikace auta

20.11.2014 v 09:29 | Nahoru | #1
Podle toho zpracování nějaké indické samodomo?

Identifikace auta

20.11.2014 v 09:36 | Nahoru | #2
Právě že vůbec netuším, nikdy předtím ani potom jsem nic takového neviděl..

1 reakcí na tento příspěvek Identifikace auta

20.11.2014 v 10:23 | Nahoru | #3
Me to prijde jak jedno z tech francouzskejch mikroaut bez ridicaku, v kterejch mohli jezdit deti a lidi, co jim sebrali ridicak za chlast



Naposledy editováno 20.11.2014 10:23:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace auta

20.11.2014 v 10:38 | Nahoru | #4
Redguy> tak to taky neznám

Nicméně tohle zas až tak mikro není, přihazuji foto s ostatními auty pro lepší měřítko..




(reakce na) Identifikace auta

20.11.2014 v 10:43 | Nahoru | #5
dva_hrnce> Sakra, tam by se nakupovalo

Identifikace auta

20.11.2014 v 10:44 | Nahoru | #6
No a nejsem teda znalec "starožitností", ale říkal jsem si, že mu tam asi pár peněz na větru a dešti leží..










Identifikace auta

20.11.2014 v 10:46 | Nahoru | #7
A nějak extra hlídané to taky nemá



1 reakcí na tento příspěvek Identifikace auta

20.11.2014 v 10:46 | Nahoru | #8
No na ty strese nic moc, ale ta Isetta cenu ma

Ja ty auta taky neznal, ale zrovna nedavno o tom tocil James May dokument, bylo tech aut mraky variant, ale pripada mi to tak podle pohledu, ze by se mohlo jednat o neco z ty ery mikroaut.

Identifikace auta

20.11.2014 v 10:48 | Nahoru | #9
Vedle toho malého bawa je Jawka 350 kejvacka

1 reakcí na tento příspěvek Identifikace auta

20.11.2014 v 10:53 | Nahoru | #10
Tak to skutečně není odpověď ruských průmyslových špiónů na vozy wrc ani nepovedená kopie mini cooperu.
Mělo by to být asi nejošklivější ruské auto pro starší osoby nebo osoby se zdravotním postižením zvané "Invalidka" Vyrobeno zděs - Serpukhovski Moto Zavod

To máš v plánu koupit Hrnku?

Identifikace auta

20.11.2014 v 10:58 | Nahoru | #11
Jj, Isetta (to male Bawo) určitě cenu má
A Jawku jsem taky zaregistroval, vypadala celkem zachovale a hlavně nenapadeně kutilem

(reakce na) Identifikace auta

20.11.2014 v 10:59 | Nahoru | #12
Redguy> je to podobný, ale není to ono

(reakce na) Identifikace auta

20.11.2014 v 11:01 | Nahoru | #13
c@rlos> Fakt? ty jo, na rusa bych to netip..

Hele já bych to tam s mojí úchylkou pro starý věci koupil celý, bez toho psa teda
Ale néé, myslím že to ani není na prodej, nevypadalo to jako bazar..

Identifikace auta

20.11.2014 v 11:58 | Nahoru | #15
C@rlos a Rod: díky chlapi, bude se mi lépe spát

1 reakcí na tento příspěvek Identifikace auta

20.11.2014 v 12:02 | Nahoru | #16
kde si tyhle poklady vyfotil?

(reakce na) Identifikace auta

20.11.2014 v 12:03 | Nahoru | #17
keymaker> Bulharsko, kousek od Rilského kláštera

1 reakcí na tento příspěvek Identifikace auta

20.11.2014 v 12:03 | Nahoru | #18
hmm, škoda že tam takhle trpí...

(reakce na) Identifikace auta

20.11.2014 v 12:04 | Nahoru | #19

Rod píše: edit 2: video



to je drsný

ruskej Trabant z plechu kterému chybí jeden válec, já to snad začnu chtít

2 reakcí na tento příspěvek Identifikace auta

20.11.2014 v 12:17 | Nahoru | #20
Jo, je to ruská "invalidka" - dalo se to koupit v podstatě jen na poukaz pro válečné veterány nebo osoby se zdravotním postižením. Vzhledem ke všeobecnému nedostatku prakticky všeho se s poukazy kšeftovalo a tímto veledílem jezdili i "normální" lidé, kteří byli šťastní, že za nehorázný ranec koupili sobě přibližovadlo... Jen pro představu, na konci osmdesátých let byl měsíční plat lékaře někde kolem 200 rublů, prodavačka obdržela za svou práci cca 90-100 rublů (zřejmě proto, že nebylo co prodávat). Oficiální cena Lady Samara byla kolem 7000 rublů, ale za tu cenu ji nikdo nikdy v žádném kvelbu neviděl - na černém trhu byla ovšem běžně k sehnání za 40-60 tisíc rublů, Volha za 100-120 tisíc rublů. Za kolik se tenkrát dala pořídit invalidka netuším, ale jezdilo jich tam mraky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace auta

20.11.2014 v 12:27 | Nahoru | #21
Cova> takže když průměrný doktor dával celou svou průměrnou mzdu stranou, mohl si za 42 let pořídit Volhu, a to se vyplatí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace auta

20.11.2014 v 12:29 | Nahoru | #22
Naším ekvivalentem byl čtyřkolový Velorex, taky takový pamrd pro invalidy:



Ale tu Invalidku pošlete Přibáňovi ze žlutých trabantů Ten vždycky tvrdí, jak cestují nejhorším autem na světě. A ten ruský šunt má ještě o jeden válec míň

Identifikace auta

20.11.2014 v 12:36 | Nahoru | #23
Velorexa na 4 kolech znám, videl jsem i naživo na ulici, i kdyz jich asi taky moc neni..
Noo, to neni spatny nápad, proti tomuhle je trabant našlapaná limuzína

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace auta

20.11.2014 v 13:00 | Nahoru | #24
dva_hrnce> Asi tak, je však nutno brát v úvahu fakt, že převážná část ekonomiky v tehdejším SSSR se pohybovala v šedé zóně. I oficiální kursy měn v socialistickém bloku byly úředně stanovovány a neměly absolutně žádnou vypovídací hodnotu, ve skutečnosti kvetl směnný obchod a šmelina, kterou se např. tehdejší kurs rubl/Kčs 1:10 dal hravě "upravit" na 1:1. Takže kdo tenkrát cestoval do země sovětů a nakoupil u nás rubly, byl magor - stačilo vzít sebou cokoli od žvýkaček po křišťálové lustry (obzvláště žádané byly teplákové soupravy, rifle, značková obuv, kosmetika) a oficiální kurs vzal rychle za své... Jen na dokreslení situace, kolem roku 1988 se prodával na ruském černém trhu 1USD za cca 28 rublů.

Naposledy editováno 20.11.2014 13:03:00

(reakce na) Identifikace auta

20.11.2014 v 14:00 | Nahoru | #25

1100Virago píše: Naším ekvivalentem byl čtyřkolový Velorex, taky takový pamrd pro invalidy:



Ale tu Invalidku pošlete Přibáňovi ze žlutých trabantů Ten vždycky tvrdí, jak cestují nejhorším autem na světě. A ten ruský šunt má ještě o jeden válec míň

jeee ten jezdil u nás v Bechyni

(reakce na) Identifikace auta

20.11.2014 v 14:14 | Nahoru | #26

keymaker píše: hmm, škoda že tam takhle trpí...



njn, majitel má asi jiný názor..
a má tam i czech made











1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace auta

20.11.2014 v 14:16 | Nahoru | #27
Cova> tak jasné, šedá zóna existovala asi ve všech tehdejších zemích východního bloku, však u nás se též šmelilo s bonama za valuty a stát tiše přihlížel, sem tam se udělala jakobyrazie aby se neřeklo..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace auta

20.11.2014 v 17:59 | Nahoru | #28
dva_hrnce>

Ten bulhar tam má samý poklady... i Warťák co měl můj děda...

1 reakcí na tento příspěvek Identifikace auta

20.11.2014 v 18:38 | Nahoru | #29
takze ucel ty zahrady je vystava?? kdyz to tedy neni na prodej... peknej showroom, no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace auta

20.11.2014 v 20:21 | Nahoru | #30

BorekS píše: dva_hrnce>

Ten bulhar tam má samý poklady... i Warťák co měl můj děda...


Muj děda ho měl taky, ale kdyz zdražováli benzín z 1.80kčs na 2kčs tak si nakoupil do zasoby.
A protože byl ajzboňák a s autem vyjel sporadicky, tak si pak po pul roce nevzpomnel ze v tom kanystru nemá olej a zadřel.
Tak to za mrzký peníz prodal.
Co já bych za něj dnes dal, to byla dobrá loď
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist