Jde vlastně jen o změnu v letopočtu :)
Naposledy editováno 07.01.2014 18:54:29
fotecky
martinka46 píše: Martyp> OK, asi lepčí spíš ne úplně ráno, to teda kosa malinko je. Když tak Strahovským tunelem, tam je i ráno teplo.
Jo Strahovskej tunel je dobrá léčba na zimní absťáky jezdíš sice jak idiot tam a zpět, ale lepší než jen tak startovat v garáži
Nejdřív to vypadalo, že z toho nic nebude, neb GS mělo kaput baterku..a když se to dalo do kupy, bylo to dost pozdě a narychlo,tak sem už ani nepsal, abych neplašil..
já srazil srnu v srpnu a plnění mi přišlo před týdnem
a to jsem to měl rozpočtem
ale nedejbože že bych se opozdil s placenim
teď mi budou vypovídat havarijko protoze to byla totálka a už mi to nechtěj pojistit..taky si dávaj načas aby mi nemuseli vracet přeplatek (mám zaplaceno do 4. měsíce 2015)
nějak jsem teď nestíhal... snad jen...DUC už je asi 3 týdny pryč...přijel si pro ní pán s vykérovanou 46kou na rameni, takže myslím,že šla do dobrých rukou...
ZX10R je již doma...no je to kočka, co vám budu povídat. cca 14dní doufám začnu vážně vyhlížet něco s drapákem.... Husaberg 450 vs. Yamaha YZ 450 (co myslíte?? do čeho skočit, ten cross se mi líbí víc...). Pak ještě toho skůtra... pokukuji po Honda Lead 100 (nic nežere a jede asi 70-80)...
Co nějakého piva kus??hm?? Mariáne,což? Neumí to nikdo svolat lépe...
Naposledy editováno 25.11.2014 18:00:52
Martyp píše: hurikan46> Jak řiká Kuba..osobně bych do YZ450 na začátek fakt nešel, je to strašný kladivo..Stejně tak ne do Husáka 450...Je pravda, že nejsi nějaký tintítko,ale stejně..Jak jsme se bavili, šel bych buď do YZ250, nebo EXC350 třeba..Případně EXC 300 2T...
JJ souhlas
Naposledy editováno 25.11.2014 22:11:54
martinka46 píše: hurikan46> Ahoj Petře, souhlas s endurama a kroskama, radši 250, cena stejně moc neklesá, dá se pak prodat a vyměnit za 450. Ale k tomu skůtru výhrada. Jezdil jsem po Praze 2 roky na Yamaha YP 250, měla motor 150, ale základ je, aby to jelo aspoň 120, jinak tě v těch plechovkách zabijou. Nesmíš být tak pomalej. Teď mám na mysli spojku, magistrálu a tak. Nesmíš být pomalejší, než plechovky. Já s tou Yamahou neměl nejmenší problém a pak, dá se na na ní, bez skrupulí, nalepit zase "46"-šestka.
Martin má pravdu, tady to naopak chce,aby to jelo..Já měl Gileru VXR200, super strojek, nazval bych ho nejsilnějšim z nejmenších, stavbou pořád jak padesátka,ale 13koní a 120 to peláší v pohodě..
Osobně bych skočil třeba do Gilery Nexus 300, nebo něčemu co je tomu podobný...Velikost tobě vadit nebude a chce to přesně, sílu..Musíš prostě na křižovatkách mít výkon, abys vypálil první, jinak se posereš..Plechovkáři jsou strašný závistivci na tohle a každej druhej debil tě nechce pustit, prvního, když se promotáš mezi autama dopředu na světla...
Jo a taky doporučuju něco, co bude mít vpředu minimálně 14" kolo, ideálně 15" kolo, kvuli kočičím hlavám a tak....
Co si myslim je dobrý kladivo za pěkný kačky (i když design je diskutabilní) je Piaggio Beverly 500, to je skoro na výjezdy z křižovatek po zadnim..
Naposledy editováno 26.11.2014 10:56:20
to jo vona... hele láska na první pohled. Jestli jí pán neprodá, tak tam pro ní sjedu... dlouho jsme se neviděli... za poslední 4měsíce jsem každý den v posilovně a dřu jak negroid!! abych to právě udržel... a dělat litry, koukám po nich ))) . Nebojím se toho, ba naopak...bude se ona bát mě =D =D =D
a ten skůtr... díky za tipy... to promyslím...
a kdy to piví ??