1.pomodlime se
2. Nastavit šroubem volnoběhu otáčky tak aby motorka nechcípla...pokud máš pomocníka, který ti bude přidávat plyn kdyby začal motor skomírat - ideal. Já to šteloval s bráchou přímo u tratě.
3. Otáčet šroubem "air screw" po čtvrt otáčce jedno na jakou stranu a pozorně poslouchat jestli se otáčky motoru zvyšují nebo snižují. Můžeš mezi jednotlivými otočeními i vrknout po plynu ať víš co to s motorem dělá, měl by reagovat stejně jako krok předtím nebo lépe.
4. Snaž se nastavit šroubem "air screw" co nejvyšší volnoběžné otáčky (zatím nesahat na šroub nastavení volnoběžných otáček - ten totiž neřeší bohatost směsi, ale jen pootevření plynu).
5. Jakmile máš nastaveny maximální otáčky a další povolování nebo utahování šroubu otáčky už pouze snižuje, tak seřiď šroubem volnoběžných otáček nastavení volnoběhu podle potřeby a preferencí (někdo rád vyšší, někdo zase nižší)... Otáčky by neměly kolísat a zadní kolo by se nemělo ve zvednuté poloze s neutrálem otáčet.
6. Pokud je šroub "air screw" úplně povolený nebo utažený - měl by se karburátor přetryskovat.
Úplně utažený šroub = chudá směs (vzduchový kanálek v karburátoru je zablokovaný šroubem, ale do motoru jde pořád vzduchu v poměru k palivu moc) - tedy použít o stupeň větší trysku (každý karburátor má příslušnou sadu trysek, které jsou označeny - postupovat by se mělo po jednom kroku - příliš velká tryska problém nevyřeší) - domluv se přímo v obchodě kde budeš trysku kupovat.
Úplně povolený šroub = bohatá směs - opačná situace viz. výše. Měla by se použít menší tryska. Moc povolený šroub je horší než utažený, protože může vypadnout...
romano banderas
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení (nejlépe rada od kovboje)
Ještě k té karburaci, máš to stále chudé. Fakt si myslím, že ti to někde přisává falešný vzduch. Když ti nevadí ten olej, tak dej bohatost jen na půl otočky a uvidíš. Ono to té svíčce a tomu motoru již bude jedno jestli se zničí spečeným olejem nebo velkou bohatostí.
Edit: ve sněhu se na tom užije také spousta zábavy
Naposledy editováno 26.10.2014 08:13:03