2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
t_freedom píše: pro jakou ?
Že se hned nevyválim, nebo nepokáknu jak ty píšeš Teď sme naposledy v Sosně lítali ve dvou (s batůžkem) a bylo asi 15 stupňů, po zahřívacich třech kolech sem za to začal vcelku brát, že já drhnul stupačky a batůžek boty a gumy nic, drželi. Když sem na ně sáhnul po jízdě, lepily a byli krásně zahřáty. Nevěřím, že sportovně cestovni guma by se tak ohřála.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
RoumenS píše: Že se hned nevyválim, nebo nepokáknu jak ty píšeš Teď sme naposledy v Sosně lítali ve dvou (s batůžkem) a bylo asi 15 stupňů, po zahřívacich třech kolech sem za to začal vcelku brát, že já drhnul stupačky a batůžek boty a gumy nic, drželi. Když sem na ně sáhnul po jízdě, lepily a byli krásně zahřáty. Nevěřím, že sportovně cestovni guma by se tak ohřála.
spis by se ohrala jeste vic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
Veverčák píše: spis by se ohrala jeste vic
to si nemyslím Ale třeba jo2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
právě že cestovky nejsou tak náchylný na zimu a nutný zahřejvání...
Zatímco třeba ty Metz K3 jsou tím vysloveně typický...sice sport guma jak fík, ale když ji nezahřeješ, klouže jak na ledu ...
proč by se jinak Rodasmart tavil... při 25°C a přepaloval... zatímco Rosso Corsa teprve začíná krásně žmolkovat ... obecně se touringy zahřejvají snadněji.
Nesmíš s těma lepivkama tolik věřit cat-nikitě... jak ti prodávala výhodně ty Micheliny ...protože ona potřebuje supr-dupr lepivky...
Naposledy editováno 23.10.2014 15:41:36
2 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
Jinak asi budeš mít Veverčáku pravdu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
t_freedom píše: RoumenS> viz podotek nademnou
právě že cestovky nejsou tak náchylný na zimu a nutný zahřejvání...
Zatímco třeba ty Metz K3 jsou tím vysloveně typický...sice sport guma jak fík, ale když ji nezahřeješ, klouže jak na ledu ...
proč by se jinak Rodasmart tavil... při 25°C a přepaloval... zatímco Rosso Corsa teprve začíná krásně žmolkovat ... obecně se touringy zahřejvají snadněji.
Nesmíš s těma lepivkama tolik věřit cat-nikitě... jak ti prodávala výhodně ty Micheliny ...protože ona potřebuje supr-dupr lepivky...
Ale taky ty Mischelliny nebyli uplně špatný, i když občas právě v Sosně klouzli i zahřátý, hlavně teda mizeli před očima, ty 2CT co mam teď jsou ale řekl bych o 100% lepší, prostě drží. Jinak věřím, že se ty sportovně cestovni pŕí opravdu rychlé jízdě začnou rychle přehřívat a pak nedrží. Rosso Corsy sem nejezdil, nemůžu soudit.
RoumenS píše: Docela zvláštní, že Sosnovou před tou poslední, bylo o fous tepleji a dva si tam hned z kraje na sportovně cestovních ustlali, ale to samozřejmě mohlo být i rukama. Dle mě ale spíš neměli právě zahřáto
Jinak asi budeš mít Veverčáku pravdu.
spadnout se da z ruznych duvodu, ale jak to psal tusim Elfmen, gentleman o svych chybach pomlci a svede to na techniku (pripadne jine neovlivnitelne okolnosti, pridano mnou )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
Zatímco Roadsmarta jsem na zadek od Hamletta kupoval poprvé za 2400 a naprodruhý za 2600CZK... a 7tkm vydrží
Výbornej kompromis s tvarem a vlastnostma Corsy byl Metz M5 interact ... ten šel za 4300-4500CZK sehnat ...
Zajímá to Enie ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
dejf. píše: RoumenS> tahal sem z jara v sosnovy stupacky pri zhruba 13-15 stupnich, ani naznak nervozity. Ano, na vyjezdu sem jim nedaval coud zamerne, ale asi by ho snesly relativne dobre. Ty gumy sou fakt skvely na podzimni/jarni jezdeni. DRzej prakticky hned, co vyjedes. To, ze si kuci ustlali, bych nesvadel vubec na gumy.
Vzhledem k tomu, ze padli v prvnich 2 az 4 kolech, bych to pricital prave nezahratym gumam. Jiny duvod me nenapada, protoze tou dobou rikal kazdej, ze se to klouze, dokud nezahrejes. Ale jinak nemam duvod neverit vasi spokojenosti, jen rikam, ze ja zatim proste verim sportovnim gumam.1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
Ne, díky za typy, kritiku a z mého pohledu to uzavírám..
P.S. To zranění, které mám napsané v profilu nebylo z motorky..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
2 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
t_freedom píše: RoumenS> viz podotek nademnou
právě že cestovky nejsou tak náchylný na zimu a nutný zahřejvání...
Zatímco třeba ty Metz K3 jsou tím vysloveně typický...sice sport guma jak fík, ale když ji nezahřeješ, klouže jak na ledu ...
proč by se jinak Rodasmart tavil... při 25°C a přepaloval... zatímco Rosso Corsa teprve začíná krásně žmolkovat ... obecně se touringy zahřejvají snadněji.
Nesmíš s těma lepivkama tolik věřit cat-nikitě... jak ti prodávala výhodně ty Micheliny ...protože ona potřebuje supr-dupr lepivky...
K3 jsou na 3,14cu . Studeny nedrzi a když uz je utrhnes i na vytocenou 4 v zatáčce po zahrati (dukladnem) ... Po vymene na Supercorsy SC2 bike jako z jiné planety. Drzi lepe i studene a za jizdy ani nemluvim. To uz jsem mel lepsi pocit z Pirelli Rosso II, nez z K3 ! :)
Enie : Zkus GSXR 1000 K7/8 ... nemá az takovou silu na spodku jako K1-K6 ( ale porad lepsi nez zbytek litrových motorek ) a padne do ruky. Kamaradka ji mela dlouho a byla moc spokojena. A tak trochu se Ti nedivim, ze to CBR není ono. Jezdil jsem na tom taky a je to ... no divny :)
Naposledy editováno 24.10.2014 08:54:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
JollyJoker píše: Aprilia RSV4 je drobnější moto a jede jak píchlá svině. Ale taky víc žere.
A nesypou se tomu nahodou trochu motory u tech prvnich rocniku?2 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
Ja treba "nevyuziju" ani svy ferarri 1,3 mpi od skodovky plnej dam jenom vobcas dyz pospicham, pac to zere jak protrzeny
Naposledy editováno 24.10.2014 10:33:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
dejf. píše: Ja nechapu furt ty nazory o "vyuzitelnosti" bajku. Proc by mel clovek furt drtit fsecho na doraz …prece muzu mit silnej stroj i z duvodu, ze se mi libi a staci mi dyz s nim budu jezdit na pul plynu a budu stacit ostanim co maj slabsi a rvou plnej… A nebo treba vubec nemaj zajem jezdit rychle. To je jak u aut. Malokdy potkam nekoho v silnym aute, kerej ma trochu sklony tomu nalozit. Vetsinou sou to paprdove co se kochaj a nebo mlady typci co umej hovno a jenom machrujou pomalou jizdou po meste s buchtou vedle sebe. Uz kolikrat sem to zkousel na naky borce treba v porsche apod. a vetsinou hovno. Ale vo tom to je..proc by meli fsichni svoje auta a motorky rvat furt do plnejch?
Ja treba "nevyuziju" ani svy ferarri 1,3 mpi od skodovky plnej dam jenom vobcas dyz pospicham, pac to zere jak protrzeny
jo to mi pripomina ty obcasne story co tu ctu na jinych vlaknech, ze nekdo na petikile pojel litra .. akorat kde berou tu jistotu, ze s nima ten litr zavodil netusim ..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
Jinak velky EGO na dube potkavam celkem casto. Ze jedou volnou, ale neuhnou se ti…A nebo, ze kdyz je predjedes, tak v nich najednou bouchnou saze a snazej se ti to vratit za kazdou cenu..minule me takhle bral kokot na corsaru do pravy zatacky na brzdy a pekne to tam pustil protismerem napul este. Kdybych mu nepribrzdil vic a jelo mu tam auto tak je fprdeli, stejne tak asi i ja. Uz takhle to bylo natesno jak prase…
Naposledy editováno 24.10.2014 10:41:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
dejf. píše: Veverčák> no vobcas to poznas, ale jak rikas no… Me treba takhle minule pojel borec, kteryho vobcas potkavam a dycky mu ujedu. Ale nedavno sem prave jel a mel sem uplne suchou nadrz…blikalo mi voko 20 v rezerve a ja mel k benzine dalsich 20 este. Tak sem jel furt 4,5,6 a mimo vesnice treba do 130-40, tak me frajer vzal a pak se tvaril hrozne vitezoslavne na benzine
pouzit 5 a 6, to uz je hodne relaxovana jizda, to se mi obvykle povede jen pri dalnicnich presunech
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35937 | Dnes v 07:57 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |