Téma: potřebuji radu
15.10.2014 v 18:57
Ahoj, dnes jsem koupil Suzuki SV650S 1999. Vypadá velice hezky jede výborně jen má dvě malé chybičky!? Za prvé na ni jezdila žena kratších nohou a ta ji měla sníženou, a já bych ji potřeboval v origo výšce jak to změnit? A za druhé při volnoběhu něco nepravidelně chrastí v motoru něco jako ojeté ložisko na výkon ani na funkci to nemá vliv, při větších otáčkách se to ztratí! Děkuji za opovědi
Záleží na tom,jakým způsobem ji měla sníženou, nikdo tady nemá věšteckou kouli...
Chrastění-Pokud to jde ze strany spojky,tak to bude ložisko na hřídeli z převodovky pod spojkovým košem, ještě jsem neslyšel moto,co by to nedělala-neřešit.
Naposledy editováno 15.10.2014 19:12:39
Chrastění-Pokud to jde ze strany spojky,tak to bude ložisko na hřídeli z převodovky pod spojkovým košem, ještě jsem neslyšel moto,co by to nedělala-neřešit.
Naposledy editováno 15.10.2014 19:12:39
1 reakcí na tento příspěvek potřebuji radu
1 reakcí na tento příspěvek potřebuji radu
chrastění? jake odkud zajizdy nebo jag stojíš přiblížit by to chtělo
1 reakcí na tento příspěvek potřebuji radu
Jeslti to chrasti jenom na volnobeh, vymackni spojku, prestane-li to tak je to lozisko. Dela to hodne motorek a nemusi to nic znamenat. Neresil bych.
Vyska kosti jak uz bylo receno a pak se koukni na vidle tam se to taky spousti dolu.
Vyska kosti jak uz bylo receno a pak se koukni na vidle tam se to taky spousti dolu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) potřebuji radu
rybíz5> kde najdu velikost origo kostí díky
1 reakcí na tento příspěvek potřebuji radu
Rozteč by měla být u 99-02 105mm,jestli jsem to dobře vyčetl..Přeměř ty tvoje a uvidíš..
1 reakcí na tento příspěvek potřebuji radu
Motory SV všeobecně v nízkých otáčkách cvakají už nové. Mé SV vydává k tomu klasickému ještě navíc taky na volnoběh nějaké nepochopitelné cvakání, které je cyklické, ale úplně mimo rytmus zápalu a cvakání ventilů. Za studena je ticho. Řetězy rozvodů jsou napnuté a v pořádku, spojka to není. Jinak mne nenapadá, co by se mohlo v motoru točit a klepat mimo takty motoru. Jedině snad natáhlý zub někde v převodovce, ale ta při vymáčknuté spojce stojí, tak to taky nepřipadá v úvahu. Najel jsem s tím 7000km a žádná změna, nechávám to projevit, jestli to bude něco dělat. Zatím se to nezhoršuje, tak to neřeším. Celkově najeto 51000km.
Pokud to někdo už řešil, rád se poučím.
Pokud to někdo už řešil, rád se poučím.
fidlimydli> Taky mi V-Raptor cvaká, když je studenej tak ticho a začne až když se zahřeje, ventily jsou v cajku Prý to dělají dekompresory na výfukových vačkách, jsou v nich malý pružinky a ty se časemm unaví a pak to cvaká, ale to je spíš vlastnost, než závada
Tak servis už má za sebou, a chrastí pořád ted už pravidelně hned po zahřátí. Chtěl bych se na to podívat sám z největší pravděpodobností by to měl být napínák. A já se ptám jak ho dostat ven a zkontrolovat jeho funkčnost na co si dát pozor děkuji za rady. jde jen o ten přední válec. díky
Naposledy editováno 06.11.2014 21:01:53
Naposledy editováno 06.11.2014 21:01:53
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co dělat s podložkou u vypustaku [1, 2] Suzuki SV 650S | Dandos489 | 34 | 30.10.2024 v 11:59 Popcom |
Měnění oleje a Coyote 10W40 Suzuki SV 650S | Dandos489 | 10 | 19.8.2024 v 20:23 ALFA70 |
Kapotáž Suzuki SV 650S | Lála_ | 2 | 31.7.2024 v 17:42 Lála_ |
Moto po silném zmoknutí nedrží otáč... Suzuki SV 650S | johny6nine | 7 | 29.6.2024 v 12:29 ja1 |
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |