globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Servis odmitl zodpovednost!
2.10.2014 v 19:51
Tak jsem dneska stal s otevrenou hubou dokoran. V utery jsem dal masinu na pravidelny servisni interval seridit, chodila uz trochu ucukane. Dnes jsem byl zpet protoze chodila jeste hure a chcipala. Problem se asi povedlo odstranit, ale o tomhle to ted neni. Je to o necem jinem a sice ze pri skladani zpet se podarilo mechosovi ulomit hrdlo na palivovou hadici na nadrzi je to plast a semtam se to stane. Mechos se mi omluvil, rikam jeste to je v pohode, jsme lidi to se stane. No zahy na to vsak prisel sok v podobe toho ze mi rekli ze jestli ten dil maji mit zitra musim priplatit 12.50€ rikam, jak jako priplatit? No, ten dil musime objednat. Rikam, no jasne a co? To to jako mam platit ja i ten dil?! Odpoved me poslala do kolen " no jasne, preci jsme to neudelali schvalne!"
Tak jsem naprazdno polkl a rikam, tak ja privezu motku na servis, vy neco znicite ac nechtene a ja to mam ted platit? Samozrejme, znela dalsi odpoved... A jeste tomu nasadil korunu tim ze rekl "kdyz se neco takoveho stane normalne pri servise tak se proste napise na fakturu ze to bylo rozbite a muselo se to i tak vymenit." Jinymi slovy, kdybys tu nesedel a nepil kafe, tak ses to ani nedovedel a muzes byt rad ze jsme ti to rekli.

Ja jsem tu masinu u nej koupil, vzdycky byl v pohode a vychazel mi vstric. I s pojistnou udalosti ted nedavno mi pomohl... Nechtel jsem delat rozruch a nechal je to objednat, masinu potrebuju denne auto jsem musel pujcit brachovi.

Tohle mi prijde jako nefer jednani, nejde vubec o tech ca 60€ ale o princip, dost me to zklamalo a uz k nemu na servis nikdy nic nedam. A nic na tom nezmeni ani fakt, ze mi nez to spravi pujcil fungloveho Scramblera 900 ...ktery je naprosto uchvatny...

PS: v CR by me to neprekvapilo, ale tady jsem to fakt necekal...prisel o staleho zakaznika...fakt skoda :(
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 14:00 | Nahoru | #31

gugo píše: sered> Aniz bych to celt tak si prakticky napsal to co rikam, jsem garazista co to dela pro zabavu a tu pojistku mam



K tej pojistce, nějak se mi nezdá, že pojišťovně nahlásíš, příkladem, mě spadlo zákazníkovo světlo na zem a rozbilo se, mě spadla motorka v dílně a odřela se, mě se povedlo ulomit zrcátko atd. A pojišťovna platí a platí. Tak to si tu pojistku taky pořídím a co kdo bude mít špatného na motorce tak budu levně měnit, vždyť to pojišťovna zaplatí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 14:53 | Nahoru | #32

PEPAFJR píše: K tej pojistce, nějak se mi nezdá, že pojišťovně nahlásíš, příkladem, mě spadlo zákazníkovo světlo na zem a rozbilo se, mě spadla motorka v dílně a odřela se, mě se povedlo ulomit zrcátko atd. A pojišťovna platí a platí. Tak to si tu pojistku taky pořídím a co kdo bude mít špatného na motorce tak budu levně měnit, vždyť to pojišťovna zaplatí.



Parkrat zaplati, pak te budou vysetrovat pro pojistny podvod.

(reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 16:28 | Nahoru | #33
SirIndy> Když já za to nemůžu,že jsem tak nešikovnej a na každej motorce něco pokazím.

(reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 16:40 | Nahoru | #34

PEPAFJR píše: K tej pojistce, nějak se mi nezdá, že pojišťovně nahlásíš, příkladem, mě spadlo zákazníkovo světlo na zem a rozbilo se, mě spadla motorka v dílně a odřela se, mě se povedlo ulomit zrcátko atd. A pojišťovna platí a platí. Tak to si tu pojistku taky pořídím a co kdo bude mít špatného na motorce tak budu levně měnit, vždyť to pojišťovna zaplatí.



Tak dyt tohle teoreticky muzes udelat s kazdou pojistkou odpovednosti, napriklad s pojitkou na blbost, kterou mas treba sjednanou u zamestnavatele. Kdyz ti spadne nazem neco co stoji min jak 5ti nasobek platu pojistovna to se spoluucasti hradi. Kdyz to budes delat kazdy tyden, tak ti asi smlouvu vypovedi , protoze jsi bud kopyto a nebo je vosiras ..

Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 18:08 | Nahoru | #35
...aha,já jsem to nějak špatně pochopil,když jsem reagoval na předchozí stránce.myslel jsem,že to bylo způsobeno nešikovností mechanika...

...ale pokud se mu to rozpadlo v ruce,navíc je to i obecně známá bolest tohoto stroje..,tady není o čem mluvit-tohle platíš ty.on do toho nelezl pro své potěšení a že to bylo ztvrdlé-za to fakt nemůže .

1 reakcí na tento příspěvek Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 18:10 | Nahoru | #36
Tady je zase chytrolínů Pojistky v práci samozřejmě existují a kdo dělá bez pojistky, tak je buď génius co nic nezkurví nebo kokot.
Ukažte mě frajeři, třeba řidiče kamionu co jezdí bez pojistky na blbost, kterej veze zboží třeba za 3mil. a vysype to. A včil mudrujte

1 reakcí na tento příspěvek Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 18:50 | Nahoru | #37
Takze,
Dneska jsem si pro Tigera zajel, odevzdal vzorne Scramblera NATANKOVANEHO a uz s obavama cekal dalsi horory. A hadejte co se stalo, vlastne se potvrdilo, ze je to celkem ferovy servis. Ano, zacaloval jsem soucastku, ale dal nic. Cekal jsem po zkusenosti ze vcerejska ze mi taky automaticky bez okolku nauctujou vymenu a opetovne serizovani masiny kdyz uz se jim to napoprve nepovedlo ( taky to preci nebylo schvalne, no ne ). Ale ne, nic takoveho se nestalo. Nastesti, takze jsme si to jeste jednou vyrikali a jsme zase kamaradi.
Mam se ted citit jako blbec? Po tom co tu bylo vsechno receno? Mozna, ale necitim, za svym nazorem si nadale stojim. Jde o to ze to bylo hlavne o komunikaci, vzali to automaticky jako hotovou vec a to me nakrklo vic nez ty penize. Vysvetli to lidem pokud mozno dopredu a pokud mozno polopate a clovek to pak mnohem lepe prijme. Nebo se pletu?

(reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 18:52 | Nahoru | #38

titus píše: Tady je zase chytrolínů Pojistky v práci samozřejmě existují a kdo dělá bez pojistky, tak je buď génius co nic nezkurví nebo kokot.
Ukažte mě frajeři, třeba řidiče kamionu co jezdí bez pojistky na blbost, kterej veze zboží třeba za 3mil. a vysype to. A včil mudrujte



No to klidne muze, protoze jako po zamestnanci po nem nikdo 3mio chtit nemuze. Max 4,5 nasobek platu nebo kolik.

(reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 18:55 | Nahoru | #39

Holandan76 píše: Takze,
Dneska jsem si pro Tigera zajel, odevzdal vzorne Scramblera NATANKOVANEHO a uz s obavama cekal dalsi horory. A hadejte co se stalo, vlastne se potvrdilo, ze je to celkem ferovy servis. Ano, zacaloval jsem soucastku, ale dal nic. Cekal jsem po zkusenosti ze vcerejska ze mi taky automaticky bez okolku nauctujou vymenu a opetovne serizovani masiny kdyz uz se jim to napoprve nepovedlo ( taky to preci nebylo schvalne, no ne ). Ale ne, nic takoveho se nestalo. Nastesti, takze jsme si to jeste jednou vyrikali a jsme zase kamaradi.
Mam se ted citit jako blbec? Po tom co tu bylo vsechno receno? Mozna, ale necitim, za svym nazorem si nadale stojim. Jde o to ze to bylo hlavne o komunikaci, vzali to automaticky jako hotovou vec a to me nakrklo vic nez ty penize. Vysvetli to lidem pokud mozno dopredu a pokud mozno polopate a clovek to pak mnohem lepe prijme. Nebo se pletu?



PŘESNĚ TAK-JE TO O PŘÍSTUPU A VYSVĚTLENÍ.
takové věci chce se zákazníkem vždy důkladně probrat a vysvětlit.....

1 reakcí na tento příspěvek Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 19:16 | Nahoru | #40
Jak ukazala tato misty az militantni diskuze tak se delime na dva tabory,

Tabor konzumentu/zakazniku servisu si mysli ze je kazdy servisak chce jen natahnlut, bo sou to vsici hajzli a kdyz muzou nejakou tu zavadu navic i vyrobi...

Druha strana barikady je uz dopredu taky defenzivni protoze zakaznici nevi coby a dychaji jim na krk jak jim cumi pres rameno a jen cekaji na nejakou jeho chybu jen aby ho mohli skrouhnout o kompenzaci, v lepsim pripade se na nich zahojit pri soudnim rizeni a jeste u toho bude mit skodolibou radost ze ho konecne dostal, hajzla jednoho...leveho!

S autama chodim k jednomu Marokancovi, je rychly, ochotny, trosku partizan co nejde klicem, jde kladivem, ale vzdycky odjedu spokojeny i znami co je tam beru nebo posilam. Jak uz tu bylo napsano, dobreho mechanika si ma clovek vazit. Jen nesmim dostat pocit ze me ma nekdo za dojnou kravu, ne-li hur, ze se me snazi natahnout.

(reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 23:13 | Nahoru | #41

Holandan76 píše: Clostridia> taky si delam vetsinu veci sam, ale do motoru jako takoveho se nehrabu. Nicmene, mas pravdu, tohle je Achilova pata tehle masiny, for je v tom, ze pri koupi se zjistilo ze jedna tahle spojka byla praskla. Rano v den predani byla pod ni kaluz benzinu. Tehdy ji bez mrknuti vymenili a nic navic me to nestalo. Ano, chtel mi predat stroj v dobrem stavu. Ne nadarmo jsem ji bral od dylera se servisni historii a extremne nizkym najezdem, na novou nebylo a neni a tohle byla skvela volba.

Nicmene, vedi ze tyhle motky na to trpi....o duvod vic klienta dopredu upozornit, nemyslis? O tom ze by meli byt obzvlast opatrni ani nemluve...

Proto mam firemni pojistku 120€/mesicne protoze kdybych neco klientovi znicil asi bych se citil jako debil kdybych mu to nenahradil a jeste si pak rekl o jinak plnou taxu za svou praci...asi jsem to podnikani jeste ani po letech spravne nepochopil.


To je podobna situace jako kdyz jsem byl ve 30tis.na servise a mechano pronesl ze by kouk na vnitrni svíčky (mění se po 50tis.km).
Říkám kdyz chces, tak se podívej..
No a protože je tam blby přístup, tak zku*vil obě fajfky.. Dal tam teda jiný (dle vzhledu jiný než tam byly) a nauctoval si je (svíčky nakonec neměnil).
Faja na feldu je asi 20x levnější, ale zaplatil jsem a rikal si ze uz tam nepojedu.
Ale zas vím ze v celkovém pohledu těžko hledat jiný servis kterému se da věřit. I pres tuhle zkušenost se tam vracím, protože vím ze jinde by to mohlo byt i dražší a víme jak to u nás v čr chodí s vymáháním škody těžko prokazatelné.
A taky jsem kvuli tomu nezakládal vlákno, i kdyz me tam občas naserou, říkám si ze lepsi neznám a lepsi vrabce v hrsti než kachna na pekáči

Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 23:26 | Nahoru | #42
no tak to sem fakt rad ,ze to dopadlo takhle dobre.
Je jasne, ze pokud motku seridili spatne tak je to reklamace predesle opravy,. Ale ta svorka do toho proste nespada.
Pojistka je super vec, protoze servisak nikdy nevi kdy mu masina spadne ze stojanku na dilne, nebo jak bylo napsane, se mu sveze sroubovak a ma ryhu v laku a podobne ,ale sorry rozpadlou spojku od tepla motoru pojistovna opravdu plnit nebude. Nehlede na to, ze u pojistek bejva jista spoluucast a to se v takto malych pripadech ani nevyplati pres tu pojistovnu hnat. A prave ta spoluucast jde k tizi servisu a opravy motorek asi nikdo nedela pro modre oci kamaradky a nebo pro teplou prdel kamarada. Je to kseft jako kazdej jinej A neni sebemensi duvod aby u starejch verglu (mysleno vseobecne, ne na tvoji masinu ;) ) nesl servis odpovednost za spotrebni material. to je proste blbost.
Takze panove. S pojistkou je potreba srovnavat hrusky s hruskama a jblka s jablkama. Nelze to prirovnavat ke kamionakum a jejich odpovednosti (vcera sem jel kolem cisterny v prikopu) ;) Servis motorek neni charita a stejne jak pojistovny kopou za amortizaci dilu tak stejne je to i v tomto pripade.
Je jasne ,ze zakaznik se upozorni pokud mozno na vsechna rizika ,ale nikdo neni jasnovedec a tudiz nemuzes upozornit na vsechno. A pokud je toto upozorneni ustni tak vzdy zakaznik muze rict , ze ho nikdo neupozornil. Jenze to uz sou pak absurdity, zmrdske chovani a jednani a tak daleko to doufam nikdy nedotahnem.
Kazdopadne vse se v tomto pripade v dobre obratilo a aji ty ses zachoval spravne ,ze si jim motku vratil tak jak ti ji zapujcili. Cili dotankovanou a cistou. Mozna to take prispelo k tomu, ze nakonec ses spokojenej. Ty ses choval ferove a tak oni taky. Mozna ti to spatne vysvetlili, ty ses nasral a z toho vzniklo nedorozumeni. Ale je potreba to spis resit driv s druhou stranou nez to pak psat na netu a delat spatnou reklamu. A pak navic jeste vypadat jak pero. Ale je fajn ze si sem napsal rozuzleni cele zapletky. Diky

2 reakcí na tento příspěvek Servis odmitl zodpovednost!

4.10.2014 v 17:22 | Nahoru | #43
Kamiony byl jen příklad(a bez pojistky tě ani nenaloží), týká se to všech oborů, instalatéři, stolaři elektrikáři atd.
Nebo si snad myslíš, že když přetáhnu spoj a vyplavím 3 byty, že to všechno zacáluju jen tak z kapsy?? V řemesle se může stát cokoli.
A nechytej se slovíček jako je třeba spálená spojka(to opravdu nemám namysli.) Jen si stojím za tím, že bez pojistky v dnešní době ani ťuk.

(reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

4.10.2014 v 18:06 | Nahoru | #44
Holandan76> Správný názor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

4.10.2014 v 18:09 | Nahoru | #45

titus píše: Kamiony byl jen příklad(a bez pojistky tě ani nenaloží), týká se to všech oborů, instalatéři, stolaři elektrikáři atd.
Nebo si snad myslíš, že když přetáhnu spoj a vyplavím 3 byty, že to všechno zacáluju jen tak z kapsy?? V řemesle se může stát cokoli.
A nechytej se slovíček jako je třeba spálená spojka(to opravdu nemám namysli.) Jen si stojím za tím, že bez pojistky v dnešní době ani ťuk.



Ano pokud přetáhneš spoj tak jsi lempl a měl by jsi si to zaplatit sám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

4.10.2014 v 18:20 | Nahoru | #46
titus> Ja se s tebou nehadam, si precti vyse, ze jsem psal ze pojistku mam a to delam par veci do roka. Jen rikam ze jako po zamestnanci po tobe nemuze nikdo chtit vic nez 4,5 nasobek platu i kdyby tvoji vinou shorelo narodni divadlo (pokud to bude neumyslne)

(reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

4.10.2014 v 18:29 | Nahoru | #47

sered píše: Laik se divi,odbornik zasne!
koukam jak se tady utkavaji dve skupiny lidi z MCZ: opravari a ti co maji smulu a daji si [napriklad] motorku nekam spravit.
Je snad samozrejme, ze pri rijmu do opravy prejimaci technik udela prejimku zarizeni a to tak ze v nekterych servisech velmi porobnou vc.treba zkusebni jizdy. Potom vypise zakazku vcetne max. tolerance ceny.
Cokoli se s s opravovanym zarizenim stane v dobe od predani do opravy po jeho prevzeti jde pochopitelne k tizi servisu. Z tohoto duvodu jsou slusne servisy pojistene. V pripade takove udalosti zhoitovi fotodokumentaci a dalsi oprava nejde k tizi chudaka zakaznika ale je resena mezi servisem a pojistovnou!
Takze pani garazisti - nechte se pojistit a nehazejte vase silne ruce ktere trhaji srouby na bedra zakaznika!

a ted do me!!!



Ahoj, jsem pojištěnej, ale kdybych měl prohlížet součástku po součástce při přejímce motocyklu do opravy tak by se ti asi nelíbilo tam být celý den, jak sundavám kapoty, nádrž a sepisuju podrobný protokol jak na tom je tenhle a tenhle díl a ještě by jsi mi zaplatil vlastně demontáž/montáž kapot a jiných dílů, abych se k nim vůbec dostal, a věř, že i na mírně jeté motorce se najdou díly na výměnu, o kterých v době přejímky nevím a ani nemůžu vědět jak na tom jsou, když jsou schovaný pod kryty, plasty nebo jiným dílem, nejsem jasnovidec a ani vlastníkem křišťálový koule... Každopádné ihned jak na nějaký takovýto díl narazím tak volám majiteli a domlouvám se na dalším postupu co a jak... Příjde mi nefér házet na pojišťovnu věci, které souvisí se zanedbanou údržbou, třeba brzdové hadice se mají měnit po 4 letech, kdo to dělá??? Kdo max. po dvou letech mění chl. kapalinu? Měl jsem tam motorku na výměnu těsnění na vodní pumpě, kryt vodní pumpy se mi po odmontování rozpadl v ruce, majitel tam lil vodu z kohoutku. To samý brzdovka, Superbike co měl bod varu 130°C a konzistence připomínala čaj s rumem do kterýho někdo nahlenil atd...atd... Občas si čtěte i manuál výrobce co máte kdy a jak měnit a ne jen jezdit a když se to posere tak ještě vynadáte mechanikovi, kterýmu to zůstane v ruce vámi zanedbanou údržbou... Jasný když to zkurvím já tak to zaplatím nebo má pojistka, ale co už je nakurvený tak to ani kua omylem...

e: a třeba u 1,2HTP upozorňujem majitele, že jim můžou při výměně oleje kvůli napínáku rozvoďáku přeskočit rozvody a že možná ani neodjede

Naposledy editováno 04.10.2014 19:01:01

(reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

4.10.2014 v 18:57 | Nahoru | #48

PEPAFJR píše: Ano pokud přetáhneš spoj tak jsi lempl a měl by jsi si to zaplatit sám.


Od tebe to beru, ty všeználku

(reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

4.10.2014 v 18:58 | Nahoru | #49
gugo> to nebylo na tebe

Servis odmitl zodpovednost!

5.10.2014 v 02:31 | Nahoru | #50
vubec se s nim o tom nemas bavit...mas zavolat pravnikovy...a prijit tam s nim...on mu to vse vysvetli...nebo staci jen pohrozit pravnikem a oni otoci...nenech si srat na hlavu!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i venceslaus 31 22.7.2023 v 18:57 kratkej01
Repas zadního tlumiče Triumph Tiger 900/885i, Triumph Tiger 955i čabry 11 16.9.2022 v 14:05 jetam
Regulátor dobíjení Triumph Tiger 955i Medvědtigr 12 10.7.2022 v 19:42 venceslaus


TOPlist