paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nežádoucí "turboefekt"
25.9.2014 v 18:32
Řeším teď na CB problém s kterým si už nevím rady.
Situace je taková že mašina chytne na první ťuknutí ať je studená nebo teplá, líta naprosto v pohodě, táhne krásně ale hlavní zádrhel je při jízdě v nízkejch otáčkách.
Jakmile jedu někde pomaleji na 1-2-3 a držim motor pod 3 tisíce ot. tak se dusí jako blázem, jakmile se ručička otáčkoměru přehoupne přes tři tisíce tak mašina vyletí a jede normálně.
Obvzlášť na popojíždění v kolonách a po městě je to fakt suprová věc, člověk chce plynule odjet z křižovtky ale motorka se jen sune a najednou vypálí. Někdy je to lepší, někdy se to zhorší ... co na to má vliv to jsem nebyl schopnej vypozorovat.

Co bylo děláno/kontrolováno:
- minulej týden byly dělaný komplet karburátory od vyčištění po seřízení - ty bych tak vyloučil
- jsou daný nový svíčky
- filtr je zkontrolovanej a čistej
- mašina nežere olej, nekouří, voda nemizí - motor je OK

Tonoucí se stébla chytá aneb poslední co mě napadá ...
- úděsně se lepí spojka - mohlo by to mít nějakej vliv?
- pokud jede studená mašina na sytič tak otáčky drží někde pod 2. tis ot/min - zdá se mi jako by se sytič neotvíral úplně ?
- jsou pomačkaný oba svody - promáčklý tak zhruba do čtvrtky obvodu

To je vše co mě napadá ...

V čem by mohl být zakopaný pes?


Předchozí
1 2
Následující

Nežádoucí "turboefekt"

28.9.2014 v 19:10 | Nahoru | #31
OK, zavírám, informací mám už dost. Beztak tu většina mluví o koze a druhá o voze. Těm co slušně poradili děkuju, druhejm vzhazuju ať si jdou rozumovat jinam. Potřeboval jsem jen vědět na co víc se zaměřit, né se tu zase dozvědět od rozumbradů co mašinu ani mě nikdy neviděli o domácim kutilství (kterýho mimochidem zastáncem nejsem a mašina v takový sestavě jaký je jezdila v POHODĚ a až na výfuk je co se týká motoru v ORIGO stavu!). Druhá půlka tu začne radit jak správně s malym dvouválcem jezdit. By mě jeblo ...

Nežádoucí "turboefekt"

28.9.2014 v 22:06 | Nahoru | #32
začínáš k tomu mít dobrý přístup, aby tě všichni poslali do kosoštverca. bo zatím ti tu všichni radili velice slušně na toto forum.

- jestli to servisoval někdo, kdo ví, co dělá, tak by to fungovat mělo a v seřízení chyba nebude.. takže jak píšou ostatní, mechanická závada... memtrána, pružina, ucpané trysky, popraskané gumové "hrdla mezi airboxem a karbecem, karbecem a motorem a saje to bokem...
- na cb500 sem nejel, ale LTD 454 (předchůdce GPZ500/ER500) sem měl a pod 3 to fakt jede tak na 1ku, možná 2ku...
- esi to před tím fungovalo a teď ne, tak je to benzínem, nebo elektrikou... nic jiného tam není
- asi tu ještě nikdo nepsal, abys při nastartovaném motoru položil ruku na motor nebo třeba kabely od svíček, popř. přidej plyn. jestli tě to pokope, tak to je kabelama a fajkama. svíčkama to není
- vzduchový filtr je čistý? jako, že je vypadá čistý nebo má najeté např. 1000-5000.... jestli má 10 nebo 15tis, tak čistý není, i když to tak vypadá

ono by se toho asi našlo víc, ale to už chce člověka, co se v motorkách hrabe a ví co a jak.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 PidaCZ 7 2.5.2024 v 16:27 Gahan37
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 mta 1 9.4.2024 v 09:27 yan71
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
radost Honda CB 500 Sunshine011 16 20.11.2023 v 07:08 ja1
Ukazatel zařazené rychlosti CB 500 ... Honda CB 500 Starouš1968 4 14.10.2023 v 21:40 Kokin


TOPlist