Situace je taková že mašina chytne na první ťuknutí ať je studená nebo teplá, líta naprosto v pohodě, táhne krásně ale hlavní zádrhel je při jízdě v nízkejch otáčkách.
Jakmile jedu někde pomaleji na 1-2-3 a držim motor pod 3 tisíce ot. tak se dusí jako blázem, jakmile se ručička otáčkoměru přehoupne přes tři tisíce tak mašina vyletí a jede normálně.
Obvzlášť na popojíždění v kolonách a po městě je to fakt suprová věc, člověk chce plynule odjet z křižovtky ale motorka se jen sune a najednou vypálí. Někdy je to lepší, někdy se to zhorší ... co na to má vliv to jsem nebyl schopnej vypozorovat.
Co bylo děláno/kontrolováno:
- minulej týden byly dělaný komplet karburátory od vyčištění po seřízení - ty bych tak vyloučil
- jsou daný nový svíčky
- filtr je zkontrolovanej a čistej
- mašina nežere olej, nekouří, voda nemizí - motor je OK
Tonoucí se stébla chytá aneb poslední co mě napadá ...
- úděsně se lepí spojka - mohlo by to mít nějakej vliv?
- pokud jede studená mašina na sytič tak otáčky drží někde pod 2. tis ot/min - zdá se mi jako by se sytič neotvíral úplně ?
- jsou pomačkaný oba svody - promáčklý tak zhruba do čtvrtky obvodu
To je vše co mě napadá ...
V čem by mohl být zakopaný pes?
- jestli to servisoval někdo, kdo ví, co dělá, tak by to fungovat mělo a v seřízení chyba nebude.. takže jak píšou ostatní, mechanická závada... memtrána, pružina, ucpané trysky, popraskané gumové "hrdla mezi airboxem a karbecem, karbecem a motorem a saje to bokem...
- na cb500 sem nejel, ale LTD 454 (předchůdce GPZ500/ER500) sem měl a pod 3 to fakt jede tak na 1ku, možná 2ku...
- esi to před tím fungovalo a teď ne, tak je to benzínem, nebo elektrikou... nic jiného tam není
- asi tu ještě nikdo nepsal, abys při nastartovaném motoru položil ruku na motor nebo třeba kabely od svíček, popř. přidej plyn. jestli tě to pokope, tak to je kabelama a fajkama. svíčkama to není
- vzduchový filtr je čistý? jako, že je vypadá čistý nebo má najeté např. 1000-5000.... jestli má 10 nebo 15tis, tak čistý není, i když to tak vypadá
ono by se toho asi našlo víc, ale to už chce člověka, co se v motorkách hrabe a ví co a jak.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 | PidaCZ | 7 | 2.5.2024 v 16:27 Gahan37 |
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 | mta | 1 | 9.4.2024 v 09:27 yan71 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
radost Honda CB 500 | Sunshine011 | 16 | 20.11.2023 v 07:08 ja1 |
Ukazatel zařazené rychlosti CB 500 ... Honda CB 500 | Starouš1968 | 4 | 14.10.2023 v 21:40 Kokin |