Naposledy editováno 08.12.2013 23:12:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 jede 170km/h.. Je to možné?
thom.s>no .. realne to mozna je, z kopce, hodne velkeho kopce
ale sedet bych na tom nechtel
takový kopec v ČR není
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 jede 170km/h.. Je to možné?
thom.s>fockewulf> ani takovy hrdina, ktery by to zkosuel
jo tak to se pleteš, znám minimálně dva, co by do toho klidně šli, už teď jim jawy frčí(dlouhodobě po dálnici) kolem 140-150 a nejenom z kopce a s větrem v zádech, z toho jeden má podvozek komplet origo a jeden komplet implantovaný z japončíka
Hodně třipadin dokáže rafiku tachometru na delší rovince nebo nejlíp z mírnýho kopečka hodit i za 140.
V těchhle rychlostech však už je fyzicky cítit že rám motorky má silnou tendenci se vlnit a pokud v týhle rychlosti chytíte nerovnost na asfaltu - koleje nebo větší výtluk - nastává krocení divokého koně Jedna věc je to rozhulákat, druhá věc je se na tom udržet a ve finále potom s historickejma brzdama zastavit
Časem dost lidí přišlo na to že veškerý úpravy motoru aby se z toho dostalo maximum mají jednu velkou nevýhodu a to životnost některých součástek v motohodinách a potřebu velké servisní péče.
Každý svého štěstí strůjce
Moje bejvalka 634 umela kolem 130 - 135, ale byla to smrt, kazda nerovnost to rozvlnila ze jsem si pripadal jak surfar brzdy nula, o dymu za mnou nemluvim nedejboze nejaka zatacka, to jsem vybiral i ocima lol
170 ta motka nemuze udelat, neumim si predstavit ty otacky, pri mensi rozete nebo vetsim sekundaru chybi tah.. nehlede na to, ze fakt netusim, k cemu by takova rychlost na Jawce byla dobra
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 jede 170km/h.. Je to možné?
Motor na to asi má aby se po úpravě na tuto hranici mohl dostat, zbytek stroje však s těží. Otázka zní k čemu je to dobrý že pojedu na vteřinu 170 s pocitem smrti na jazyku, když rozumná cestovní rychlost jawy je tak 110...
laďa prášil>No, neměl jsem už pár let čas ani chuť třiapůlu seřídit a už se mi ozývá ložisko na klice, ale svýho času pár let zpět, jsem jel v závěsu za nějakým seatem na úseku Litovel -Olomouc několik km tachometrových 182, takže snad 160, nebo aspoň 150, kromě druhého karburátoru a otevřeného výfuku, jestli se tak dá říkat kusu trubky v tlumiči, nemám žádné úpravy. Jak tu někdo psal, že z výroby má jawa velké rezervy, tak to je blbost, z výroby je pro další úpravy dost nevhodná=myšleno škoda času a peněz. Jinak napřesno to zjistit snad jen přepočtem otáček nebo GPS. Ale takhle jsem jawu předělal v asi 17000km a teď mám okolo 50, s poslední klikou jsem najel dost, ale předtím mi odcházely středový ložiska, 1-2x do roka GO, ale to mě bavilo asu tak 4 roky, kupodivu se pak zjistilo, kde byl problém. JE mi jasné, že takový záhul dostávala neoprávněně, zkusila jak malamut, ale zase jsem se snažil ji udžovat . Kupodivu jsem nikdy jsem nezadřel, jen jednou skrz propálenej píst, byla vada odlitku, ale musel jsem to složit, vydržel cca 300 km kotel a pak 100 km jako totální šrot dojela na jeden válec. Jinak jenom ložiska, nebo občas něco v převodovce, ale to už taky 20 tisíc nic. Asi dobrý díly
přezdívka trefná
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 jede 170km/h.. Je to možné?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 jede 170km/h.. Je to možné?
Robinsson>TADY ten člověk si s tím už hodně vyhrál jazýčkové sání dva karburátory upravený válce. Max tam má na digi tacho vyfocenou přes 150 kmh
Pěkná práce, ale bohužel zbytečná
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 jede 170km/h.. Je to možné?
Robinsson>Tady vubec nejde o to se srovnávat s japonskýma vysokootáčkovýma motorama, ale spíš o to se odlišit a předvést. A taky co si uděláš sám a funguje to tak z toho máš obrovskou radost.
Já to píšu proto, že jsem dříve měl také 350/639, furt jsem upravoval, laboroval, nějak to prostě jelo. Pak jsem sedl na RD a zjistil, že to snad není ani možné
www.sidecar-cz.com/Modely/Jawa29.html
Jinak moje sice už letité, ale přesto dost bohaté zkušenosti s 634-kou - po několika málo kilometrech plnýho knedlu z jí vyštveš na stořicet a za dalších pár kiláků se Ti rafne. Celkem to obnáší takovejch deset, patnáct kiláků. I když v těch dnešních vedrech by to mohla stihnout i do desíti. Za študáckejch let jsem na ní jezdil denně do školy, do vedlejšího města. Tehdy to bylo těch patnáct kilásků, z jara, nebo na podzim to zvládala, ale hicech už se jí muselo nechávat trochu oddáchnout, nehnat ji.
Nebývalo to nic fatálního, stačilo jí pak jen nechat jet na vymášklou spojku, bez motoru, setrvačností a motor se trochu zchladil a mohla jet zas dál. Nicméně to znamenalo výbrus po každé sezóně.
Byla to ta z prvních 634, z výroby ještě v lakovaných blatnících, bez chromu.
Pravdou je, že Bizon na tom byl zřejmě ještě hůř. Toho jsem sice měl necelý rok, ale přesto jsem zažil jeden propálenej píst, podruhé zas utrženej v čepu.
Prostě JAWA v dobách rozvinutého socialismu, to byla universita na automechanika svépomocí, ta fakt vyškolila každýho.
Nejsilnější sériová Jawa je s motorem 638. V dobrém stavu a seřízení má maximálku 125-130km/h (po rovince, bezvětří, normální posaz). A to je rychlost reálná, nikoliv to co ukazuje tachometr. Změřte si to třeba GPSkou. Motor 638 v dobrém stavu dokáže jet maximálkou nonstop bez přehřívání, dokud nedojde benzín.
Tyhle motory jdou upravit tak, že vytáhnou 150 (reálných, né tacho), jenže to jsou úpravy, o kterých se vám nezdá. A hlavně to ladění....
Jinak po úpravách by se s 350 těch 170km/h možná dalo vyždímat, ale za ty prachy a čas co by do toho člověk narval si koupí japonce a to už je sakra jiná písnička, nehledě na to, že ikdyby někdo motor opravdu upravil aby dokázal jet 170, tak origo podvozek to nemá šanci pobrat! Když sem koupil svou 638, tak měla podvozek ještě v origo stavu, tzn. i buben vředu a nad 120 se s tím nedalo jet.