2 reakcí na tento příspěvek Máte zkušenosti s Ducati?
1 reakcí na tento příspěvek Máte zkušenosti s Ducati?
1 reakcí na tento příspěvek Máte zkušenosti s Ducati?
A poruchové to taky není, poruchová je jen mrdka, u které zanedbal předchozí prasemajitel údržbu a servis - viz. můj bývalý nejlepší kámoš (předtím měl pouze japonce a k Dukně se choval bohužel stejně), koupil si 996, s těžkým srdcem na ní vyměnil olej, a když si jednu sezonu pojezdil a zjistil, že to potřebuje servis a kolik to stojí, tak ji radši prodal. Tohle když té motorce udělá třeba i několik majitelů za sebou (opět vím o jedné 916, která neviděla servis 30 tis km!! ) tak se není čemu divit, že je v motoru spoušť... :o
U dvouventilu je údržba vcelku jednoduchá a zručnej člověk to zvládne doma .
Taky záleží na tom , kde se kupují díly - v D-moto chtějí za řemeny a půlkroužky asi 2700 , jinde jsem je sehnal za necelých 1600 (originál Ducati) .
Kdyby každej dával motorku do značkovýho servisu , tak ty rozdíly nebudou tak velký
1 reakcí na tento příspěvek Máte zkušenosti s Ducati?
Jedno ale musím přiznat:Začínal jsem na Japonským jednoválu,ale zkusil jsem Ducati(jen motor v rámu cagivy),a to se nedá zapomenout...Mám ji zas...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s Ducati?
Zkušení Dukaťáci mě kdyžtak opraví?
V kostce: Jaký sračičky? :D
Naposledy editováno 15.02.2008 20:52:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s Ducati?
2 reakcí na tento příspěvek Máte zkušenosti s Ducati?
Po mechanické stránce jsem to studoval-je to jak motor z Golfa-vyrábí se od nevidím do nevidím ve stejném (osvědčeném) provedení.
Když tady shrnu toto dohadování,tak je to jednoznačné,že nejvíc prudí "Honďáci",kteří si zakládají na pověstné bezporuchovosti svých strojů.Já jsem technický typ,takže mě dokonalé věci neberou....
Po Itálii sáhnou hlavně ti,pro které znamená motorka emoce.Ti co chtějí spolehlivý dopravní prostředek ve sterilním provedení,nechť dají přednost japoncům...
A bláboly o drahém a častém servisu jsou naprosto bezpředmětné-kdo chce na motorce šetřit,tak ať si ji nekupuje vůbec,čímž ušetří nejvíc,nebo si koupí mašinu do vitríny-nulový servis.Stejně jsou největší položky samotný nákup,pohonné hmoty,a spotřebka(gumy,řetězovky,a.j.)což platí jak pro Itala tak pro Japonce...
1 reakcí na tento příspěvek Máte zkušenosti s Ducati?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s Ducati?
jens38>japonec až na konec
špageta, srala se, tak šla do světa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s Ducati?
havrajz>jens38>japonec až na konec
špageta, srala se, tak šla do světa
to se ale nerýmuje :o
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s Ducati?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s Ducati?
špageta tyadyadá,
srala se tyadyadá,
tak šla do světa tyadyadá.
tak bych to bral
Někdo tu psal, že akorát na 7/999 , když zmohl, tak to nedělalo dobrotu, ale teda nevím co se ještě sere..... to ti nevytýkám, jen mě pouč, ať toho vím víc....
Na servis je drobet náročnější, než japonci...ale je to tak hrozný, jednou za 10 tisíc km vyhodit pár peněz? Na druhou stranu je dobrý, že je to náročnější, páč si to nekoupí jen tak nějakej hňup na balení holek (vyjímky jsou...) .
A co se peněz za servis týče.....po dvoutaktu už asi nic dražšího nebude, takže mě to kohouta nesrazí (to mám dvouventil s mokrou spojkou...takže to nebude nikterak drahý ani). Jsem já to blázen, když si jakožto student koupím motorku, která se JEN a JEN sere?
Já osobně jsem chtěl něco extra,něco jiného než Japonskou spotřebku...
Je to jak dohadování se o autech-naprostá většina lidí v čechách nezná nic jiného než WW v TDI a Škodovku.Kdo má něco jiného je pro ně blb...
Anti>Jak sis jako udelal mokrou spojku? to jsi zrusil gufero, nebo odvrtal blok? lol
Nebo snad na tom mas ten derovanej kryt a jak zaprsi, tak z toho mas mokrou spojku
mi teda vysvetli
edit: japonsky jednovalce, ze nejsou drzaky? mi ukaz cokoli spolehlivejsiho a odolnejsiho, nez treba xt600
Naposledy editováno 16.02.2008 19:42:28
Jinak jsi zvolil správný příklad,XT patří mezi nejspolehlivější a nejméně náchylné...
Udělat mokrou spojku není zas takový problém.Stačilo "upravit" víko motoru(odstranit přepážku),namontovat hliníkový koš a dodat do toho "mokré" lamely.Ono to rachtání suché spojky opravdu vyvolává zdání,že je motor před smrtí.Mě se to prostě nelíbilo,stejně jako fakt,že suchá spojka odchází jako komplet(včetně koše).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s Ducati?
Anti>
Když tady shrnu toto dohadování,tak je to jednoznačné,že nejvíc prudí "Honďáci",kteří si zakládají na pověstné bezporuchovosti svých strojů.
sice mám Hondu, ale kvůli tomuhle tu faktneprudím, a ani nechci prudit. Jen mě prostě fascinuje, jak majitelé Ducati dělají ze svých motorek "něco víc"...skoro takový trochu "povyšování" - něco ve stylu Já mám ducati a kdo má víc. A mnozí také nedokáží uznat, že nic není dokonalé, a kdykoliv chci s někým diskutovat na téma Ducati, tak si hned myslí že chci prudit....tož tak, nemyslím to ale vůbec nijak zle
1 reakcí na tento příspěvek Máte zkušenosti s Ducati?
no rozhodne to nevyvraci tvrzeni, ze japonsky jednovalce jsou drzaky
no to je zajimavy s tou spojkou, to jsi pouzil stejny kos, jako se dava do suchych spojek? Kolik jsi uz na tom takhle najezdil? Zvysila ta uprava zivotnost toho kose?
Ja co mam zkusenost z japoncu, tak i kdyz je ta spojka "mokra" tak, kdyz se to po case rozdela, tak je cely kos i s lamelama dost suchy(zadny ostrik spojky nebo neco takoveho tam neni) takze predstava, ze by ti olejovy film pomohl ochranit kos pred zasekama od lamel si myslim dost nefunguje, ale nevim jiste, jen muj nazor