jako maturitní práci jsem si vybral hru ve flashi. Maturoval jsem sice tři měsíce zpátky, ale stejně, nechce si to někdo zahrát?
Jaký jste udělali nejvyšší skóre?
Flappy pig :))
Pokud vám blbne první odkaz, zkuste tento. První je ale lepší - roztáhne to na celou obrazovku.
edit: Hraje se to mezerníkem nebo šipkou nahoru. Cílem je, dostat se co nejdál.
Naposledy editováno 04.09.2014 13:34:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahrajte si mojí hru. :))
Mr.Dreamer píše: No, já třeba dělal prohledávání stavového prostoru při optimalizaci řešení strategických her. Kamarád, který dělal hru, se alespoň namáhal s nějakou 3D grafikou, měnícím se prostředím a animací. To co jsi převedl tady tě naučí za hodinu první YT video-guide.
Jasně, pokud to tomu, kdo tě zkouší stačí, tak proč se zbytečně namáhat, proto jsem také neříkal, že jsi to udělal špatně, ale že ta úroveň je nízko.
Ok, jestli jsi chodil na nějakou IT školu, tak to beru. Tohle je práce na všeobecné gymnázium, kde jsem si dával IVT jako 5. předmět, protože mě to prostě bavilo. :)
Nicméně obtížnost a složitost maturitních prací a maturity celkově mi přijde hrozně relativní, od té doby, co tu jsou státní maturity. Pro nás jsou např. nechutně lehké maturity z Aj, Čj, M, ale vlastně i toho IVT. Jo, když se nad tím zamyslím, tak dřív (a to nemyslím nějakou vzdálenou minulost, ale klidně 5 let zpět) byla maturita těžší. Teď se státní dají dát pouze se školní přípravou s přehledem na jedničky. Beru z pohledu gymnazisty.
Je pravda, že ta hra není nějak extrémně složitá - celkově ze všech objektů a snímků, bych řekl, že má do 200 řádků kódu, ale zároveň si nemyslím, že by ses to naučil z YT tutoriálu během hodiny.
1 reakcí na tento příspěvek Zahrajte si mojí hru. :))
Trochu mi to připomíná ročníkovku kolegy, kterej dělal v tý době digitální teploměr v unifikovaný škatulce, kterej mu ve finále ani správně nefungoval. A i přesto to obhájil a odmaturoval
Kam se ty maturity posouvají, je mi na zvracení .... Já nad tim strávil desítky hodin, ne sezení u PC, ale vymýšlení na papíře, navrhování, truhlařiny, elektroniky, osazení a usazení, ladění ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahrajte si mojí hru. :))
Boban10 píše: Ok, jestli jsi chodil na nějakou IT školu, tak to beru. Tohle je práce na všeobecné gymnázium, kde jsem si dával IVT jako 5. předmět, protože mě to prostě bavilo. :)
Nicméně obtížnost a složitost maturitních prací a maturity celkově mi přijde hrozně relativní, od té doby, co tu jsou státní maturity. Pro nás jsou např. nechutně lehké maturity z Aj, Čj, M, ale vlastně i toho IVT. Jo, když se nad tím zamyslím, tak dřív (a to nemyslím nějakou vzdálenou minulost, ale klidně 5 let zpět) byla maturita těžší. Teď se státní dají dát pouze se školní přípravou s přehledem na jedničky. Beru z pohledu gymnazisty.
Je pravda, že ta hra není nějak extrémně složitá - celkově ze všech objektů a snímků, bych řekl, že má do 200 řádků kódu, ale zároveň si nemyslím, že by ses to naučil z YT tutoriálu během hodiny.
Chodil jsem na převážně humanitní gympl. Z informatiky tam maturovali většinou tak jeden až dva lidé, hlavně kvůli tomu, že to nebyl žádný med a nebyl to průchod cestou nejnižšího odporu, ale co jsem slyšel od jiných, tak to jinde nebylo snadnější. Ale trochu jsem zapomněl, že vy už máte ty státní maturity. To ale mění pouze to, že kritika jde místo na školu na ministerstvo (tedy, pokud rozsah maturitní práce neurčuje škola).
S tou hodinou máš pravdu, šlo by to asi o něco rychleji, hned první odkaz se zdá být dost schůdný.
Piwell píše: Twe moje maturitní práce byla diametrálně odlišná. Pravda, je tomu přes 10 let zpátky, ale něco to znamenalo. Nebyla to na tu dobu totálně zastaralá 3,14čovina, která zabere doslova pár hodin práce.
Trochu mi to připomíná ročníkovku kolegy, kterej dělal v tý době digitální teploměr v unifikovaný škatulce, kterej mu ve finále ani správně nefungoval. A i přesto to obhájil a odmaturoval
Kam se ty maturity posouvají, je mi na zvracení .... Já nad tim strávil desítky hodin, ne sezení u PC, ale vymýšlení na papíře, navrhování, truhlařiny, elektroniky, osazení a usazení, ladění ...
Moje maturitní práce ze ZSV (základy společenských věd) byla taky odlišná. Téma bylo něco ve smyslu kulturního života v mé obci. Měsíc (samozřejmě né konstantní práce) shánění materiálů, rozhovorů se starousedlíky, studování lokální literatury,... A potom vytvořit nějakej ucelenej výtvor.
Tu hru jsem dělal fakt intenzivně zhruba tři dny. Teď bych jí dokázal udělat za hodinu a půl. Nejvíc času zabralo zjišťování, proč to nefunguje a co je špatně.
Mr.Dreamer píše: Chodil jsem na převážně humanitní gympl. Z informatiky tam maturovali většinou tak jeden až dva lidé, hlavně kvůli tomu, že to nebyl žádný med a nebyl to průchod cestou nejnižšího odporu, ale co jsem slyšel od jiných, tak to jinde nebylo snadnější. Ale trochu jsem zapomněl, že vy už máte ty státní maturity. To ale mění pouze to, že kritika jde místo na školu na ministerstvo (tedy, pokud rozsah maturitní práce neurčuje škola).
S tou hodinou máš pravdu, šlo by to asi o něco rychleji, hned první odkaz se zdá být dost schůdný.
Jo, když to člověk umí, ví přesně co a jak udělat, tak je to práce na pár desítek minut.