pořád jsem váhal nad motorkou, nakonec se ukázal největší problém rodina, která souhlasí pouze s moto s obsahem 125ccm(Mám řidičák do 35kw), prý se na tom vyjezdím a bude mi to stačit. Samozřejmě jsem tu načetl spoustu témat, vím že mi to stačit po nějaké době nebude, ale zásadní otázka: myslíte si, že má smysl(pomůžemi do budoucna), když teď koupím 125 (cbr,mito,aprilia) a za rok to prodám a koupím něco jiného - 600ccm ? Osobně si myslím, že když utáhnu jakékoliv moto na 25kw tak krom "stejné rychlosti - 130 vs 120" získám větší komfort a půjde na tom jezdit ve dvou, krom toho jí budu moct odškrtit a vydrží mi déle, jedinné co hraje do karet 125 je cena a hmotnost okolo 120-140kg. Díky za postřehy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skupina A2 - 125ccm x 650 ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skupina A2 - 125ccm x 650 ccm
Jelikož mam zkušenosti se závodama na jawě 50 pionýr, kde se tahá výkon neskutečně nahoru, tak ti můžu říct že otevřená 125 ve 2T nebude ono (nemam s tím sice zkušenost ale podle mě se to za chvíli rozsype, viz závody na pionýrech)
a 125 ve 4T no řekněme že vážim 100Kg měřim 187cm a rozjet na rovince cbr 125r na 100km/h trvá dost dlouho, z mírnýho kopce nebo za příznivých povětrnostních podmínek dám i 120km/h
a předjet auto který jede 80km/h je celkem problém...
Takže jestli chceš mít takovýhle "problémy" budiž, ale já mít papíry na silnější moto určitě bych slabší nekupoval...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skupina A2 - 125ccm x 650 ccm
Pavlik88> Díky za postřeh, vážím o 30 míň, ale asi to nebude žádnej zázrak. Jako ten otevřenej 2T je poruchovější(co jsem četl), servisy dražší, ale jedná se o moto pro mě na 2 sezóny max, navíc to podle všeho je malá raketka. Furt se rozmyšlím mezi 620SS(25kw) nebo Mitem 125(24kw). Je to dilema. Díky
1 reakcí na tento příspěvek Skupina A2 - 125ccm x 650 ccm
Já bych volil z nekapotovaných pětistovek Kawasaki ER-5, protože je to v dané kategorii co do poměru cena-výkon asi nejlepší stroj a ještě ti zbyde dost peněz na vybavení (na helmu, oblečení, základní vybavení počítej 20-30tis.)
Z 250-400 bych bral malého Duka od KTM, ale ten bude asi stát ranec, protože to je relativně nový stroj.
Každopádně přeju hodně zdaru
edit: fakt doporučuju zapřemýšlet o výhodách naháče, věř mi, že vím, o čem mluvím. Ducati jsou krásný stroje, ale možná bych začal něčím méně komplikovaným. Váha stoje a průběh výkonu motoru jsou faktory, které neradno podceňovat. Navíc pokud seškrtíš větší stroj, který na to není stavěný, na 25kW, tak si moc legrace taky neužiješ
Naposledy editováno 25.08.2014 11:47:59
1 reakcí na tento příspěvek Skupina A2 - 125ccm x 650 ccm
1 reakcí na tento příspěvek Skupina A2 - 125ccm x 650 ccm
1 reakcí na tento příspěvek Skupina A2 - 125ccm x 650 ccm
hlavně dváca je pro dospělýho k ničemu. zaprve nejede a je opravdu nebezpečnější než silnější motorka když se budeš motat v provozu jak špina v kyblu a budou tě do kopečka předjíždět kamiony a za druhý se na tom zrovna moc nenaučíš, vzhledem k tomu že je ta motorka podstatně lehčí, slabší, poloviční gumy atd tak celý chování je úplně jiný a maximálně by ses naučil zlozvyky který by ses hned zase odnaučoval protože ta jízda je úplně jiná
Když tě přehlídne auto, je jedno na čem jedeš. Osobně považuju výkonnější motorku za bezpečnější do cca 60kw, pak se situace obrací, nejvýkonnější motorka co jsem řídil bylo BMW S1000 RR.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skupina A2 - 125ccm x 650 ccm
Jinak mě napadl ještě tenhle stroj: Cagiva River, je tady v bazaru dostupná ve verzi 500 i 600ccm a do 35kW se krásně vlezeš, krouťák v pohodě, takže odpich i ve dvou dostatečný. Dělaly se verze 32 a 25 kW, ale typuju, že 25kW bude škrcená, takže se to chce poptat u majitelů, jak to s tim je. Verze 500 má 28kW.
Fogi píše: Mita se vůbec neboj, mám ho pátou sezonu a skoro bez poruchy Oproti aprilii to jede o něco lépe Jen je se třeba o to starat A když se natom naučíš a budeš to mít v ruce, tak v serpentínah s tím pozlobíš né jednu šestku
Říct, že to máš 5 sezón bez udání kolik toho najedeš je fakt užitečná informace1 reakcí na tento příspěvek Skupina A2 - 125ccm x 650 ccm
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skupina A2 - 125ccm x 650 ccm
protože aby se naučil na silnější motorce tak si koupí přehnaně slabší která se bude ovládat úplně jinak aby se to na silnější zase odnaučoval.
dává to smysl? samozřejmě že ne
malá motorka je o moc lehčí, má jinej podvozek, jiný gumy a taky vlastně úplně jiný rozměry takže technika jízdy bude diametrálně odlišná
memphis.unv píše: stassek> užší gumy nejsou nevýhoda ale důvod proč.
protože aby se naučil na silnější motorce tak si koupí přehnaně slabší která se bude ovládat úplně jinak aby se to na silnější zase odnaučoval.
dává to smysl? samozřejmě že ne
malá motorka je o moc lehčí, má jinej podvozek, jiný gumy a taky vlastně úplně jiný rozměry takže technika jízdy bude diametrálně odlišná
řekl bych že SV má 110 a 160 vzadu, Mito má 110 a 150. Většina tady doporučovaných 500 má užší pneu, hroší rám i podvozek. Nevím z čeho usuzuješ že se na něm jezdí jinak (hůř)?
Naposledy editováno 27.08.2014 06:33:01
Loni tu byl borec ktery resil uplne totez - rodina, zkus pohledat, tema bylo hodne zazivne, mozna tam nacerpas inspiraci. Mozna jim to tu dej i precist, ikdyz...
Btw: moje rodina klasika odkojena za komaru kde 500 byl objem povoleny akorat policajtum a 350 vrchol techniky taky dlouho nedokazala pochopit, kdyz jsem si domu dotahl bandoura a ky hej, mamina se ted rada necha svezt. Ale je fakt ze to uz jsem byl delsi dobu vyleteny z baraku.
Prosaď si šestikilo, vem rodinu na nějakou motoakci. Pokud o tom vlastně nic neví a nikdy na tom neseděli tak ti to nedovolí nikdy. Jinak řečeno "NEZKUSÍŠ = NEZJISTÍŠ, NEZAŽIJEŠ"
Jinak přesně jak píše Jioolk, vem si babetu a jeď do provozu, to je teror. Můžeš ject na pohodu i na silný mašině a když se bude nějakej frajer lepit na prdel, tak mu snadno ujedeš.
Naposledy editováno 28.08.2014 08:53:35
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |