1 reakcí na tento příspěvek odchazeji svicky v 1 a 4 valci
Nejak se ti to uchcava
2 reakcí na tento příspěvek odchazeji svicky v 1 a 4 valci
Bejt Tebou tam vrazim zpátky origoš vejfuk a hned budeš vědět kde je chyba :)
1 reakcí na tento příspěvek odchazeji svicky v 1 a 4 valci
Golego,trochu se pleteš s tím laufem a podle tebe tím pádem bohatou směsí..je to právě naopak.
A iridiový svíce jsou v originálu montovaný a funkční rozdíl mezi nimi a obyč provedením je pouze v km životnosti toď vše.
Já bych to viděl tak, že kde koupil motocykl jej seskládali chybně a motocykl se chová záludně.
Na Olomoucký motobazar nejsou již delší dobu dobré recenze.
Čus S
a nějak jsem u svý mašiny v originále měl obyč NGKčkový svíčky, a moc teda nevěřim, že by měl on iridiový, a že neni rozdíl mezi obyč a iridiovou nemáš pravdu Ty...životnost je jedna věc, tenčí hrot třeba druhá, a tak dál a tak dál
casius007 píše: Civky jsou prověřené. Zítra jdu vyzkoušet klapky. Dříve jsem si nevšiml, že by jela špatně na dva valce. Ale další věc je, že jsem tam narval uřvany vyfuk. Ale strikacka by jsi to měla vše nastavit sama. No nevím. Možná to může být jedna z jednotek. A to nevím jak vyzkoušet.
Člověk to tady může psát pořád dokola jak kolovrátek...Jednotka si nic nedoladí sama! Možná zvládá mírné korekce v nízkých otáčkách, ale to je vše. Navíc tvoje motorka myslím nemá ani tu lambdu, když to vezmeme do detailu. Právě jak tady psal někdo nade mnou, proto se mapy dolaďují na konkrétní úpravy stroje.
Naposledy editováno 21.08.2014 14:18:18
1 reakcí na tento příspěvek odchazeji svicky v 1 a 4 valci
...životnost je jedna věc, tenčí hrot třeba druhá, a tak dál a tak dál
Seš teda Power Commander..
Zdarec S
Tlakování nádrže - nejspíš jde o podtlak, který vytvoří odběr paliva čerpadlem při ucpaném odvzdušnění. Někde máš skříplou hadičku pod nádrží, nebo zdeformovaný nátrubek, jak se to furt rozdělává a někde pokládá, pak zase skládá, zkrátka je to nějak ucpané. Zkoušet jezdit s pootevřeným víčkem nádrže nedoporučuji
Uchcávání krajních válců - zkus přehodit vstřikovače z 1 a 4 za 2 a 3. Až to zas začne blbnout, kontrola je jednoduchá - jak jistě víš - plivnutím na kolena
Toto je nejlevnější diagnostika, až když se neosvědčí, šel bych hlouběji.
Důležité je taky pečlivě zkontrolovat, jestli je vše správně poskládané a pozapojované.
MIL nic nevyblikává?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odchazeji svicky v 1 a 4 valci
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odchazeji svicky v 1 a 4 valci
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade | Rob7802 | 24 | 16.8.2023 v 10:15 Rob7802 |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... | PůlPlyn | 2 | 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn |
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade | KaBrnak88 | 8 | 8.5.2022 v 19:57 lecomondo |