1 reakcí na tento příspěvek Závit olejové vany
1 reakcí na tento příspěvek Závit olejové vany
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závit olejové vany
1 reakcí na tento příspěvek Závit olejové vany
1 reakcí na tento příspěvek Závit olejové vany
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závit olejové vany
gugo píše: Zavit ti prece netesni ne ? Mel by si tam mit medenou nebo hlinikovou podlozku. Takze bud novou nebo pokud je medena tak "vyzihat" tzn ohrat do ruda a zchladit do vody. Pak nasadit, s citem utahnout.
Existuji i zavity ktere tesni.Ale v tomhle pripade je to jemna metrika.Jinak tady jsou hlinikovy podlozky.Zihana med je na ten moment meka.
Jinak co se tyce opravy,tak bych dekl urcite sundal,udelal zavit,srovnal na freze dosedaci plochy a vycistil rovnou saci kos.Otazka casu cca 1hodina.Delat zavit na motce je prasarna.Nahrnes do motoru magnesiovy spony z novyho zavitu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závit olejové vany
Jinak tedy nebudu ti nejak rozporovat pouziti Cu podlozek dle momentu, popravde ani netusim jestli je mekci hlinik nebo med, spis bych rekl ze hlinik. Ale rozhodne vim, ze na duku se utahuje vypustni sroub se sitkem na 30Nm a je podnim v origo stavu Cu podlozka.
Tedy ne ze bych soudruzi v Rakousku obbcas nekde neudelali chybu, ale zrovna to pouziti podlozky na tehle motorce zadnou chybu nezpusobuje
PS: ja mam v servisnim manualu na vypustaku 11Nm a na tech sroubech od vany 10NM, nejlip tesni medena podlozka a neni na skodu do zavitu vypustaku namotat teflonovou pasku.
Naposledy editováno 20.08.2014 18:03:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závit olejové vany
gugo píše: StiefTomas> To vim taky, ze existuje zavit kterej tesni, ale jeste jsem ho nevidel na vypustnim sroubu oleje. Ani u motorky ani u auta.
Jinak tedy nebudu ti nejak rozporovat pouziti Cu podlozek dle momentu, popravde ani netusim jestli je mekci hlinik nebo med, spis bych rekl ze hlinik. Ale rozhodne vim, ze na duku se utahuje vypustni sroub se sitkem na 30Nm a je podnim v origo stavu Cu podlozka.
Tedy ne ze bych soudruzi v Rakousku obbcas nekde neudelali chybu, ale zrovna to pouziti podlozky na tehle motorce zadnou chybu nezpusobuje
Pokud měděnou podložku vyžíháš, uděláš do ní rýhu pomale nehtem...Jinak netvrdím, že tam měď být nemůže...Duka 640 jsem jezdil, takže ho trochu znám...Ale spíš si myslím, že ty podložky nejsou z čistý mědi, nebo nejsou žíhaný...Ale určitě jak říkáš je nejlepší na těsnění vyžíhaná měď než klasická podložka...V tom s tebou plně souhlasím...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závit olejové vany
gugo píše: StiefTomas> Vyzihana med ti behem kratke doby zase ztvrdne, proto se taky ta podlozka ma zihat predtim nez ji tam das ne ?
No tak to nevím hele....Já většinou když si vyžíhám měděnou podložku, tak je už měkká celou dobu...Je to něco podobného jako když vyžíháš ocel...Taky už zůstane vyžíhaná...Ale nechci se hádat..Co se týče žíhání mědi, nejsem odborník :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |