1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zx-6r
Jerrzy píše: Aha.. Ok tak díki moc za odpovědi. A rybíz, vážně by to šlo a nebo je to myšleno ironicky ? :D
Jasně, že by to šlo. Když odpojíš fajky 3 a do toho posledního válce nastříkáš trošku montážní pěny, tak z toho máš 125 ccm a můžeš na tom rajtovat od 16 let.
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zx-6r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zx-6r
Jerrzy píše: tak je mi 19 za chvíli 20 tak by mi to stacilo snížit na to 500. A má to nějaké vedlejší úcinky ?
Heleď jak říkají kluci, pětikilo z toho neuděláš a víš proč? Má to objem 600 a 4 válce. 600/4=150, tzn. můžeš snižovat vždy o 150. Buď odpojíš jednu fajfku na 450, dvě na 300, nebo 3 na 150. Jináč to prostě nejde. Leda by sis koupil litrovou Kawu, tam to skáče po 250, takže by ses na 500 dostal.
Ale zůstal bych u té 450, když natankuješ Shell V-Power Racing nebo jinej 100 oktanovej benzín, nikdo nepozná, že to není pětikilo
ed.: jo a ještě jedna věc, jak odpojíš tu fajfku, musíš vzít velkej techničák a zajít na stanici technické kontroly, aby ti to odpojení fajfky tam zapsali, pro případnou kontrolu policií. Jinak by ti cajti nemuseli uvěřit, že to máš seškrcený
Naposledy editováno 18.09.2014 16:27:38
Danny350 píše: Heleď jak říkají kluci, pětikilo z toho neuděláš a víš proč? Má to objem 600 a 4 válce. 600/4=150, tzn. můžeš snižovat vždy o 150. Buď odpojíš jednu fajfku na 450, dvě na 300, nebo 3 na 150. Jináč to prostě nejde. Leda by sis koupil litrovou Kawu, tam to skáče po 250, takže by ses na 500 dostal.
Ale zůstal bych u té 450, když natankuješ Shell V-Power Racing nebo jinej 100 oktanovej benzín, nikdo nepozná, že to není pětikilo
ed.: jo a ještě jedna věc, jak odpojíš tu fajfku, musíš vzít velkej techničák a zajít na stanici technické kontroly, aby ti to odpojení fajfky tam zapsali, pro případnou kontrolu policií. Jinak by ti cajti nemuseli uvěřit, že to máš seškrcený
Zapomněl jsi dodat, že musí mít potvrzení z autorizovanýho servisu, jinak mu to na tý technický neuznaji