1 reakcí na tento příspěvek nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani
pokud by to býval byl měl být předstih ... a díky tomu ostrej chod motoru, kdy někdy dochází k detonačnímu hoření... co takhle vyzkoušet více oktanový palivo- ale jako opravdu, ne jen to co pumpy "prezentujou" ...opravdu sehnat závodní 98-100okt benzín.
Pokud to s ním přestane, nebo se to zlepší, pak šel bych do ladění předstihu...
V jakým spektru se to cvakání ozývá... při zátahu z nízkejch otáček ?
1 reakcí na tento příspěvek nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani
Naposledy editováno 28.07.2014 10:01:30
(reakce na) nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani
Jinak...ventily můžou cinkat i s blbejma svíčkama... moc studenejma (máš starou vránu a tam se na to hodně hrálo) A to že tam dáš ty předepsaný nic moc neznamená. Když jsme zprovozňovali GPZ 750turbo, na origo předepsaný svíčky to vůbec nejelo...daly se tam jiný, z normální GPZ a ejhle...jela jak diva...(ale zase dost odcházely - cca. po 10tkm...)
Naposledy editováno 28.07.2014 10:24:03
1 reakcí na tento příspěvek nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani
Pokud ti modraj kolena, je to pravděpodobněji směsí a nebo máš extra velkej předstih, ale to by se špatně sbírala z nízkejch otáček.
-Ajk-- píše: Tak to už jen starej dobrej stroboskop a hodnoty z manuálu.
Pokud ti modraj kolena, je to pravděpodobněji směsí a nebo máš extra velkej předstih, ale to by se špatně sbírala z nízkejch otáček.
ona se trosku v tech nizkych otackach nekdy tak jako opozduje ze se ji uplne nechce kdyz dam plnej,nekdy zatarokuje,mam tam kn filtr a pretryskovano na stage 3 ,jak se dostane nad ty 3 tak to tahne jak svina,ja se prave rozjizdim ze dam plnej a poustim spojku jinac je to takove ze se tomu zas moc nechce kdyz je to litr nebo jako chce a nechce a nevi a nad ty 3000 uz vi uplne moc i na zvuku je poznat ze ji chutna , dole ten benzin tak divne prezvejkava a prijde me ze na radovej ctyrvalec to blbe drzi konstantni rychlost kor kdyz jedu treba 90 na petku 3000 otacek tak to je takova hranice u ni ,to skube , jak jedu kilo deset 4000 tak si jen vrni
Po tom co mě přemapovali můj motor, cejtil jsem velkej rozdíl... už od spoda rány pístů jak kladivem... je citelně znát zvýšenej předstih v celým spektru...ale co se děje mezi 8 - 9t ot/min...to je kanonáda...
tak jdeš asi správným směrem...
Naposledy editováno 28.07.2014 20:21:35
nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani
2)motor uvést do pracovních obrátek a pokusit se štelovat předstihem tam a zpět.Ponechat polohu,kdy se motor dostane při stejném přidání plynu na nejvyšší otáčky.
3)samozřejmě to může být i volbou příliš teplých svíček,které se rozžhaví a způsobují to cinkání.To jsou vlastně samozápaly,kdy se směs nezapálí od jiskry,ale detonuje .
nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani
Předstih musíš mít nastaven přesně dle předpisu výrobce motoru ve všech režimech Rpm. Proto musíš mít nějakou značku(min.TDC-horní úvrať)a měřit popř.nastavit pomocí stroboskopu.Nejde jen o základní nastavení ještě záleží zda odpovídá změna předstihu během zvyšování Rpm.To záleží na typu el.zapalování některé používají odstředivý regulátor(jako klasické kladívkové),jiné(většina) řídí velikost předstihu elektronicky-na těchto je základní nastaveni-maximální předstih.
Naposledy editováno 30.07.2014 00:11:08
V nizkych otackach ma byt predstih mensi a s tastucimi otackami ma rast aj predstih. Co vysvetluje, ze vo vyssich otackach to slo.
Takyto bazmek, ktory sa da ladit pre rozne pasma, by som asi zveril odbornikovy, ktory to dokaze vyladit pre rozne otacky, ale s pristrojom a nie od ucha
nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani
Tak platí ryska v okénku proti T je horní úvrať(píst nahoře v mrtvém bodě),F je základní předstih 10° před H.Ú., || je max. předstih 40°před H.Ú. při jakých Rpm motoru vidíš v grafu.Žádný předstih= hází jiskru v horní úvrati,čím větší předstih tím hází jiskru dřív(proti směru ot. kliky) před H.Ú. Nasaď původní(označenou) vačku natoč kliku na značky bez pootočení nasaď novou a označ postupně všechny značky,zapoj stroboskop na 1 nebo 4 válec a nastav předstih při 1000 rpm otáčením desky na 10°(F),pak zkontroluj zda sedí v ostatních rpm dle tabulky.Pak můžeš zkusit i 2a3 válec seřizuje se ale jen snímačem na desce.Pokud ti nebudou sedět hodnoty ve vyšších rpm tak je a)zapalování na jiný typ b) musíš použít mechanický odstředivý regulátor c)tuningové=někdo testoval motor na brzdě a nastavil''lepší''mapu než výrobce motoru,otázka je zda bez dalších úprav(palivo, nastav. karburace a mnoha dalších)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Filtr K&N [1, 2] Kawasaki KZ 1000 | PalkoZ | 57 | 18.7.2020 v 16:56 Guzo |
Z1000 - úprava Kawasaki KZ 1000 | OndraFZ1 | 0 | 16.7.2019 v 23:35 OndraFZ1 |
Pozor na nekvalitní těsnění Kawasaki KZ 1000 | reno.H-D | 3 | 26.3.2017 v 12:07 reno.H-D |