paolo_novy Přidat reklamu

Téma: dym
18.7.2014 v 22:11
Ahojte mam taku otazku mam motorku po vymene piestnych kruzkov valec nebol uz tiez najnovsi ale vsimol som si ze
Pred letom ako bolo chladnejšie motor nedymil ale teraz ak je horko a mam motor riadne zohriaty (pod ritu ohen ) som si vsimol ze ked uberiem plyn a brzdim motorom tak dymi na modro... Gufera tiez na ventiloch nove
Moja otazka je znizim dymenie tym ze dam hustejsi olej? Aktualne jazdim valvoline 10w-40
Dakujem!

1 reakcí na tento příspěvek dym

18.7.2014 v 22:30 | Nahoru | #1
Modrý kouř při zavření plynu znamená únik oleje přes gufera výfukových ventilů. Hustší olej teoreticky trochu pomoci může, ale spíš, než následek, je třeba řešit příčinu. Buď se při opravě někde stala chyba, nebo, pokud opravovali motor na dílně, nedá se bohužel vyloučit, že gufera budou vyměněna jen "papírově".
A pokud je pro motor předepsán olej 10W40, tak tam také takový má být a moc experimentovat se nedoporučuje.

dym

18.7.2014 v 22:35 | Nahoru | #2
Nie vymenili sme si gufera sami boli to original 7€ kus ...
Ked som mal stare moto dymila jak j*bnuta ked bola aj studena takze gufera to nemozu byt a podotykam ze dymi iba ak je fest zahriati motor
A este raz mozem dopisat ze zacala to robit az ked boli vonku horucavy

Naposledy editováno 18.07.2014 22:36:47

J.M.K. píše: Modrý kouř při zavření plynu znamená únik oleje přes gufera výfukových ventilů. Hustší olej teoreticky trochu pomoci může, ale spíš, než následek, je třeba řešit příčinu. Buď se při opravě někde stala chyba, nebo, pokud opravovali motor na dílně, nedá se bohužel vyloučit, že gufera budou vyměněna jen "papírově".
A pokud je pro motor předepsán olej 10W40, tak tam také takový má být a moc experimentovat se nedoporučuje.



jo,chyba nastala už tím,že vyměnily jen kruhy.takhle se dá poléčit staré dízlové auto,ale u motorky je to hovadina.......

(reakce na) dym

18.7.2014 v 23:07 | Nahoru | #4
Dolph-cz> Náhodou, když se mně vrátila XV535 po krádeži, přidřená - motor hůř chytal, spíš na roztlačení, hůř držel volnoběh, svinil kyvku sazemi, ale za jízdy běžel docela slušně. Ale po změření kompresí měl přední válec 30% a zadní 50%. A stačilo jen přehonovat válce, pár drobných zrcátek na pístech líznout pilníkem, dát nové kroužky a motor běžel jako víno.
Nicméně, jestli jen dali nové kroužky a válec ani nepřehonovali, natož nezměřili ovalitu, tak jestli ovalita je velká, tak je to jasné. A jestli jde olej přes kroužky, tak mj. bude i zakarbonovaná svíčka. Jen mně neštymuje, že motorka kouří hlavně při zavřeném plynu - to vždycky ukazuje na ta gufera na výfuk. ventilech.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Palivové hadičky Honda XL 600, Honda XL 600V Transalp tox232 6 2.12.2022 v 10:27 350_634
Servis Honda XL600r Honda XL 600 Pavlioso 17 18.7.2022 v 16:52 MedWed
honda xl600 nechce naskocit Honda XL 600 jany626 16 7.6.2022 v 15:14 Pavlioso
Honda xl 600 r Honda XL 600 Kroskař 2 17.3.2022 v 19:00 PetNed
Honda xl 600 r Honda XL 600, Honda XL 650V Transalp, Honda XL 500, ... N.I.C.K. 2 25.12.2021 v 18:11 N.I.C.K.


TOPlist