Tak bych se vás rád zeptal, na jaké motorce jste se cítili nejpohodlněji - prosím osobní zkušenosti. Díky
Naposledy editováno 14.07.2014 09:14:54
1 reakcí na tento příspěvek Nejpohodlnější moto na cestování
1 reakcí na tento příspěvek Nejpohodlnější moto na cestování
Alexanderovic píše: ptal se na moto
já vím,že někdo se nad skútrama vofrňuje,ale Burgoš má možnost volit sedm elektronickejch kvaltů, přepínat mezi obyč a power režimem variátoru k tomu podvozek,co to zvládá - nemám strach, že by někoho znudil
k gtr 14 bych pouze poznamenal, ze cca pred pul rokem sem jel na svej zrx11 z kostelce na hradec po I/11, za kostelcem se na me prilepila motka se4ma svetlama - rikam ok, jedu do hradce pro dily na moto, svizna jizda, at to lita...
..sem to dle svyho celkem drtil celou dobu, roviny /tyniste-trebech/ na cca 200+ tacho.
a bohuzel v hradci na prvni svetelnej typek vedle mne, zastavil, na nohach kratsy a rika zdar pico! - proste ostravak, dali sme kafe a sem hlavne zjistil, co je cestak / a este mu tam hralo radio-sulinoj/
1 reakcí na tento příspěvek Nejpohodlnější moto na cestování
U FJR je to prej markantnější než u ST1300, GTR apod. nevim, ale tipuju, že to bude podobný. A co? Topení na kule. Na tom se snad nedá jezdit v létě. Celej podzim a jaro je v pohodě, na ST1300 je krásně i v 3 - 5°C, ale jak je 30°C+, nedá se na tom bejt.
1 reakcí na tento příspěvek Nejpohodlnější moto na cestování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejpohodlnější moto na cestování
Piwell píše: Pan Europeana jsem měl, vynikající stroj, podvozek a brzdy neskutečný, motor pro mě zajímavej, je to V4, řadový čtyřvály nemám moc v oblibě. Bohužel nemám srovnání s obdobnýma motorkama týhle kategorie (FJR, GTR ...) ale hodně mě tyhle motorky zajímají, je to jiná dimenze ježdění.
U FJR je to prej markantnější než u ST1300, GTR apod. nevim, ale tipuju, že to bude podobný. A co? Topení na kule. Na tom se snad nedá jezdit v létě. Celej podzim a jaro je v pohodě, na ST1300 je krásně i v 3 - 5°C, ale jak je 30°C+, nedá se na tom bejt.
Topení na kule měly FJR do 06, pak udělali izolaci a lepší odvětrání, jezdili jsme ve 42 st. a dobrý.
1 reakcí na tento příspěvek Nejpohodlnější moto na cestování
Naposledy editováno 14.07.2014 21:38:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejpohodlnější moto na cestování
mili001 píše: BMW, Paneuropan jsou rozhodně pohodový, já jela teď Polsko a Slovensko na Suzuki V strom 650 a umí dálnice i krosový vložky ,jezdil za 3,8 -4,2 podle toho kde a jak
Já s malým smrkem teď odjel dovču 4300 km a dobrý, jen ve velkým vedru lehce zatopí na nohy, ale oproti ostatním motorkám spíš minimálně. Pohodlnej je, to jo, ale spíš mě hodně mrzí, že pokud mu jde člověk "po krku", podvozek je prostě slabej, naráží brzo na svý limity. Brzdy taky. Spotřeba od 4,1 do 5,5 dle stylu jízdy, běžně ale do 4,5 není problém. Je to dost muziky za přijatelný peníze, ale nesmí po něm člověk chtít "sportovní" svezení. To se prostě nekoná a byl jsem spíš otrávenej, člověk musí pečlivě naslouchat jeho brzkým limitům a prostě jede na hraně. Ne na svý hraně, ale na hraně Stroma. Moje milá na sníženým Versysu si nás (2x V-Strom 650 a 1x V-Strom 1000) dávala s prstem v nose s ještě nižší spotřebou.
baks píše: Topení na kule měly FJR do 06, pak udělali izolaci a lepší odvětrání, jezdili jsme ve 42 st. a dobrý.
Já měl Pana 2002, taky měl tepelnou izolaci, ale stejně topil jako zjednanej. To byla jediná věc, co mě na tý motorce štvala. Jinak jenom pozitiva. A hodně velký ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejpohodlnější moto na cestování
Piwell píše: Já s malým smrkem teď odjel dovču 4300 km a dobrý...
Tyo ty máš s tim svym stromkem vůbec divný problémy hele
1 reakcí na tento příspěvek Nejpohodlnější moto na cestování
1 reakcí na tento příspěvek Nejpohodlnější moto na cestování
Naposledy editováno 14.07.2014 23:25:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejpohodlnější moto na cestování
foky píše: Tyo ty máš s tim svym stromkem vůbec divný problémy hele
Já s nim nemám vůbec žádný problémy. To předtim, co jsem někde psal, bylo tim, že mam "krapet" větší muskulaturu než průměrnej japonec (prostě nejsem 70-ti kilovej kapslík), holka taky není úplnej drobeček a měl jsem povolenej centrál. Teď na tý dovolený jsem pořád brousil centrální stojan, kolega na úplně stejný motorce zrovna tak, dokonce ještě víc než já. Já i kolega s DL 650 jel se sólo jezdcem a kuframa. Brzdy i odpružení v naprostým pořádku. Holt DL650 asi zvládá "kudlu" ostatních, ale moje svižnější svezení ne ...
Možná zním kriticky, je to prostě tim, že se jen tak neposadim na zadek z něčeho jenom proto, že to mam v garáži a rozhodně si nebudu nalhávat, že je to špičkový, když to prostě není takový jaký bych chtěl, aby to bylo. Měl jsem už pár motorek, měnim je relativně často (za poslední 2 roky dokonce ještě víc kvůli nenadálým situacím), ale díky tomu, myslím si, jsem získal trochu přehled co asi tak jaký je. Hodněkrát jsem slyšel "tuhle motorku neprodávej, vždyť je pěkná" nebo např. "stroma bych za versyse nikdy nevyměnil". Moje reakce: "A jel jsi někdy na versysu?", odpověď "ještě jsem ho ani na živo neviděl ..." mluví prostě sama za sebe.
Naposledy editováno 15.07.2014 07:05:57
callowsick píše: Suzuki Burgman 650 Executive pohodlíčko neskutečný, ochrana před deštěm prakticky totální, spolujezdkyně nadšená, motor dost silnej překročit všechny rychlostní limity kdykoli...
Pod to se podepisuji .
I když na Wingovi je to dost podobný , tak B 650 je ještě o stupenýk vejš .
A jinak třeba Deauville 700 od pana Hondy .