Moje otázka míří na všechny, co mají GSX-R 1000 K1 - K8 se seriovým převodem. Jak se vám to zvedá na zadní? Jde to na dvojku plynem? Dostanete to nahoru na trojku výplachem? V jakých otáčkách? Vím, že to jde hodit přes spojku, apod., ale mě primárně zajímá plyn a seriový převod. Snažím se přijít na to, jestli to je normální stav, nebo v motoru něco kulhá.
Nikdy předtím jsem na litru nejel, měl jsem GSX-R 750 K1 a tak jsem od toho litra čekal větší peklo. Hlavně potom co jsem četl a slyšel. Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?
FiZzeR píše: Jenže ty jseš známá rachitída
Coz je nevyhoda, protoze kdyz mas 100 kilo a spravne si sednes do zadu, tak ji pomuzes daleko vic nez ja
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?
kodl77 píše: Romeo.GSXR> To tvoje GSXR bylo koupený u nás nebo třeba ve Francii?
Je to USA verze a je to výkonnější, než bývalá 750 (142HP), takže na 100HP to škrcené nebude.Sefo píše: Romeo.GSXR>Podlě mě to neumí, ono je to taky dost o rukách a správným grifu...
No to je dost možné. Zkoušel jsem to po 30km, takže určitě nevím přesně jak se to chová. I proto jsem se ptal na to, jestli to jde a v jakých otáčkách.Ozzy_ píše: ... narvat plynule a RYCHLE
Tohle by možná mohl být důvod. Ne, že bych tam ten plyn rval pomalu, ale nesnažil jsem se urvat řetěž.1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
To ten plyn jen lochtáte? Stačí s nim trošku agresivněji otočit.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?
rogyze píše: Romeo.GSXR> co to mas za kram na dvojku zdvihne na zadne aj mz 150
.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?
Ozzy_ píše: Coz je nevyhoda, protoze kdyz mas 100 kilo a spravne si sednes do zadu, tak ji pomuzes daleko vic nez ja
Leda bych si sednul za zadní kolo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
... ale faktem je, že když jsem vezl jednu nejmenovanou naši společnou známou, tak se mi to (edit: motorka voe
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 03.07.2014 10:13:36
FiZzeR píše: Leda bych si sednul za zadní kolo
... ale faktem je, že když jsem vezl jednu nejmenovanou naši společnou známou, tak se mi to (edit: motorka voe
) zvedlo i na čtyřku ve čtyřech tisících, jen plynem
A podsedlák vydržel, jo?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Před ní sem měl 1000 K3/4 a když sem si koupil vysněnou K6, tak sem byl taky trochu zklamaný. Očekával sem taky, že pude za dva nahoru jak K3 za jedna.
Dokonce jak všichni píší, že K5/6 nehorázný spodek atd. Tak musim přiznat, že K3/4 měla lepší spodek, ale zas v max točkách už K5/6 jede líp.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
daewoo333 píše: Je to normální. Mám 1000 K6 a za dva jí musim taky trochu popíchnout, ale za tři výplachem ještě de, ale to ji musíš spíš už nakopnout
Před ní sem měl 1000 K3/4 a když sem si koupil vysněnou K6, tak sem byl taky trochu zklamaný. Očekával sem taky, že pude za dva nahoru jak K3 za jedna.
Dokonce jak všichni píší, že K5/6 nehorázný spodek atd. Tak musim přiznat, že K3/4 měla lepší spodek, ale zas v max točkách už K5/6 jede líp.
To bude spíš otázka zpřevodování
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35935 | Včera v 15:50 radi5 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |