globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Lepší na cestování
Zdravím, chtěl bych se jako nezkušený zeptat co by bylo lepší na cestování a ježdění do školy(přes Ostravu). U bandita mě zařáží to že motor tam rvou pořád stejný od 80. let a u fazera mě odráží jeho cena, která je na mě poněkud vyšší.
Předchozí
1 2
Následující

Lepší na cestování

25.6.2014 v 16:10 | Nahoru | #31
dj hroch> řidičák zatím nemám žádný,ale budu dělat za rok do 35kw a potom neomezený a můj rozpočet na mašinu další rok bude max 40 tisic..

Lepší na cestování

26.6.2014 v 11:56 | Nahoru | #32
Za mě Banditpyčo a jinak ten bílej je docela bastl a tuším že jsem ho tu viděl když jsem před 4 měsícema pořizoval bandita a stál něco kolem 35tis. nicméně já pořídil za 30 tis. toho mého a vrazil dalších 10 tis. s tim že vim že tam je novej olej,filtry,svíčky,gumy,technická atd. a jsem spokojenej na cestování to stačí nejsem žádnej hustokrutopřísnej střelec abych na tom letěl palbu ale trošku se to dá než začne tak v těch 170 ztácet dech. Taky jsem uvažoval protože mam prd zkušeností o CB 500 nakonec když jsem se svezl na CB 500 a Banditovi tak jasná volba byl bandit s tim že nějakej pátek u mě zůstane a s tim že s CB bych dlouho asi nevydržel ale zas u tebe je to limitovaný řidičákem svez se na ničem a uvidíš.

Lepší na cestování

26.6.2014 v 18:28 | Nahoru | #33
Pokud píšeš,že budeš mít na nákup max. 40 tis. , tak bych šel určitě cestou motorky,která už je škrcená. Protože musíš počítat,že do ní budeš po koupi investovat. Za ty prachy prostě voňavku nekoupíš. Přesně jak píše kolega nahoře - investice kolem 5-10 tisíc,abys měl jistotu,že je udělanej aspoň základní servis a povyměňovaný nějaký věci,kterým se po koupi nevyhneš. V takovém případě budeš kupovat motorku kolem 30 a kdybys měl dávat ještě dalších cca 8 tis,- za škrcení....

1 reakcí na tento příspěvek Lepší na cestování

26.6.2014 v 18:47 | Nahoru | #34
A mužu se zeptat na maličkost s řidičáky ? Někde sem četl že když máš řidičák do 35kw od 18 tak neomezený můžeš mít už od 20 a né až 21 let. Nakonec to vidím tak že skončím na skůtru ale viděl jsem Kawu er5 vypadala v pohodě i podle mechanika(dlouholetého kámoše) ale mě i mu vadilo že měla najeto 60+ tisic..

dawid29> na to abych jel víc jak 100 nemám zatím koule

Tohle "erko" je zatím můj největší favorit ale nejvíce mi na něm vadí ty najeté kilometry.. vím že některé motory vydrží pořádně dlouho a některé se rozsypou po pár set kilometrech http://www.motorkar...aki-er-5-664148.html

Naposledy editováno 26.06.2014 18:55:49

Lepší na cestování

26.6.2014 v 19:12 | Nahoru | #35
Co se týče řidičáku - pěkně to shrnul Maty v tomhle vláknu. Ale jo, když si v 18-ti uděláš A2 , po dvou letech praxe (ve 20-ti) můžeš rozšířit na neomezenou. Pokud nemáš dva roky na A2 , musiš čekat do 24.

A v čem je jako problém? Že je v 60-ti po smrti? Pokud jsou ty kilometry poctivý a motorka dostávala servis tak jak měla,tak při správné údržbě najede dalších 160. Jestli s tím máš problém,tak napiš majiteli ať ti ji stočí,bude se ti líp spát.
Nic proti tobě,ale přesně tohle je důvod,proč se u nás tolik stáčí...a pak vznikají fámy,že je motor v 50-ti tisících po smrti. To,že má motorka reálně 4x víc,už nikdo neřekne...
Hele,za 40,- koukej na důležitější věci,než je stav tacho....musel bys mít fakt kliku,abys sehnal opravdu nejetou motorku.

(reakce na) Lepší na cestování

28.6.2014 v 10:32 | Nahoru | #36
HonzaRy> Taky prvních 1000 kilometrů jsem neměl koule jet víc jak 110km/h max 120km/h ale tak něco už jsem za sebou měl i tak se pořád učím tak jezdim s rozumem.

vikik> Přesně tak jsem to dělal já měl jsem od 18 A2 předtim to bylo ještě do 25kW teď už 35kW a dělal jsem ve 20ti neomezenou když už bylo od 2013 těch A2 35kW.

Nevim proč všichni koukaj na kilometry já mam na banditovi nový budíky protože prej při pádu šly do věčnejch lovišť a na těch staro-novejch mam 34tis. jinak majitel tvrdil že cca ta mašina má kolem 65tis. kilometrů za sebou ale to jsem při koupi ani neřešil to byla poslední věc kterou bych vůbec snad řešil, možná tak u auta ale né u takovýhle mašiny.
Nejlepší je aby byla v dobrym stavu motor krásně běžel nic v něm nebouchalo, nechrastilo a popr..ly. Občas narazíš na dobrýho prodávajícího jako já, že nechal moto studenenou nestartoval jí před mim příjezdem a prej jí tejden nestartoval a nejezdil bylo to vidět a chytla dobře, zvuk taky dobrý a všechno mi ukázal co je potřeba co je poškrábaný a co chce vyměnit a bylo. Vem si mechanika pokud tomu nerozumíš a okouknout svézt se a i za 30tis. koupíš dobrýho bandita s tim že do toho tak 5-10tis. vrazíš jak jsem psal nahoře.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 108 21.5.2024 v 19:26 Rooks
vůle v kloubku řazení Yamaha FZS 600 Fazer alinn 15 2.5.2024 v 20:39 alinn
Jaký používáte plexi štít na Yamaze... Yamaha FZS 600 Fazer salzi 0 23.3.2024 v 14:15 salzi
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne


TOPlist