paolo_novy Přidat reklamu

Téma: na co si dat pozor?
kamarad si pro ni chce tak jako ja taky jet...poradte mi na co se specialne u bandita zamerit? kazda masina ma neco a ja bych rad vedel co presne ma bandaska....dik :)

na co si dat pozor?

23.6.2014 v 23:29 | Nahoru | #1
Nevim o nicem zasadnim co by se sralo.

na co si dat pozor?

23.6.2014 v 23:40 | Nahoru | #2
jo je tam jedna věc na kterou si dát pozor
na věc mezi sedlem a řidítkama protože ta se sere ze všeho nejvíc
jinak též o ničem nevím

na co si dat pozor?

24.6.2014 v 06:33 | Nahoru | #3
Na majitele

na co si dat pozor?

24.6.2014 v 06:47 | Nahoru | #4
asi omrkni klasickou sadu veci proti stocenej ojetinam a padavkam. jinak bandas mi prisel nejhorsi z trojice Hornet FZ6... je to takovej smudla

1 reakcí na tento příspěvek na co si dat pozor?

24.6.2014 v 08:34 | Nahoru | #5
VeFeRo,TDM ani Hornet teda nebude?

na co si dat pozor?

Skvělá odpověď, děkuji! 24.6.2014 v 18:27 | Nahoru | #6
pust při jizde řídítka aby jela rovně. Když ne, tak byla asi bouchla.
nastartuj si to sam za studena, projed , a nastartuj si to i po jízde. Občas to po zahřátí nestartuje
mrkni jestli jsou všechny díly správné značky, třeba přední kolo. Koupil sem kawasaki z přednim kolem z yamahy a ani sem si toho 0,5 cm loga ladičky nevšiml. Byla boouchlá na předek no proto měnili to kolo. Mrkni jestli to svítí a bliká.
na internetu je registr vinkodu, můžeš si ověřit rok výroby, nebo zda neni hlášená jako kradená. Dokonce je i aplikace do mobilu na ověření platnosti a autenticity občanky prodávajícího. Ihned v den zakoupení (stvrzuješ to podpisem kupní smlouvy) zavolej do pojištovny a nich si jí na sebe pojistit (pojistky jeho a tvoje se můžou překrejvat). Vyhneš se penále od česk. kancl. pojistitelů.

Naposledy editováno 24.06.2014 18:40:29

na co si dat pozor?

Skvělá odpověď, děkuji! 24.6.2014 v 20:46 | Nahoru | #7
Jestli mám sve Bandasce něco vytknout, tak je to pouze kazdorocni trapenka se startovanim po zimnim spanku, kdy trva cca dva tydny urputneho startovani než jako že jo. To ale ted nezjistis.
Druhá vec co me sejří je rokama slabá tuhost zadniho tlumiče. Je nastaveny na max a chodi na max .
Nazdar

(reakce na) na co si dat pozor?

24.6.2014 v 20:50 | Nahoru | #8

Haesty píše: VeFeRo,TDM ani Hornet teda nebude?



VFR byla nabidka za husaberga...zamitnuto...
TDM opravdu moc prace a na me moc dlouha (mam kratky ruce)
a hornet ano ale uvidim dle fin.

1 reakcí na tento příspěvek na co si dat pozor?

Skvělá odpověď, děkuji! 24.6.2014 v 22:44 | Nahoru | #9
Pro všechny motorky všeobecně

kontrola vizualniho stavu a laku
- kontrola vsech casti motocyklu (jestli neco nechybi - blinkry, zrcatka ...)
- jak vypadaji plasty? poskrabane? svarovane? opravovane laminatem?
- v jakem stavu je sedlo? ma originalni potah? je prosezene?
- co pneumatiky? hloubka vzorku? jsou prorezane?
- kontrola dratu v kolech - ohnute? chybi?
- jakou barvu ma brzdovka? neni hneda? je ji dost?
- je dost chladici kapaliny? neni v ni olej?
- kontrola kotoucu - jak jsou sjete? rovnomernost sjeti?
- v jakem stavu je retez a rozety? je namazan? jakou ma vuli?
- kontrola brzdovych desek
- nejsou narazene rafky? pecliva kontrola - moto na hlavni stojan a otacet koly
- netecou predni vidle? stahnout prachovky a podivat se
- sahnout rukou na motor a zjistit, jestli je uplne studeny
- nekape z motoru olej? neni motor od oleje (cely motor prohlidnout)
- na hlavnim stojanu zkusit vuli zadni kyvky
- zkusit vuli v krku rizeni a v prednich tlumicich
- nekolikrat properovat predek i zadek - jak tlumi?
- otocit riditkama do strany az nadoraz - je cely pohyb plynuly?
- sednout na moto a parkrat nohou vyklopit bocni stojan a postavit na nej moto
- nema bocni stojan vuli? neni krivy nebo kratky?
- zkusit zmacknout packu predni i zadni brzdy - neni moc mekka?
- zkusit zmacknout packu spojky
- kontrola svetel (tlumena, dalkova), blinkru (predni, zadni)
- brzdova svetla - predni i zadni brzda, troubeni, svetelna houkacka
- zapnout zapalovani - funguji kontrolky neutralu, mazani a podsviceni budiku?
- nastartovat motor a nechat ho trochu zahrat - jak chyta?
- hned po nastartovani sahnout na svody - jsou stejne teple? nejede motor na 3 valce?
- poslechnout motor z obou stran pri pridavani plynu
- na okamzik zacpat vyfuk a poslechnout se zacpanym
- v pripade pochybnosti si nechat sundat plasty a poslechnout bez plastu
- sednout na moto, zkusit zaradit a vyradit jednicku, jde snadno najit neutral?
- vyjet na tesotvaci jizdu - zpocatku v klidu a po ohrati motoru tomu poradne nalozit
- jde snadno radit? neklouze spojka? co vibrace? nestrili do vyfuku?
- jak se chova v zatackach? netahne na jednu stranu? neklepou se riditka?
- vyzkouset brzdy - brzdi dobre? nevadnou?
- na rovnem useku pri mensi rychlosti pustit riditka - netahne na stranu?
- po prijezdu z projizdky chcipnout a pak nastartovat - jak chyta za tepla?
- zkusit, jak jde do otacek a jak se vraci na volnobeh
- parkrat vytocit motor do cervenyho a pri tom sledovat kour z vyfuku
- neni kour bily? pak zy zrala vodu
- není kouř modrý? pak by to signalizovalo, že žere olej

(reakce na) na co si dat pozor?

25.6.2014 v 00:38 | Nahoru | #10
Haesty> pekne napsany...super a diky :)

na co si dat pozor?

20.7.2014 v 10:15 | Nahoru | #11
Mě někdo vytočit motorku na neutral do červenýho tak mu urvu ruce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
motoservis Suzuki GSF 600 Bandit miksenzo 3 2.9.2024 v 16:54 nevo7
Suzuki Bandit GSF 600 má problém ve... Suzuki GSF 600 Bandit Lonestar 6 25.6.2024 v 22:17 Lonestar
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 115 20.6.2024 v 16:48 SuperSic58
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne

TOPlist