paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Spaluje olej
 
14.6.2014 v 11:08
Zdravím. Mám problém s pitbike lifan 125. Spaluje olej a pístní kroužky by měly být dobrý a gufera ventilů jsou nové. A pořád to kouří. Neznáte nějaký další způsob jak by to mohlo spalovat. Prosím o radu.

Spaluje olej

14.6.2014 v 11:32 | Nahoru | #1

Spaluje olej

14.6.2014 v 11:33 | Nahoru | #2
tak patrně ty kroužky nejsou tak dobré jak si myslíš, to stejné se dá říct i o těch guferech ventilů...

Spaluje olej

14.6.2014 v 12:32 | Nahoru | #3
Začni tím. že změříš kompresi.

Spaluje olej

14.6.2014 v 13:59 | Nahoru | #4
No tak ještě je možnost, že je válec tak vylágrovanej že už to ani nový kroužky nepoberou. Změř kompresi a uvidíš.

1 reakcí na tento příspěvek Spaluje olej

14.6.2014 v 14:20 | Nahoru | #5
Znal bych reseni, ale uz me o jedno tema dole za nej kamenovali

(reakce na) Spaluje olej

14.6.2014 v 14:57 | Nahoru | #6
gugo> ja som na to riešenie zvedavý napriklad

Spaluje olej

14.6.2014 v 16:24 | Nahoru | #7
Gufera na ventilech, těsnění pod hlavou, pístní kroužky, opotřebovanej válec... vyber si
Gufera nijak neozkoušíš ty se musí vyměnit, těsnost ventilů ozkoušíš tak že se sundá hlava a naleje se do příšlušnýho kanálku 10ml nafty a musí se to nehcat 10 minut v klidu, když nic nepoteče tak v pohodě a když poteče nebo bude prolínat tak se musí zabrousit... ( ale ne pilníkem prosimtě ) pístní kroužky a píst zkontroluješ tak že si změříš kompresní tlak a když bude nízkej tak se do válce naleje polívková lžíce motorovýho oleje a když komprese vzroste tak je jasný, že buď válec, píst nebo kroužky jsou v háji, takže máš na zbytek víkendu co dělat ... a nebo ti taky můžou kroužky tzn. pumpovat olej nad píst ... to je způsobený velkou vůlí v drážkách v pístu pro kroužky a to se zase měří spárovejma měrkama ... GOOD LUCK

Spaluje olej

14.6.2014 v 16:27 | Nahoru | #8









Spaluje olej

14.6.2014 v 18:42 | Nahoru | #9
stírací kroužek na pístu a vyběhaný válec. sundat a vyměnít

1 reakcí na tento příspěvek Spaluje olej

14.6.2014 v 18:58 | Nahoru | #10
alebo činu zahodit,zachvilu založiš dalšiu temu že sa vysralo dačo ine

Spaluje olej

14.6.2014 v 19:39 | Nahoru | #11
jen by mně zajímalo jestli už někdo počítal na kolik vyjde 1 km jízdy..tlačení se nepočítá

Spaluje olej

14.6.2014 v 21:52 | Nahoru | #12
Pokud chceš aby motorka přestala brát olej skoro úplně je třeba výbrus válce , nový píst , kroužky ,gumičky na ventily , vodítka a taky dát pozor na to , ať do motorky nenalejváš řídký olej , vyvaruj se plné synteticke , neboť to pak bere olej každá druhá motorka

Naposledy editováno 14.06.2014 21:53:44

(reakce na) Spaluje olej

14.6.2014 v 21:55 | Nahoru | #13
bmw3987> Čínu bych nezáházel ,neboť já byl s čínou zatím nejspokojenější . Co jsem pak měl do dnes jen značky ,tak musím pořád něco měnit

Spaluje olej

15.6.2014 v 17:45 | Nahoru | #14
Děkuji za rady. A mám olej syntetiku takže koupím polosyntetiku ale ta motorka jezdí na sytetiku tak 4 roky a po výměně těch gufer ventilů tam ta syntetika protíká. A mám i nový válec a pístní sadu i všechny těsnění. A u týhle motorky když sou špatné kroužky tam to kouří a chčije olej z takový hadičky , která by měla být nějaký přepad od převodovky nebo tak nějak.
Každopádně dík

Spaluje olej

15.6.2014 v 17:54 | Nahoru | #15
Takže prvně zkosím jinej olej a potom by bylo možný to že mi to tam ty kroužky pumpujou přes ty drážky

1 reakcí na tento příspěvek Spaluje olej

16.6.2014 v 07:03 | Nahoru | #16
Pokud ti teče olej z přepadové hadičky tak ho tam máš moc . Musíš to mít mezi min a max . Syntetika je docela hodně řídky olej a díky tomu uniká . Jak koupíš polo syntetiku ,nejlepe bych ti poradil Vavoline 10w 40 Dura Blend only for motorcycle . Určitě se to o polovinu problému sníží .

Spaluje olej

16.6.2014 v 09:13 | Nahoru | #17
záleží kdo dělal válec a osazoval píst. je možné že otočil nebo špatně poskládal stírací kroužek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spaluje olej

16.6.2014 v 11:46 | Nahoru | #18

Saxn píše: Pokud ti teče olej z přepadové hadičky tak ho tam máš moc . Musíš to mít mezi min a max . Syntetika je docela hodně řídky olej a díky tomu uniká . Jak koupíš polo syntetiku ,nejlepe bych ti poradil Vavoline 10w 40 Dura Blend only for motorcycle . Určitě se to o polovinu problému sníží .



Koupil bych 15W50, tyhle pitbike motory strasne hrejou, zvlast v lete.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spaluje olej

17.6.2014 v 13:50 | Nahoru | #19
SirIndy> Taky dobrý,ale zase mnohem dražší . Takže o co to sežere méně o to zase více zaplatím ,tak to vyjde na stejno ve finále ne ?

Naposledy editováno 17.06.2014 13:51:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spaluje olej

17.6.2014 v 15:15 | Nahoru | #20

Saxn píše: SirIndy> Taky dobrý,ale zase mnohem dražší . Takže o co to sežere méně o to zase více zaplatím ,tak to vyjde na stejno ve finále ne ?



Co je to za picovinu ? Stejnej olej v techdle dvou viskozitach bude +- stejne drahej ...

10W40 motul 5100
15W50 motul 5100

10W40 (kdeco)
15W50 elf/shell

Naposledy editováno 17.06.2014 15:16:03

(reakce na) Spaluje olej

18.6.2014 v 07:39 | Nahoru | #21
Ozzy_> Máš pravdu , na net jsem se nekoukal ,ale tady prodejci u nás v tom mají velké cenové rozdíly ,proto jsem to psal , beru zpět

Spaluje olej

25.8.2014 v 12:01 | Nahoru | #22
Řešení je vyměnit opotřebené díly! To máš nejlepší, na čínské motorky jsou poměrně hodně levné, takže bych z toho nedělal žádnou tragédii a hledal kde je objednat nové.

Když mi motorka yuki 125 po 30tis začala žrát olej, tak jsem sundal hlavu a válec. Válec jsem zkontroloval a došel k závěru, že vyběhaný není, takže jsem objednal díly: píst, pístní kroužky, pístní čep, těsnění pod hlavu, těsnění pod válec. Doma jsem to pečlivě složil a problém byl vyřešen. Komprese mi ve válci pak vzrostla o 2 bary a motorka jela lépe. Akorát jsem musel první 2-3tis km zabíhat ty nový kroužky s pístem.

Olej jsem používal Agip i-ride 10W-60 a měl jsem s ním nejlepší možné zkušenosti. Motul ale dělá také 10W-60, akorát není moc běžně k vidění. Hlavně ve vyšších otáčkách ten motor šel o poznání lépe bez zvonění a pazvuků oproti 10W-40, kterou považuji do malých vysoce se hřejících motorů za nevhodný. Vysoká viskozní rezerva 60 zajišťuje výborné mazání i za vysokých teplot a vysokých otáček a vysokého zatížení, protože má tlustší olejový film. Bohužel je ten olej dost drahej, ale u 1L náplně v motoru bych to nebral tak tragicky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist