1 reakcí na tento příspěvek Spaluje olej
Gufera nijak neozkoušíš ty se musí vyměnit, těsnost ventilů ozkoušíš tak že se sundá hlava a naleje se do příšlušnýho kanálku 10ml nafty a musí se to nehcat 10 minut v klidu, když nic nepoteče tak v pohodě a když poteče nebo bude prolínat tak se musí zabrousit... ( ale ne pilníkem prosimtě ) pístní kroužky a píst zkontroluješ tak že si změříš kompresní tlak a když bude nízkej tak se do válce naleje polívková lžíce motorovýho oleje a když komprese vzroste tak je jasný, že buď válec, píst nebo kroužky jsou v háji, takže máš na zbytek víkendu co dělat ... a nebo ti taky můžou kroužky tzn. pumpovat olej nad píst ... to je způsobený velkou vůlí v drážkách v pístu pro kroužky a to se zase měří spárovejma měrkama ... GOOD LUCK
1 reakcí na tento příspěvek Spaluje olej
Naposledy editováno 14.06.2014 21:53:44
Každopádně dík
1 reakcí na tento příspěvek Spaluje olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spaluje olej
Saxn píše: Pokud ti teče olej z přepadové hadičky tak ho tam máš moc . Musíš to mít mezi min a max . Syntetika je docela hodně řídky olej a díky tomu uniká . Jak koupíš polo syntetiku ,nejlepe bych ti poradil Vavoline 10w 40 Dura Blend only for motorcycle . Určitě se to o polovinu problému sníží .
Koupil bych 15W50, tyhle pitbike motory strasne hrejou, zvlast v lete.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spaluje olej
Naposledy editováno 17.06.2014 13:51:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spaluje olej
Saxn píše: SirIndy> Taky dobrý,ale zase mnohem dražší . Takže o co to sežere méně o to zase více zaplatím ,tak to vyjde na stejno ve finále ne ?
Co je to za picovinu ? Stejnej olej v techdle dvou viskozitach bude +- stejne drahej ...
10W40 motul 5100
15W50 motul 5100
10W40 (kdeco)
15W50 elf/shell
Naposledy editováno 17.06.2014 15:16:03
Když mi motorka yuki 125 po 30tis začala žrát olej, tak jsem sundal hlavu a válec. Válec jsem zkontroloval a došel k závěru, že vyběhaný není, takže jsem objednal díly: píst, pístní kroužky, pístní čep, těsnění pod hlavu, těsnění pod válec. Doma jsem to pečlivě složil a problém byl vyřešen. Komprese mi ve válci pak vzrostla o 2 bary a motorka jela lépe. Akorát jsem musel první 2-3tis km zabíhat ty nový kroužky s pístem.
Olej jsem používal Agip i-ride 10W-60 a měl jsem s ním nejlepší možné zkušenosti. Motul ale dělá také 10W-60, akorát není moc běžně k vidění. Hlavně ve vyšších otáčkách ten motor šel o poznání lépe bez zvonění a pazvuků oproti 10W-40, kterou považuji do malých vysoce se hřejících motorů za nevhodný. Vysoká viskozní rezerva 60 zajišťuje výborné mazání i za vysokých teplot a vysokých otáček a vysokého zatížení, protože má tlustší olejový film. Bohužel je ten olej dost drahej, ale u 1L náplně v motoru bych to nebral tak tragicky.